اخبار بازی

استودیو 343 Industries جزئیات جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر کرد

در ساعات گذشته جزئیات جدیدی از این بازی منتشر شد . با ویولت گیمرز همراه باشید .

343 Industries تلاش کرده است تا به طور منظم چک های ماهانه وضعیت Halo Infinite را انجام دهد . زیرا در سال 2021 به سمت راه اندازی مورد انتظار خود می رود. بعد از اینکه کارهای هنری ، گرافیکی و کار تیم زنده را قبلاً بررسی کرد . تیم در این ماه در حال تنظیم کانون توجه خود است.

Zeta Halo یک محیط قابل کشف و عظیم است . که به نظر می رسد به طرز چشمگیری از دامنه بسیاری از بازی های قبلی این مجموعه پیشی بگیرد . خصوصاً از نظر آزادی و قابلیت کشف. یکی از مهمترین تمرکزها برای ایجاد دنیای بازی برای Halo Infinite ، تمرکز بر دو اصل اصلی – میراث و سادگی – است.

جاستین دینگس ، رهبر مبارزات هنری این پروژه می گوید: “برای” میراث “واقعاً می خواهیم بازیکنان احساس کنند بازی ای را تجربه می کنند که یاد آور نسخه (Halo: Combat Evolution) است. اما البته با گرافیک مدرنیزه.

“در مورد” سادگی “، ما می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که از طراحی و جزئیات بیش از حد پر سر و صدا که یک عامل اصلی برای حضور تیم Halo 5 است ، دور می شویم. این یک پیام خوش آمدگویی برای طرفداران قدیمی این مجموعه است .


همانطور که Halo همیشه راهی برای ایجاد تعادل بین زیبایی شناسی علمی-تخیلی مدرن و زیبایی طبیعی پیدا کرده است. کارگردان گیم پلی Troy Mashburn می گوید: “تجهیزاتی مانند Grappleshot یک مثال عالی برای ایجاد امکانات جدید و هیجان انگیز است.

“دیوارها ، صخره ها و شکاف های کوچک ، دیگر متوقف کننده راه رئیس نیستند. این به ما فرصتی داد تا در مورد چگونگی برخوردها تجدید نظر کنیم.


این باعث ایجاد برخی از چالش ها در اوایل کار شد زیرا طراحان نمی توانستند هدف نهایی را در انتهای پایگاه قرار دهند ، فرض کنید بازیکنان مجبور به مبارزه با راه خود هستند. اما با وجود Grappleshot ، بازیکنان می توانند هر زمان که بخواهند به هر کجا که می خواهند بروند.

برای خواندن مکالمه Halo Waypoint برروی اینجا کلیک کنید .

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments