اخبار بازی

عنوان SIFU فقط دارای بخش تک‌نفر خواهد بود

بازی sifu در مراسم STATE OF PLAY گذشته سونی معرفی شد. این بازی توسط استودیو فرانسوی slocalp در دست توسعه است. این استودیو همچنین وظفیه توسعه بازیAbsolver بر عهده داشته است.

به تازگی تهیه کننده این بازی طی مصاحبه خود با یکی از سایت ها عنوان کرد که این بازی محتوای انلاین و مولتی‌پلیر نخواهد داشت. همچنین او گفت که انها از اول در تلاش بودند تا نبرد بین نفر و یک ارتش را بخوبی ارائه بدهند.که این تنها به مهارت رزمی کرکتر بازی برمیگردد.

داستان اصلی بازی در محور انتقام روایت میشود. جایی که کرکتر اصلی بازی برای کشتن پنج قاتل که مسئول مرگ خانواده او هستند تلاش میکند.و قصد دارد انتقام مرگ خانواده خود را از انها بگیرد. طبق گفته کارگردان بازی، کرکتر بازی پس از هربار مردن پیرتر میشود. اما نه بر اساس یک فرمول روگ‌لایک. در واقع کرکتر پس از هر بار مردن، ضعیف تر نمیشود. بلکه مهارت های او افزایش و به استاد ماهر تری تبدیل میشود.

در سال جاری میلادی اطلاعات بیشتری از بازی Sifu منتشر می‌شود.همچنین این بازی قرار است همین امسال عرضه شود و پلتفرم های مقصد این بازی نیز کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلتفرم رایانه‌های شخص هستند.

شما میتوانید تریلر منتشر شده این بازی در مراسم STATE OF PLAY را در زیر مشاهده کنید.

نظر شما راجب این بازی چیست؟نظر خود را برای ما کامنت کنید.هنچنین شما میتوانید دیگر اخبار بازی را از اینجا مطالعه کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments