اخبار بازی

استودیو سازنده fall guys توسط اپیک گیمز خریداری شد

استودیو سازنده بازی FALL GUYS توسط EPIC GAMES خریداری شد.دیروز طبق بیانیه‌ای رسمی شرکت EPIC GAMES اعلام کرد استودیو Tonic Games Group را خریداری کرده است.همانطور که پیش تر گفته شد این استودیو وظیفه توسعه و نشر بازی FALL GUYS را بر عهده داشته است.

مدیرعامل استودیو Tonic Games Group در این باره میگوید:

ما در تونیک مدیا گروپ می‌گوییم که هرکس لایق یک عنوانی است که حس کند برای آن ساخته شده است. اکنون با اپیک گیمز احساس می‌کنیم خانه‌ای را پیدا کرده‌ایم که برای ما ساخته شده است. آن‌ها در ماموریت ما برای ساخت و پشتیبانی از بازی‌هایی که تاثیر بالایی دارند، سهم زیادی دارند. آن‌ها دیگران را توانمند می‌کنند و ما نمی‌توانیم بیش از این از پیوستن به اپیک گیمز هیجان‌زده شویم.

بازی FALL GUYS در چند وقت اخیر بسیار محبوب بوده و توانسته فروش بسیار خوبی را کسب کند.خرید استودیو تونیک گیمز گروپ توسط EPIC GAMES میتوان گفت برد خوبی برا این شرکت محسوب میشود.با توجه به این اتفاق باید دید که بازی FALL GUYS در استیم خواهند ماند یا در فروشگاه EPIC GAMES در انحصار شرکت مذکور خواهد شد!

بازی FALL GUYS هم اکنون بر روی پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و رایانه های شخصی در دسترس است.همچنین قرار است در تابستان پیش رو این بازی برای کنسول های نسل نهمی و نسل هشتمی ایکس باکس و پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه شود.

نظر شما راجب این بازی چیست؟شماهم نظرات خود را برای ما کامنت کنید. همچنین شما میتوانید دیگر اخبار بازی را از اینجا دنبال کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments