Elden Ring آسان تر از دیگر عناوین فرام سافتور خواهد بود _ میازاکی
به تازگی هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی مورد انتظار Elden Ring در جریان مصاحبه ای اعلام کرده است که “این بازی آسان تر از دیگر عناوین ما خواهد بود.” در ادامه برای جزئیات و اطلاعات بیشتر با رسانه ویولت گیمرز همراه باشید.
فرام سافتور، یک استودیو ژاپنی است که کارش را در سال 2009 با Demon’s Souls آغاز کرد و تا کنون با هر بازی خود پیشرفت های زیادی داشته است. و بازیکنان را به چالش های بسیاری کشیده است. به تازگی هیدتاکا میازاکی، خالق سری سولز و کارگردان بازی Elden Ring در جریان مصاحبه ای اعلام کرد:
این بازی نسبت به عناوین دیگر فرام سافتور آسان تر خواهد بود. البته بازی درجه سختی نیز نخواهد داشت.
میازاکی از دلایل آسان تر بودن بازی گفته است. محیط های گسترده و ساختار های جهان باز بودن بازی مانند غیر خطی بودن آن و اینکه بازیکنان می توانند برخی باس ها را نادیده بگیرند. همچنین ویژگی های مخفی کاری (stealth) و شخصی سازی روح ها (customizable spirits) می توانند از دیگر عوامل آسان بودن بازی باشند. Elden Ring بخش چند نفره نیز خواهد داشت و همانطور که یک طرفدار سولز به شما می گوید، احضار یک بازیکن دیگر برای کمک همیشه یک راه عالی برای عبور از چالش های دلهره آور است.
حال اینکه شخصی سازی چقدر بر روی تجربه ما در بازی تاثیر گذار خواهد بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم. بازی Elden Ring در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) برای پلفترم های PS5, Xbox Series X/S. PS4, Xbox One, و PC منتشر می شود. نظر شما دوستان ویولت گیمرز چیست؟ آیا بازی یک پیشرفت رو به جلو برای فرام سافتور خواهد بود؟ نظراتتان را با ما درمیان بگذارید.
انحصاری سونیه بازی
بازی های میازاکی و فرام سافت وار هرچقدر آسان بشن هم بازم سختن
استاد میازاکی هر چی سخت تر بهتر 👌