اخبار بازی

ناتی داگ مجبور شد برای بهتر شدن چشمان الی در The Last Of Us 2، رندر خود را اصلاح کند

بنابراین به همین دلیل ما احساس میکنیم شخصیت ها در بازی TLOU Part 2 خیلی واقعی هستند.

سطح جزئیات در The Last of Us Part 2 به چشم شخصیت آن نیز می رسد

دو تن از هنرمندان استودیو، کارگردان هنری فنی وایلون Brinck و هنرمند فنی استیون تانگ بود ارائه در اوایل سال جاری در SIGGRAPH 2020، در یک کنفرانس تکنولوژی گرافیک جهانی که در آن آنها نگاه گسترده به هنر های فنی بازی The Last Of Us 2 ایجاد شد داد.

در حین ارائه، هنرمندان در مورد میزان کار در پشت صحنه The Last of Us 2 با برخی از تمرکز بر روی واقع بینانه نگاه کردن شخصیت این شخصیت در بازی بحث کردند. این ارائه در ماه مارس برگزار شد اما اسلایدهای ارائه شده فقط برای مشاهده عموم به صورت آنلاین بارگذاری شده اند.

در اسلایدها ، Waylon Brinck توضیح می دهد که چطور چشم الی در تریلر The Last of Us 2 چشمگیر بود ، اما فقط در برخی از سناریوهای روشنایی و زوایای دوربین. این تیم باعث شد تا روند ارائه چشم خود را دوباره انجام دهند زیرا آنها “چیزی با زندگی بسیار بیشتر می خواستند”.

این تعمیرات اساسی با عکسبرداری آغاز شد تا عکسهای مرجع چشم بیشتری را برای هنرمندان در هنگام طراحی الی و محافظین شرکت به دست آورد. هنگامی که آنها تحقیق خود را انجام دادند ، Waylon توضیح می دهد که آنها در The Last Of Us 2 برخی از “سایه های فضای صفحه” را به مژه ها و پلک های شخصیت – برای ایجاد عمق اعمال کردند.

The Last Of Us

هنگامی که تیم Naughty Dog در The Last Of Us 2 شخصیت انسان را تکمیل کرد،آنها با تمرکز بر روی موجودات دیگر ادامه دادند،مانند بسیاری از حیوانات شبانه،گرگ ها دارای چشمان بازتابنده یکپارچه هستند. ” این ویژگی چشم واقعی را بیشتر در گربه ها و سگ هایی می توان یافت که بسته به نوری که در معرض نور قرار دارند ، چشمانشان متفاوت می درخشد.

برای این کار ، Naughty Dog در بازی The Last Of Us 2 یک قطعه کد کوتاه نوشت که بازتاب مردمک را محاسبه می کند و به چشم ها حالت تابناک می بخشد. تیم این اثر را چنان دوست داشت که سپس آن را به تمام دشمنان آلوده ای که در بازی یافت می شوند،اضافه کردند تا ظاهر وحشتناک تری به آنها بدهد.

برای این کار ، Naughty Dog در بازی The Last Of Us 2 یک قطعه کد کوتاه نوشت که بازتاب مردمک را محاسبه می کند و به چشم ها حالت تابناک می بخشد. تیم این اثر را چنان دوست داشت که سپس آن را به تمام دشمنان آلوده ای که در بازی یافت می شوند،اضافه کردند تا ظاهر وحشتناک تری به آنها بدهد

این ارائه به ما فقط یک درک مختصر از جادوگری فنی می دهد که در پشت صحنه برنامه Naughty Dog در سال 2021 انجام شده است. با این حال ، این اولین بار نیست که به سطح جزئیات The Last of Us 2 توجه می شود،زیرا اخیراً کشف شده است که مدل های شخصیت در بازی دارای اثر انگشت و همچنین چندین ترفند طراحی پنهان دیگر هستند که با کاوش در بازی میتوان یافت

 

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments