تیتررویدادمقالاتمقالات سینماییویژه
داغ

بهترین سریال سال 2021 | تحریریه و کاربران

در سری رویداد بهترین های سال اخیر، خدمت شما آمده ایم تا این دفعه، به سراغ بهترین سریال های سال 2021 برویم. سریال سازی که در سال 2021 وضعیت مطلوبی را پشت سر گذاشته بود و ما شاهد سریال های آنچنان خوبی در سال 2021 نبودیم. پیش از این، در بهترین فیلم سال 2021، شاهد نظرات جذاب شما و منتقدین درباره بهترین فیلم سال بودیم. در این مقاله قرار است برترین سریال سال 2021 از نظر شما و همچنین از نظر تحریریه ویولت گیمرز را، معلوم و مشخص کنیم. پس با ما و معرفی بهترین سریال های سال 2021 همراه باشید.

بهترین سریال سال 2021

در اولین دوره نظرسنجی بهترین سال 2021، یازده سریال نامزد می شوند و شما عزیزان باید از بین این یازده سریال، به  بهترین سریال برتر مورد نظر خود، رای بدهید. در نهایت برترین سریال سال 2021 از نظر کاربران و همچنین تیم تحریریه ویولت گیمرز، در این پست منتشر خواهد شد. نظرسنجی کاربران قرار است که از تاریخ 26 تا 29 اسفند برقرار باشد و در این بازه زمانی، 5 سریال برتر سال 2021 از نظر ویولت گیمرز نیز اعلام می شوند و به این شکل، لیست معرفی بهترین سریال های سال تکمیل می شود.

معرفی سریال های نامزد

سال 2021، سالی تقریبا بد برای سریال و سریال باز ها نبود. سالی که فصل دوم تد لاسو در آن درخشید. ریک و مورتی در اون آشوب بپا کردند. دکستر طرفدارانش را به قتل رساند ( البته این رو نمیشه خوب دانست! ). آرکین دل انیمیشن باز ها و گیمر ها را بدست آورد و در نهایت بازی مرکب کولاکی در جهان به پا کرد و وراثت مقتدرانه به راهش ادامه داد.

رتبه بندی سریال های برگزیده سال 2021 از دیدگاه تحریریه ویولت گیمرز

3. Arcane

درست در هیاهوی سریال محبوب بازی مرکب و شکست پی در پی اقتباس بازی های ویدئویی بود که ارکین به عنوان یک پدیده ظهور کرد.و عنوان محبوب ترین اثر نتفلیکس را به دست اورد. سریالی که امروزه از ان به عنوان بازی تاج و تخت جهان انیمیشن یاد می شود. تاج تاختی با شخصیت های به یادماندنی ، روایت یک اوریجین بی نظیر ، داستان جذاب و از همه مهم تر جهان سازی بی نقص پدیده جدید تلویزیون گشت. رمز موفقیت سریال درک و گسترش نقاط قوت و شخصیت های بازی ، خلق جهانی گسترده و پیچیده و کارگردانی محشر به کاررفته بود که سریال را لایق این رتبه ساخت.

همچنین بخوانید : نقد سریال آرکین (Arcane) | رویا دیدن در کنار افسانه ها

2. Ted Lasso ( فصل دوم )

بهترین سریال های سال 2021، تد لاسوفصل دوم سریال Ted Lasso، در بعضی اپیزودها بهترین تجربه‌ی سریال را به مخاطب هدیه میدهد و در آخر کاری میکند که مخاطب برای فصل سوم هیجان زده و منتظر باقی بماند. قوس شخصیتی کاراکترها در فصل دوم و به خصوص شخصیتی مثل نیت.که بیشتر در فصل دوم به شخصیت اش و کارهایی که میکند میپردازد.فوق العاده است. در حقیقت سریال هیچوقت شما را حتی برای یک لحظه هم ناامید نمیکند و عناصر کمدی سریال و کمدی بودن قصه، در فصل دوم بیشتر از گذشته است.

 همچنین بخوانید : واکنش منتقدان به فصل دوم سریال Ted Lasso | سریال موفقِ Apple TV

نوع پرداخت سریال به ورزش محبوب و پرطرفدار فوتبال، جالب است و به نوعی هیچگاه ناامید نشدن در زندگی را هم، در بین قصه فوتبالی و مربیگری اش میگنجاند و اینکار واقعا تحسین برانگیز است.
فصل دوم سریال Ted Lasso قطعا یکی از بهترین سریال های امسال است.

1. Succession ( فصل سوم )

بهترین سریال سال 2021در فصل سوم سریال وراثت، احتمالا بهترین سریال در حال پخش اچ بی او مکس پس از اینکه لوگان روی ناگهان از سوی پسر سرکشش کندال مورد حمله قرار می‌‌گیرد، خود را در موقعیت خطرناکی می‌بیند و سعی می‌کند تا اتحادهای خانوادگی، سیاسی و مالی را در امان نگه دارد. پس از تصمیم ناگهانی کندال برای افشای رسوایی گسترده شرکت، هر یک اعضای خانواده باید درباره‌ی آینده‌ی خود تصمیم بگیرند. تنش‌ها در حالی افرایش می‌یابد که یک نبرد ناگوار شرکتی تهدید می‌کند که یک جنگ داخلی خانوادگی تبدیل شود. در حالی که خانواده‌ی روی در حال بررسی این سوال هستند که در دنیای پس از لوگان چه کسی قدرت را در دست خواهد گرفت.

اولین نظرسنجی بهترین سریال ویولت گیمرز

بنظر شما کدام سریال لایق دریافت عنوان ” بهترین سریال سال 2021 ” است؟ در این بخش از مقاله به نظرسنجی بهترین سریال سال می رسیم. این شما عزیزان هستید که باید بهترین را از میان این لیست ده گزینه ای انتخاب کنید. همان طور که در بالاتر ذکر کردیم، در این نظرسنجی ده سریال حضور خواهند داشت و از میان آن ها بهترین سریال های سال 2021 کاربران ویولت گیمرز را شما عزیزان انتخاب خواهید کرد. این نظرسنجی در روز 26 اسفند فعال خواهد شد و تا بیست و نهمین روز اسفند جریان خواهد داشت.

بهترین سریال سال 2021 از نظر شما؟

View Results

Loading ... Loading ...

بسیار سپاسگزاریم که با رویداد های بهترین سال ویولت گیمرز همراه هستید. خوشحال می شویم نظر خود را راجع به سریال های سال 2021 با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. همچنین شما می توانید در انتهای این مطلب نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به ما بگویید.

تحریریه ویولت گیمرز

مطالبی که این پروفایل به عنوان نویسنده آن ها است، در واقع مقالات اساسی و مهم وبسایت ویولت گیمرز بوده و از نظر کل تیم تحریریه می باشند.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر رضا صادق مقدم
عضو
2 سال‌ قبل

و به سریال رسیدیم، سریالی که با اینکه سال آچنان خوبی را پشت سر نگذاشت ولی باز هم برای بعضی از طرفداران راضی کننده بود.
به شخصه که از فصل دوم تد لاسو و همچنین عشای ربانی نیمه شب لذت بسیاری بردم
لطفا شما عزیزان هم بهترین سریال های 2021 از نظر خودتون رو معرفی کنید که حسابی منتظریم :[)

ناشناس
2 سال‌ قبل

بعد از نظرسنجی های جذاب بازی، فیلم و انیمه بالاخره به نظرسنجی جذاب بهترین سریال سال 2021 رسیدیم.
خوشحالم که همچنان همراه ما هستید.🖤

پويا
پويا
2 سال‌ قبل

بنظر من آركين

ناشناس
پاسخ به  پويا
2 سال‌ قبل

ممنون بابت نظرتون
بله آرکین هم یکی از خوب های بهترین سریال سال 2021 بود.