اخبار بازی

یک نسخه از cod با محوریت زامبی در دست توسعه است.

اولین بار در سال 2008 بخش زامبی در بازی call of duty:world at war وارد فرانچایز cod شد.در آن زمان کمتر کسی فکرش را میکرد این بخش بتواند موفق بشود. اما این بخش به یکی از محبوب ترین بخش های سری Cod تبدیل شد و توانست طرفداران زیادی کسب کند.

بیشتر نسخه های این سری دارای بخش زامبی هستند مخصوصا نسخه هایی که توسط استودیو Treyarch توسعه می‌یابند.تام هندرسون یکی از منابع داخلیست که تقریبا میتوان گفت همیشه اطلاعات درستی را از فرانچایز های COD و BATTLEFIELD منتشر میکند.

او در جدیدترین توییت خود به یک بازی از سری COD با محوریت زامبی اشاره کرده.همچنین او گفته این بازی با سری های دیگر این فرانچایز ارتباطی ندارد و احتمالا یک نسخه فرعی محسوب میشود.

در حال حاضر ما نمیدانیم که این نسخه زامبی محور از فرانچایز توسط کدام یک از استودیو های Treyarch,Infinity Ward و Sledgehammer در دست توسعه است.و پلتفرم های مقصد این نسخه کدام یک از کنسول ها هستند.

در کنار این بازی زامبی محور که هنوز انتشار آن تایید نشده است، عرضه نسخه جدید این فرانچایز توسط شرکت Activision تایید شده است که گفته میشود این بازی توسط استودیو Sledgehammer در دست توسعه قرار دارد. این بازی در اواخر سال میلادی عرضه خواهد شد اما جزئیات زیادی از ان در دسترس نیست.

نظر شما در این باره چیست؟بنطر شما این نسخه فرعی میتواند طرفداران ا جذب کند؟نظرات خود را برای ما کامنت و اخبار بازی را از اینجا دنبال نمایید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments