اخبار بازی

رویداد مطبوعاتی مایکروسافت و بتسدا احتمالا برگزار می شود

رویداد مطبوعاتی مایکروسافت برای Bethesda!همانطور که میدانید سال گذشته مایکروسافت کمپانی ZeniMax و همه زیر مجموعه های آن را خریداری کرد. مایکروسافت با پرداخت ۷.۵ میلیارد دلار ZeniMax و همه زیر مجموعه های آن را که شامل بتسدا و آرکین و ماشین گیمز تصاحب کرد. همچنین در ۸ مارچ ۲۰۲۱ این خرید از سوی اتحادیه ضد انحصار اروپا و آمریکا تایید شد.

برگزاری رویداد مطبوعاتی

منابع نزدیک به مایکروسافت امروز تایید کرده اند که مایکروسافت قرار است رویدادی مطبوعاتی را درباره خرید بتسدا در ۱۱ مارچ ( ۲۱ اسفند) برگزار کند. طبق اطلاعات قرار است مایکروسافت به همه سوالات درباره بتسدا پاسخ دهد.همچنین راجب آینده بازی های این شرکت توصیحاتی ارائه دهد. همه میخواهند بدانند که آیا بازی های آینده بتسدا انحصاری ایکس باکس و pc میشوند؟ یا شاهد انتشار این بازی ها بر روی پلی استیشن هم خواهیم بود؟


بتسدا آیپی های بسیار مهمی از جمله سری فالوت و الدراسکرولز را در دست دارد. و انحصاری شدن این بازی ها برای پلتفرم‌های مایکروسافت میتواند برگه برنده ایکس باکس در نسل نهم مقابل پلی استیشن باشد. پس با این اوضاع بعید است که این آیپی ها بتسدا برای پلتفرم پلی استیشن منتشر شوند. به هرحال باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت و ایکس باکس چه تصمیمی میگیرند و در ۱۱ مارچ چه اطلاعاتی را به ما میدهند.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز درباره رویداد مطبوعاتی مایکروسافت چیست؟ آیا بازی های بتسدا انحصاری ایکس باکس میشوند؟ نظرات خود را با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.همچنین شما میتوانید دیگر اخبار بازی را از اینجا دنبال کنید!

ارشیا جمشیدی

سلام من ارشیا جمشیدی هستم :) کمپانی مورد علاقم مایکروسافته. بازی های مورد علاقم لست آف آس ، سری هیلو ، سری مافیا ، ردد ۲ و ال ای نویر هستش. بین بازی ساز ها به شدت به راکستار و توکی گیمز علاقه دارم :)

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
billspencer
billspencer
3 سال‌ قبل

فقط منتظرم استارفیلد بیاد