مقالات آموزشیمقالات بازی

آموزش پولدار شدن در GTA Online؛🤑9 راه طلایی

پولدار شدن در GTA Online هدف هر گیمری است که این بازی را تجربه می کند. اما هر کسی نمی تواند به راحتی درآمد بالایی در این بازی داشته باشد. به همین دلیل شما باید از بهترین راه های پولدار شدن در جی تی ای وی استفاده کنید. پول در بازی، دست شما را برای خرید هرگونه ماشین، کسب و کار، خانه، لباس، اسلحه و هر چیز دیگر باز می گذارد. در این مقاله به آموزش پولدار شدن در GTA Online با 10 راه طلایی و سریع می پردازیم. پس در ادامه همراه ویولت گیمرز باشید.

قبل از اینکه به سراغ تعدادی از جذاب ترین راه های کسب درآمد میلیونی در GTA Online برویم، یک پیشنهاد ویژه داریم. همین الان برای افزایش سرعت اینترنت خود در بازی، از بهترین DNS برای PS4 و PS5 و همچنین بهترین دی ان اس ایکس باکس استفاده کنید. روی این دو لینک بزنید و به صورت رایگان سرعت اینترنت خود را به حداکثر برسانید!

1. گلیچ؛ سریع ترین راه پولدار شدن در GTA Online

اگر دوست دارید در چند دقیقه در بازی جی تی ای میلیونر شوید، باید گلیچ بزنید. این راه قانونی نیست؛ پس صد در صد هم بی خطر نمی باشد. استفاده از برخی گلیچ های گسترده و بزرگ می تواند اکانت بازی شما را بن کند. در مقابل بسیاری از گلیچ هایی که ساده تر هستند و معمولا منشاء آن ها یک باگ موقت در بازی است، ممکن است برای اکانت بازی شما خطر بن شدن را نداشته باشد. به هر حال، اگر می خواهید در سریع ترین زمان بیشترین پول را بدست آورید، گلیچ راه طلایی رسیدن به این هدف می باشد. البته ما آموزش گلیچ نمی دهیم و امنیت اکانت شما را نیز تضمین نمی کنیم. چون همانطور که اشاره شد پولدار شدن در GTA Online با گلیچ یک راه غیرقانونی می باشد.

2. خرید کسب و کار و املاک در جی تی ای آنلاین

بازی GTA Online تنوع را در بازی های ویدیویی به اوج رسانده است. شما می توانید در جی تی ای آنلاین تقریبا هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. یکی از این موارد، خرید کسب و کار های مختلف است. شما می توانید با خرید کسب و کار هایی مانند چاپ پول، اسلحه سازی و خیلی از موارد دیگر، همیشه پولدار باشید. البته تقریبا همه این کسب و کار ها، به صورت غیرقانونی و خلاف هستند. به همین دلیل نام GTA V بین بازی های ممنوعه دیده می شود. عنوانی که در بسیاری از کشور ها ممنوع شده است.

علاوه بر بیزینس ها، می توانید به سراغ املاک هم بروید. مثلا یک کلوب(Club) بخرید و در پوشش آن، به ماموریت های مخفی زیرزمینی بپردازید. خرید شرکت و انجام مراحل و ماموریت های شرکت نیز یکی از راه های کسب درآمد خوب در بازی است. به طور خلاصه، یکی از راه های طلایی آموزش پولدار شدن در GTA Online، قطعا خرید کسب و کار یا املاک می باشد.

Time Trials یکی از راه های پولدار شدن در GTA Online

3. از Time Trials استفاده کنید

اگر در نقشه به همراه دیگر بازیکنان اندکی گشت و گذار کنید، ممکن است Time Trials شروع شود. Time Trials، در واقع چالش هایی زمانی هستند که موضوعات مختلفی دارند. شما به همراه دیگر بازیکنان، باید برای کسب رتبه اول تا سوم این چالش ها با یکدیگر رقابت کنید. مثلا یکی از چالش هایی که امروز در هنگام بازی با آن مواجه شدم، رانندگی بدون تصادف بود! بازیکنان باید بیشترین مسافت ممکن را با ماشین خود بدون هیچ تصادفی، رانندگی کنند. هر فردی که مسافت بیشتری را بتواند رانندگی کند، برنده است. من بیش از 17 هزار فوت رانندگی بدون تصادف کردم و با کسب مقام دوم این چالش، بازی GTA Online به من بیش حدود 8 هزار دلار داد.

این چالش ها فرصت هایی ساده برای کسب درآمد در جی تی ای آنلاین هستند. اگر با یکی از Time Trials ها مواجه شدید و فعالیت دیگری مد نظر نداشتید، بهتر است به انجام آن بپردازید.

4. سرقت و فروش ماشین

یکی از کم درآمد ترین و کند ترین راه های کسب درآمد در جی تی ای وی، فروش ماشین می باشد. شما می توانید در هر شبانه روز از بازی، یک ماشین بفروشید. پس می توانید به سرقت ماشین های خیابانی پرداخته و آن ها را بفروشید. البته به دلیل سرعت پایین و درآمد کم این راه، بهتر است به سراغ ماشین های لوکس بازی بروید. هرچند فروش لوکس ترین ماشین های بازی نیز درآمد زیادی را به شما نخواهد داد. اما اگر خیلی پول نیاز شدید، برای کسب مقداری پول راه بدی نیست.

5. برای پولدار شدن در GTA Online بانتی هانتر شوید!

این راه همانطور که از نامش معلوم است، پردردسر می باشد. البته بجز زحمت، نمی توان فقط به این شغل تکیه کرد. زیرا درآمد آن خیلی هم خوب نمی باشد. به هر حال، بانتی هانتر شدن یکی از راه های آموزش پولدار شدن در GTA Online است که در این مقاله به آن می پردازیم. نمی دانید بانتی هانتر چیست؟ خیلی ساده است. شما باید به سراغ سایر بازیکنانی که بر روی کشتن آن ها جایزه(پول نقد) گذاشته بروید. حتما هر بار که وارد بازی می شوید، به تعدادی از این بازیکنان رو به رو خواهید شد. در نقشه بازی، این بازیکنان علامت مخصوص اسکلت قرمزی دارند. یعنی اگر آن ها را بکشید، مقداری به شما پول داده خواهد شد.

مقدار درآمد نیز بین 1 تا 9 هزار دلار متغیر است. البته فردی که جایزه می گذارد، هزار دلار بیشتر می دهد که سود لستر حساب می شود. اگر بازیکنی شما را اذیت کرد و خواستید او را بکشید اما نتوانستید، شما هم می توانید به تلفن کردن به لستر بر روی کشتن آن جایزه بگذارید. اما این مقاله آموزش پولدار شدن در GTA Online است، نه پول خرج کردن! پس اگر نیازمند تک تک دلار هایی که دارید هستید، بازیکنان را در بازی بکشید.

بازی های Ps4

6. خرید نسخه پرمیوم ادیشن

جی تی ای وی، یک نسخه پرمیوم ادیشن دارد. این نسخه به شما یک میلیون دلار پول خواهد داد. همچنین با خرید این نسخه می توانید از تعدادی لباس، ماشین، کسب و کار و املاک به صورت رایگان بهره مند شوید. خرید بازی GTA Online Permium Edition یک راه مطمئن، قانونی و سریع برای افزایش درآمد و پولدار شدن در جی تی ای وی می باشد.

شاید یک میلیون دلار پول در بازی GTA Online، نتواند به تنهایی شما را برای همیشه پولدار کند. اما در نظر داشته باشید که با کسب و کار ها و ویژگی های دیگری که نسخه پرمیوم ادیشن این بازی دارد، می توانید سریع تر و بیشتر پول بدست بیاورید. با سرمایه گذاری این یک میلیون دلار بر روی کسب و کار های خود، درآمد آن بسیار بیشتر خواهد شد و در نتیجه پولدار تر می شوید.

البته اگر نسخه عادی بازی یا گیم پس را دارید، شاید خرید بازی GTA V Permium Edition راه عقلانی برای کسب درآمد نباشد. اما چرا ایکس باکس GamePass؟ چون بازی GTA V همین الان به عنوان یکی از بهترین بازی های گیم پس در اختیار شماست!

7. خرید کارت پول(شارک کارت یا کش کارت)

اگر با وضعیت اقتصادی کنونی، باز هم در دنیای واقعیت پولدار هستید و توانایی مالی بالایی دارید، این مورد برای شما بهترین گزینه است. مقداری دست به جیب شوید و کارت های پول بازی را بخرید. به این ترتیب به صورت صد در صد قانونی، با سرعت بالایی پولدار خواهید شد. هرچقدر کارت پول بیشتری بخرید، طبیعیتا پولدار تر می شوید. البته اگر استثنا نیستید و شما هم مانند بقیه گیمر هایی که این مقاله را می خوانند توانایی مالی خرید کارت پول بازی را ندارید، باید از سایر گزینه ها استفاده کنید.

8. انجام مراحل برگزیده هفته برای پولدار شدن در GTA Online

راک استار گیمز استودیوی توسعه دهنده بازی جی تی ای آنلاین به صورت دوره ای، برای این بازی بروزرسانی عرضه می کند. همچنین هر هفته، برخی مراحل برگزیده می شوند و XP و پول بیشتری به شما می دهند. پس شما باید این مراحل را از دست ندهید و به صورت پی در پی آن ها را انجام دهید.

هر بار که چند مرحله برگزیده می شوند، معمولا در چند ژانر نزدیک به هم هستند. پس با نیم الی یک ساعت بازی کردن مراحل وِزه، می توانید در آن ها کاملا حرفه ای شوید. بهتر است این مراحل را با دوستان خود انجام دهید تا هماهنگی بیشتری داشته باشید. هماهنگی بیشتر می تواند باعث برنده شدن شما شود. پس بر روی این مراحل تمرکز کنید. سعی کنید ابتدای هر مرحله وقتی نظرسنجی برای انتخاب نقشه یا نوع شروع می شود، آن را که بیشتر تجربه کردید و حرفه ای تر شده اید را انتخاب نمایید.

در صورتی که دوستی برای بازی کردن ندارید، در آخر این مقاله آموزش پولدار شدن در GTA Online پلتفرم و آیدی اکانت خود را ارسال نمایید تا شاید دوستانی پیدا کردید.

بهترین راه پولدار شدن جی تی ای وی آنلاین

9. از باگ ها در مراحل استفاده کنید

برخی مراحل توسط خود بازی باگ خورده اند و گلیچ دارند. استفاده از گلیچ یا باگ در این بازی ها برای کسب درآمد بیشتر، معمولا غیرقانونی نبوده و بیشتر مشکل از سمت سازنده است. پس سعی کنید بفهمید کدام مراحل باگ دارند و از باگ آن ها برای درآمد بیشتر استفاده کنید. برخی از این مراحل توسط خود راک استار ساخته شده اند. در مقابل تعداد زیادی از این مراحل را گیمر ها ساخته اند. مثلا وارد یک مرحله می شوید که باید دشمنان را بکشید. در حالی که دشمنان فورا پس از نزدیک شدن به صورت خودکار می میرند. یا دشمنان نمی توانند به شما شلیک کنند.

استفاده از این مراحل، سرعت درآمد زایی را بالا می برد. برخی از مراحل نیز ممکن است باگ نداشته باشند. اما در عوض می توان با برخی ترفند ها سریع تر یا مطمئن تر کسب درآمد کرد. مثلا برخی از مراحلی که باید در مقابل حمله دشمنان زنده بمانید، مکان هایی برای سنگر گرفتن دارند که به احتمال بسیار زیاد هیچ دشمنی نتواند به آن نفوذ کند. پس سعی کنید مراحل بازی را بهتر بشناسید. برای پولدار شدن در GTA Online، بهتر است ابتدا سراغ مراحل ویژه یا برگزیده که بالاتر اشاره شد، بروید. سپس در آن مراحل به دنبال گلیچ ها و باگ ها بگردید. ببینید چطور می توانید نهایت سرعت و کسب درآمد را در مرحله داشته باشید.

جمع بندی و انتخاب بهترین راه پولدار شدن در جی تی ای آنلاین

سپاس از شما که تا پایان مقاله آموزش پولدار شدن در GTA Online همراه ویولت گیمرز بودید. بیایید به صورت خلاصه، ببینیم کدام راه برای شما بهتر است. اگر از وضعیت مالی خوبی در دنیای واقعی برخوردارید، پس کارت پول بخرید. اگر مقداری پول دارید اما نمی خواهید کارت پول خریداری کنید، نسخه پرمیوم ادیشن بهترین گزینه است. اما ممکن است خود بازی را داشته باشید و نخواهید یک بازی جدید بخرید. پس باید از راه های خوبی مثل خرید کسب و کار یا املاک استفاده کنید. در صورتی که اهل هیجان و ریسک هستید، استفاده از گلیچ یکی از این راه های پولدار شدن سریع می باشد. البته که همانطور که گفته شد، این گزینه مورد تائید ما نیست و غیرقانونی می باشد.

اما حالا شما به ما بگویید که از چه راهی برای پولدار شدن در جی تی ای وی آنلاین استفاده کردید؟ کدام راه را پیشنهاد می کنید؟ آیا از این مقاله راضی بودید؟ نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب در قسمت نظرات با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید. همچنین شما می توانید سایر مقالات بازی ویولت گیمرز را نیز بخوانید. همچنین اگر طرفدار بازی های آنلاین هستید، بهتر است مقاله بهترین بازی های آنلاین ایکس باکس را نیز مطالعه کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
جلال
جلال
11 ماه قبل

سلام
آقای مهندس خبری از جی تی آی 6 نداری ؟
تا کی انتظار؟

جانی سیلور هند
جانی سیلور هند
10 ماه قبل

فکر کنم یه میلیون راه مختلف برای پول در آوردن در نی تی ای وی هست😂 مرسی ولی چند تاشو نمیدونستم. مثلا خرید و فروش ماشین دزدی رو نمیدونستم.

طاها
طاها
10 ماه قبل

اگه با دوستاتون آنلاین بازی میکنین، میشه از طریق بانتی هانتر هم پول انتقال داد. مثلا روی یکی از دوستاتون میذارین و دوست دیگرتون اونو میکشه و پولو برمیداره. برای انتقال پول خوبه اما خب خیلی طول میکشه تا یه رقم قابل توجه جابجا بشه. آموزش هم عالی بود، به خصوص برای تازه وارد های جی تی ای که میخوان پولدار بشن خیلی خوبه.

karen
karen
10 ماه قبل

خیلی بهم کمک کرد. برای این مقاله مفید و جامع درباره پولدار شدن در جی تی ای وی از شما تشکر میکنم.