اخبار سینما

ویل اسمیت از جلد و نام کتاب خاطرات اش رونمایی کرد

چندی پیش ویل اسمیت از  جلد و نام کتاب خاطراتش رونمایی کرد. کتابی که چند سال از عمرش را صرف آن کرده است. با ویولت گیمرز همراه باشید.

ویل اسمیت از بازیگران معروف سینمای هالیوود هست که تا به حال در فیلم های زیادی بازی کرده است. از جمله سری پسران بد  یا سری مردان سیاه پوش . او  تاکنون دوبار نامزد جایزه اسکار برای فیلم های  علی  و  جست و جوی خوشبختی شده است. وی همچنین بیشترین دستمزد تاریخ را برای بازی در فیلم مردان سیاه پوش 3 دریافت کرده است.

او سه سال پیش اعلام کرده بود که در حال تالیف این کتاب است. حال امروز در اینستاگرامش از عنوان و جلد این کتاب رونمایی کرده است وگفته است آماده انتشار این کتاب است. وی همچنین از طرفدارانش بابت پیش خرید این کتاب تشکر کرده است.کتاب زندگینامه ویل اسمیت با نام (اسمیت) توسط انتشارات ( پنگوئن پرس ) در تاریخ  9 نوامبر ( 18 آبان ) منتشر خواهد.او  در مورد این کتاب میگوید:

وقتی ذهن خودت را به تصرف درآوری آن گاه آسان است در دنیای مادی مانوور بدهی. به این باور دارم. وقتی ذهن خودت را شناختی، هر تجربه، هر احساس، هر نتیجه؛ چه مثبت چه منفی، به راحتی به جلو می‌بردت تا تجربه و رشد بیشتری داشته باشی. این اراده  واقعی است. به جلو رفتن با وجود همه چیز. و جلو رفتن در راهی که دیگران را با تو همراه کند؛ به جای اینکه آن‌ها را پشت سر بگذاری.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز در مورد ویل اسمیت و کتاب زندگینامه اش چیست؟ کدام فیلم ویل اسمیت را بیشتر از همه دوست دارید؟خوشحال میشویم اگر نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments