اخبار بازی

جوزف فارس: درمورد Cyberpunk 2077 صحبت های غلط زیادی گفته شده است

جوزف فارس کارگردان عناوین it takes two و brothers:a tale of two sons و A way out در گفتگوی خودش با جف کیلی نظر خودش را درمورد عنوان سایبرپانک که با حاشیه های زیادی همراه بوده گفت.

در غیبت مراسم های مثل E3 کیلی به دنیال راه جدیدی برای ارتباط بین بازی ساز ها و طرفدارها بود کیلی چندین زووم کال راه انداخت جایی که گروهی از طرفدارها میتونن با بازی سازها صحبت کنند. توییتر اسپیس پلتفرم جدیدی برای اینکاره و کیلی یک توییتر اسپیس راه انداخت و در اون با جوزف فارس درمورد it takes two صحبت کرد و در آخر به چندین شنونده اجازه صحبت با فارس رو داد.

یکی از شنوندگان از فارس درمورد چالش های توسعه یک بازی در دوره کرونا سوال پرسید و فارس اینجا خودش رو خوش شانس شمرد و خوشحال شد که مجبور نشدن بازی رو تاخیر بزنن و فارس با بقیه بازی ساز ها ابراز همدردی کرد و اینجا بود که سایبرپانک وارد بحث شد فارس در ادامه گفت “درمورد سایبرپانک چرت و پرتای غیر منصفانه زیاد گفتن” و شنونده ای که این سوال پرسید گفت “شما فکر میکنید غیرمنصفانست؟” در ادامه فارس به کسی که سازنده ها را به مرگ تهدید کرد اشاره کرد و گفت همینا باعث شد سایبرپانک برای توسعه آزادی نداشته باشه.

نظر شما کاربران ویولت گیمرز درمودر صحبت های فارس چیه؟ نظرتون را با ما به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments