پلی استیشن

PS5 بروزرسانی جدید دریافت کرد، با هدف بهبود عملکرد سیستم

سونی آخرین به روزرسانی PS5 را با نسخه 21.01-03.21.00 منتشر کرد. با توجه به بخش توضیحات بروزرسانی، تنها تمرکز بروزرسانی بهبود عملکرد سیستم است.

این بروزرسانی اکنون برای همه کاربران PS5 در حال اجرا است و 902 مگابایت از حافظه کنسول را اشغال می کند. اگر کنسول شما در حال ریست مود است و به اینترنت وصل باشد، به روزرسانی باید به طور خودکار شروع به دانلود کردن باشد و دفعه بعد که کنسول را روشن میکنید، به پایان می رسد. در غیر این صورت، باید کنسول را ری استارت کنید و بعد شروع به دانلود کنید، یا آن را از طریق تنظیمات سیستم به صورت دستی فعال کنید.

بروزرسانی اکنون برای همه کاربران فعال است

آخرین به روزرسانی کنسول PS5 تقریباً یک ماه پیش با نسخه 21.01-03.20.00 منتشر شد. این بروزرسانی در بهبود کنترلر DualSense 5، رفع اشکال عمر باتری تمرکز داشت. اگرچه این آخرین بروزرسانی بسیار مبهم به نظر می رسد، اما لازم به ذکر است که تغییرات مربوط به کنترلر در بخش مشخصات بروزرسانی مشخص نشده است ، بنابراین ممکن است برخی تغییرات پنهانی که هنوز توسط سونی تنظیم نشده وجود داشته باشد.

هنگام روشن بودن بروزرسانی خودکار PS5، مراقب باشید پلیر ها گزارش داده اند که بعد از بروزرسانی در حال انجام بازی Returnal، به دلیل به روزرسانی سیستم، به صورت خودکار راه اندازی می شود، به همین دلیل، توصیه میکنم که به روزرسانی خودکار را خاموش کرده و آن را به صورت دستی از فهرست تنظیمات شروع به دانلود کنید.

نظر شما در مورد مشخصات بروزرسانی های PS5 چیست؟ لطفاً در بخش کامنت ها در زیر نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بزارین برای اطلاع از اخبار بازی و سینما ما رو از اینجا دنبال کنید

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments