تیترمقالاتمقالات بازیویدئو

10 بازی بسیار خوب که تجربه نکرده اید! (ویدئویی)

در دنیای بازی ها آنقدر عناوین بزرگ با تبلیغات بسیار زیاد توسط غول های این صنعت منتشر می شوند که خیلی وقت ها خیلی از بازی های خوب و با کیفیت زیر تبلیغات این عناوین بزرگ، گم می شوند. گاهی یک بازی بزرگ نیز به دلیل عدم تبلیغات مناسب، مورد استقبال گیمر ها و حتی منتقدین قرار نمی گیرد. امروز می خواهیم درباره 10 بازی بسیار خوب صحبت کنیم که احتمالاََ تجربه نکرده اید. من سعید آقابابایی هستم، سری به بازی های ارزشمندی بزنیم که متاسفانه زیاد دیده نشده اند. در ادامه همراه ویولت گیمرز باشید.

همچنین شما میتوانید این ویدئو را از اینجا مشاهده کنید

معیار انتخاب بازی و مقالات 10 بازی بسیار خوب ناشناخته

بسیاری از گیمر های امروزی، تنها ملاکشان برای خرید نمرات برخی وبسایت ها است. وبسایتی مثل ویوکریتیک، می تواند به ما برای تصمیم گیری در انتخاب بازی ها بسیار کمک کند. زیرا این وبسایت نمرات تمام رسانه ها را به شما نشان داده و میانگین آنها را به عنوان نمره ویوکریتیک نیز در صفحه هر بازی قرار می دهد. وبسایت پیش روی شما، یعنی ویولت گیمرز نیز بازی ها، فیلم ها و سریال های مختلفی را نقد و بررسی می کند. یا به انتشار لیست های مختلفی از 10 بازی بسیار خوب یا 10 بازی ناشناخته و … می پردازد.

اما گاهی اوقات ممکن است نظر کاربر با منتقد متفاوت باشد. یا یک اثر بسیار سرگرم کننده و زیبا بوده، اما مشکلات فنی یا برخی موارد دیگر، باعث شده تا نمره کمی بگیرد. به همین دلیل، بهتر است معیار انتخاب بازی مان همیشه یک نمره نباشد. ما در وبسایت ویولت گیمرز سعی می کنیم تا در آینده باز هم قسمت های بسیار بیشتری از این سری مقاله منتشر کنیم تا با 10 بازی بسیار خوب دیگری که تجربه نکرده اید و ناشناخته هستند، آشنا شوید.

خیلی ممنونیم که تا انتهای مقاله ویدئویی 10 بازی بسیار خوب که تجربه نکرده اید، نیز با ما همراه بودید. آیا شما تاکنون این عناوین را تجربه کرده اید؟ چه بازی های ناشناخته دیگری می شناسید که آن چنان معروف نیستند اما از کیفیت خوبی برخوردارند؟ لطفاََ در پایین این مطلب، نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید. همچنین دیگر مقالات بازی رسانه ویولت گیمرز را می توانید از اینجا مطالعه نمائید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
EdyAckerman
2 سال‌ قبل

مقاله عالی بود