بررسی بازیتیترمقالاتمقالات بازیویدئو

بررسی بازی Call of Duty: Vanguard | ویدئویی

نام Call of Duty آنقدر بزرگ شده تا فقط شنیدن نام اش برای لزوم تجربه بازی توسط بیشتر گیمر ها، کافی است. سری Call of Duty یکی از بزرگترین و محبوب ترین فرانچایز های دنیای بازی محسوب می شود. هر نسخه این فرانچایز، فارغ از کیفیتی که دارد، تا زمان انتشار نسخه بعدی، در لیست پر فروش ترین بازی ها قرار می گیرد. امروز می خواهیم درباره جدیدترین نسخه این فرانچایز، یعنی Call of Duty: Vanguard صحبت کنیم. عنوانی که اخیراََ به صورت میان نسلی برای پلتفرم های نسل هشتم و نهم منتشر شده است. جالب است بدانید میانگین نمرات بازی Call of Duty: Vanguard در ویوکریتیک 78 از 100 است. در ادامه با بررسی بازی Call of Duty: Vanguard با ویولت گیمرز همراه باشید.

داستان بازی Call of Duty: Vanguard در بازه های زمانی مختلفی روایت می شود. شما در این بازی با شخصیت های گوناگون ماموریت هایی را در حدود سال های 1941 تا 1945 انجام می دهید. بازی Call of Duty: Vanguard به نوعی داستان به وجود آمدن نیرو های ویژه Vanguard را روایت می کند. همانطور که گفته شد، شما در طول این بازی در نقش شخصیت های مختلف قرار می گیرید که در نهایت 6 شخصیت توسط یک کاپیتان به کار گرفته می شود. در داستان بازی، شاهد لحظات جذاب و متنوعی هستیم که این تنوع در اتفاقات و مراحل بخش داستانی تقریباََ کوتاه بازی را بسیار جذاب کرده است. در ادامه ویدئو بررسی بازی Call of Duty: Vanguard را ببینید:

بازی Call of Duty: Vanguard نوآوری جدید یا انقلابی را در این سری ایجاد نمی کند و کسانی که عناوین سال های اخیر این فرانچایز را تجربه کردند، به خوبی می دانند که قرار است با چه عنوانی رو به رو بشوند. اما خب این موضوع صرفاََ نکته بدی نیست. برخی اعتقاد دارند وقتی چیزی بسیار موفق است و یک فرمول مخصوصاََ از نظر تجاری بسیار خوب جواب داده است، نباید زیاد آن را تغییر داد. این موضوع دقیقاََ داستان سال های اخیر این سری و بازی Call of Duty: Vanguard است. در نهایت باید بگویم که اگر از علاقه مندان شوتر های اول شخص هستید، بازی Call of Duty: Vanguard را از دست ندهید. هر چند می دانم که با داشتن نام بازی Call of Duty این بازی همین الان نیز انتخاب اول بیشتر گیمر ها است.

بسیار ممنونیم که تا آخر این ویدئو و بررسی بازی Call of Duty: Vanguard با ویولت گیمرز همراه بودید. شما می توانید دیگر از اینجا دیگر بررسی بازی های ویولت گیمرز را ببینید. لطفاََ نظرات خود را پیرامون این بررسی ویدئویی و همچنین بازی Call of Duty: Vanguard با ما در میان بگذارید. نظرات شما، تاثیر بسزایی در کیفیت مطالب و محتوایی که در ویولت گیمرز منتشر می کنیم، دارد.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
جلال
جلال
2 سال‌ قبل

سلام
از دیدن فیلم بررسی بازی Call of Duty: Vanguard لذت بردم.

Hashem
Hashem
2 سال‌ قبل

مرسی از بررسی بازی call of duty: vanguard . بررسی خوبی بود. ولی بنظر من این روند تکراری شدن نسخه ها و اینکه اکتیویژن خیلی تغییر بزرگی در کال آو دیوتی ها انجام نمیده زیاد جالب نیست و شاید بهتر باشه اکتیویژن ریسک تغییر رو به جون بخره ولی باز یه گیم متفاوت تر و جدید تر و بهتری بده

علیرضا
علیرضا
2 سال‌ قبل

👍🏻👍🏻

علی حیدریان
سردبیر
2 سال‌ قبل

بسیار عالی سعید جان🌹

amer7
amer7
2 سال‌ قبل

سعید جون عالی مینوازی