تیترمقالاتمقالات بازی

Elden Ring، سفر به یک فانتزی تاریک از مرداب های خفه کننده تا بخش چند نفره

در این مطلب به بررسی اطلاعات ارائه شده از بازی Elden Ring توسط هیدتاکا میازاکی، خالق سری سولز می پردازیم. در ادامه برای جزئیات و اطلاعات بیشتر با رسانه ویولت گیمرز همراه باشید.

تریلر گیم پلی بازی Elden Ring در Summer Game Fest، قطعا یکی از بهترین نمایش های این رویداد بود. ولی این نمایش سوالات و شگفتی های بسیاری را نیز برایمان به وجود آورد. اکنون هیدتاکا میازاکی، خالق سری سولز در مصاحبه با IGN اطلاعات بیشتری از این بازی مورد انتظار استودیو فرام سافتور به اشتراک گذاشته است.

Elden Ring، نمایانگر اوج دانش، مهارت ما و اشتیاق ما در همه بازی هایمان برای ارائه یک IP فانتزی تاریک است. _ هیدتاکا میازاکی _

Elden Ring

جهان بازی

جهان Elden Ring شامل 6 منطقه اصلی است که بهم متصل می شود. اما از همان ابتدا به تمامی مناطق دسترسی ندارید. همچنین راه های مختلفی برای وارد شدن به هر منطقه وجود دارد. سیستم سفر سریع (Fast Travel) در بازی وجود خواهد داشت. بازی شامل نقشه می شود اما دانجن ها نقشه ندارند.

روایت

در مورد روایت بازی باید بگوییم که جورج آر.آر مارتین پیشینه داستانی، جهان، شخصیت ها و باس ها را نوشته است. میازاکی در مورد روایت داستانی می گوید: “در بازی چندین پایان مختلف وجود دارد. و انتخاب های شما در طول روایت بازی بر روی پایان آن تاثیر خواهد گذاشت.”

Elden Ring

گیم پلی

بازی تاکید کمتری بر روی خط استامینا و در نتیجه بازی نسبت به Dark Souls سریعتر می شود. و قرار است شاهد تحول اساسی در فرمول سولزبورن باشیم. سیستم کرفتینگ و خلق آیتم های مختلف از طریق مواد خام تعبیه شده است. بیش از 100 مهارت برای پیدا کردن وجود دارد که با سلاح ها ترکیب می شوند. آسیب ناشی از سقوط (Fall Damage) به منظور ترغیب کردن به اکتشافات کاهش پیدا کرده است. همچنین میازاکی حدس می زند که مدت زمان بازی “بدون تمرکز زیاد بر روی مناطق جانبی” 30 ساعت خواهد بود. همچنین المان های چند نفره به Elden Ring باز خواهند گشت. همانطور که از تریلر بازی مشخص بود به نظر می رسد که در بازی سوارکاری وجود دارد اما نه در بخش چند نفره.

Elden Ring

باس فایت ها

امکان مبارزه با باس ها به صورت آزادانه وجود دارد و ترتیبی طراحی نشده است. سختی بازی بیش از بازی های قبلی”قابل مدیریت” خواهد بود. به معنای دیگر گزینه ها و استراتژی های بیشتری برای از بین بردن دشمنان وجود دارد. اما به نظر می رسد که شاهد دشمنان چالش برانگیزی خواهیم بود. همچنین سیستم چرخه روز و شب بر روی گیم پلی تاثیر خواهد گذاشت. در بازی موجوداتی وجود دارند که تنها شب ها دیده می شوند.

در آخر میازاکی افزود که اطمینان دارد بازی در تاریخ عرضه مشخص شده یعنی ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) منتشر خواهد شد و تاخیری در آن به وجود نخواهد آمد. Elden Ring برای پلفترم های PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One, و PC منتشر می شود. تریلر بازی.

نظر شما دوستان ویولت گیمرز چیست؟ آنها را با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.

حمیدرضا شریفی

عاشق بازی های ویدیویی و انیمه.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments