اخبار سینما

اولین تریلر انیمیشن “Encanto” منتشر شد؛ شصتمین انیمیشن بلند والت دیزنی

دقایقی پیش دیزنی اولین تریلر انیمیشن مورد انتظار “Encanto” را منتشر کرد. همچنین اطلاعات و پوستر جدیدی از این انیمیشن منتشر شد. با ویولت گیمرز همراه باشید.

انیمیشن جدید دیزنی با نام “Encanto” قرار است در کلمبیا جریان داشته باشد، و لین منوئل میراندا وظیفه ساخت آهنگ های این انیمیشن را بر عهده دارد. با توجه به اطلاعات منتشر شده بنظر می آید دیزنی مجددا دست به ساخت یک انیمیشن موزیکال زده است. همچنین انیمیشن “Encanto” از شانس های اصلی اسکار امسال هم به حساب می آید.

استودیوی انیمیشن سازی دیزنی دیروز پوستری از این اثر منتشر کرد و همچنین اعلام کرد که این انیمیشن، شصتمین انیمیشن بلند این استودیو محسوب می شود. با این حال امروز پوستر جدید دیگر و اولین تریلر این انیمیشن را منتشر کرد. “Encanto” قرار است اواخر پاییز امسال در تاریخ 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) اکران شود.

“Encanto” داستان خانواده ای به نام مادریگال ها را روایت می کند که در شهری مسحور شده در کوه های کلمبیا زندگی می کنند. به هر کودک این خانوداه قدرت جادویی و منحصر به فردی اهدا شده است به جز یک نفر! نام آن کودک میرابل است که هیچ توانایی خاصی ندارد. میرابل متوجه می شود که خانواده اش در معرض خطر به وسیله جادو هستند. و او تنها کسی است که می تواند آنها را نجات دهد. اگر به تریلر هم توجه داشته باشیم موسیقی کوبنده آن سعی در متفاوت نشان دادن میرابل دارد. در نهایت باید ببینیم که دیزنی در عمل چه کار می کند.

اعضای سازنده Encanto

استفانی بیتریز (بازیگر در بلندی ها و بروکلین ناین ناین) به عنوان صداپیشه میرابل در این انیمیشن فعالیت می کند. همچنین بایرون هاوارد و جیرد بوش (کارگردانان زوتوپیا) کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارند. میراندا ، بوش و اسمیت هم از نویسندگان اثر هستند. انیمیشن “Encanto” توسط کلارک اسپنسر و ایوت مرینو فلورس تهیه می شود. کلارک اسپنسر تهیه کننده رالف خرابکار و زوتوپیا نیز می باشد.

شما می توانید تریلر این انیمیشن را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید.

پوستر جدید این انیمیشن:

انکانتو

در پایان نظر شما کاربران ویولت گیمرز چیست؟ آیا به این انیمیشن امیدوارید؟ نظر خود را با ما در ارتباط بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments