ریپورتاژ آگهی

بهترین انیمه های دو دهه اخیر

انیمه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سبک‌های انیمیشن است که در ژاپن تولید می‌شود. این سبک انیمیشن به دلیل زیبایی و جذابیت آن، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. تاریخچه انیمه به سال‌های قدیم بازمی‌گردد و در طول زمان، تحولات مختلفی را پشت سر گذاشته است. در دهه اخیر انیمه های جذابی تولید شده و‌ طرفدار های بسیاری رو به خودش جذب کرده است. در این دهه انیمه های زیادی پرطرفدار بودن ولی ما تونستیم از لیست های بلند بالای پرطرفدار ترین ها‌ ۱۰ تا انیمه گلچین کنیم که واقعا ارزش دیدن و معرفی دارند. داخل لیستی که براتون تهیه کردیم قراره بهترین انیمه های دو دهه اخیر رو به شما معرفی کنیم‌.

برای دانلود انیمه های این لیست و هر انیمه دیگری، میتوانید به وب سایت ویزبوم مراجعه کنید. اگر انیمه ای در وب سایت موجود نبود، میتونید درخواست بدین تا به وب سایت اضافه شود.

دانلود بهترین انیمه های دو دهه اخیر

دانلود انیمه One Piece؛ یکی از بهترین انیمه های دو دهه اخیر

وان پیس یکی از پرطرفدارترین انیمه های دنیاست که در سال ۱۹۹۹ شروع به پخش شد. داستان این انیمه درباره یک جوان به نام “مونکی دی لوفی” است که به دنبال تحقق رویاش، یعنی پیدا کردن گنجینه یک پادشاهی قدرتمند به نام “وان پیس” است. او با همراهی تیم خود، شامل “زورو”، “نامی”، “سانجی”، “تونی تونی چاپ” و “نیکو رابین”، در راه خود به دنبال پاسخ به سوالاتش درباره گنجینه و سرنوشت خانواده‌اش است.

در این دنیای تخیلی، جزیره های بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام دارای مخاطبان و دشمنان خود هستند. مونکی دی لوفی و تیم خود را در طول داستان با شخصیت‌های جالب و مختلفی مثل “کاپونه”، “جینبی”، “کراکر بوکس” و “دو فلاسک” آشنا می‌شوند و در پایان به پاسخ سوالاتشان می‌رسند.

یکی از جذابیت‌های این انیمه، شخصیت‌های قوی و دوست‌داشتنی آن است. هر کدام از شخصیت‌های تیم مونکی دی لوفی، با استعداد و توانایی خاص خود، به راهی برای رسیدن به هدفشان می‌رسند. همچنین، داستان این انیمه با شخصیت‌های شرور و مخرب نیز پر است که همین امر باعث می‌شود تا داستان هیجان انگیز و پرماجرا باشد.

همچنین، گرافیک و طراحی شخصیت‌های وان پیس  بسیار جذاب و خلاقانه است. هر کدام از شخصیت‌های این انیمه، با طراحی خاص و منحصر به فرد خود، به یاد ماندنی هستند.

در نهایت، وان پیس یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین انیمه های دنیاست که با داشتن داستان جذاب و شخصیت‌های قوی و دوست‌داشتنی، توانسته است قلب مخاطبان خود را به دست آورد. این انیمه را به همه طرفداران انیمه و ماجراجویی توصیه می‌کنیم. پیشنهاد میکنیم که همین الان به دانلود انیمه وان پیس و تماشای آن به صورت رایگان از سایت ویزبوم بپردازید.

شیطان کش

Demon Slayer : Kimetsu No Yaiba

شیطان کش که در سال ۲۰۱۹ شروع به پخش شد. داستان این انیمه درباره یک پسر بچه به نام “تانجیرو کامادو” است که خانواده‌اش توسط شیاطین خونخوار به قتل رسیده‌اند. تنها خواهرش، “نئزوکو”، بعد از حمله شیاطین، به عنوان یک شیطان زنده مانده است. تانجیرو برای نجات خواهرش و تبدیل او به انسان، به دنبال راهی برای شکست شیاطین‌ها می‌گردد.

در این دنیای تخیلی، شیاطین‌های خونخوار وجود دارند که از بشر به عنوان غذا استفاده می‌کنند. تانجیرو با همراهی “نئزوکو” و “تامایو”، یک شمشیرزن خبره، به دنبال شکست شیاطین‌ و نجات خواهرش است. در طول داستان، با شخصیت‌های جالب و مختلفی مثل “زنگیتسو”، “اینوسکه”، “رنگوکو” و “کیبوتسوجی” آشنا می‌شوند تا در پایان به هدفشان برسند‌.

یکی از جذابیت‌های این انیمه، شخصیت‌های قوی و دوست‌داشتنی آن است. تانجیرو با استعداد و توانایی خاص خود، به راهی برای نجات خواهرش و شکست شیطان‌ها می‌رسد. همچنین، داستان این انیمه با شخصیت‌های شرور و مخرب نیز پر است که همین امر باعث می‌شود تا داستان هیجان انگیز و پرماجرا باشد.

همچنین، گرافیک و طراحی شخصیت‌های  شیطان کش بسیار جذاب و خلاقانه است همچنین، صحنه‌های اکشن و مبارزه در این انیمه بسیار دیدنی و تحسین برانگیز هستند.

بهترین انیمه های 10 سال اخیر؛ Attack On Titan

نبرد با تایتان ها یکی از پرطرفدارترین انیمه های دنیاست که در سال ۲۰۱۳ شروع به پخش شد. داستان این انیمه درباره یک جامعه از انسان‌ها است که در یک شهر بزرگ به نام “وال ماریا” زندگی می‌کنند. این شهر توسط غول‌های عظیم الجثه و بدون پوست، به نام “تایتان”، محافظت می‌شود. اما یک روز، یک تایتان بسیار بزرگ به شهر وارد می‌شود و دیوار شهر را تخریب می‌کند. این حمله باعث می‌شود که تایتان‌ها به داخل شهر نفوذ کنند و بسیاری از انسان‌ها را به قتل برسانند.

در این دنیای تخیلی، تایتان‌ها به عنوان یک تهدید بزرگ برای بشریت شناخته می‌شوند و بسیاری از انسان‌ها به دنبال شکست دادن آن‌ها هستند. یکی از شخصیت‌های اصلی این انیمه، “ایروین یگر”، یک جوان است که تلاش می‌کند تا تایتان‌ها را شکست دهد و شهر وال ماریا را نجات دهد. با همراهی شخصیت‌های دیگری مانند “میکاسا آکرمان”، “آرمین آرلرت” و “جان کریستا”، او به دنبال پیدا کردن نقطه ضعف تایتان‌ها و نجات بشریت است.

یکی از جذابیت‌های این انیمه، داستان هیجان انگیز و پرماجرا آن است. تلاش انسان‌ها برای نجات خود و شهرشان از تایتان‌ها، باعث می‌شود که داستان پر از رویدادهای غیرمنتظره و جذاب باشد. همچنین، شخصیت‌های قوی و پرشخصیت این انیمه، باعث می‌شود که تماشاگران با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و با داستان همراهی کنند.

Death Note

دفترچه مرگ که در سال ۲۰۰۶ شروع به پخش شد. داستان این انیمه درباره یک دانش آموز نابغه به نام “لایت یاگامی” است که یک دفترچه جادویی به نام “دفترچه مرگ” را پیدا می‌کند. با نوشتن نام هر فردی در این دفترچه، آن فرد به مرگ محکوم می‌شود.

لایت تصمیم می‌گیرد که با استفاده از دفترچه، دنیا را از خلاف‌کاران و جنایتکاران پاک کند و به عنوان یک قهرمان شناخته شود. اما با همکاری یک کارآگاه نابغه به نام “ال”، لایت درگیر یک بازی ذهنی پیچیده می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا به دنبال راه‌هایی برای شکست دادن ال باشد.

یکی از جذابیت‌های این انیمه، داستان هیجان انگیز و پرماجرا آن است. روابط پیچیده بین شخصیت‌ها، باعث می‌شود که داستان پر از تنش و جذابیت باشد. همچنین، شخصیت‌های قوی و پرشخصیت این انیمه، باعث می‌شود که تماشاگران با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و با داستان همراهی کنند.

My Hero Academia

مدرسه قهرمانان یک انیمه ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی است که در سال ۲۰۱۶ شروع به پخش شد. داستان این انیمه درباره یک دانش آموز به نام “ایزوکو میدوریا” است که در یک دنیایی پر از ابرقهرمانان زندگی می‌کند. اما متأسفانه، او هیچ قدرت خارق العاده‌ای ندارد و به همین دلیل، همیشه مورد تحقیر و آزار قرار می‌گیرد.

اما با دیدن قدرت “آل مایتایت”، یک ابرقهرمان بسیار محبوب، ایزوکو تصمیم می‌گیرد که به هر قیمتی قدرت خارق العاده‌ای کسب کند تا بتواند به عنوان یک ابرقهرمان شناخته شود. با کمک یکی از بهترین ابرقهرمانان دبیرستان، “آل مایت نایت”، ایزوکو شروع به آموزش و تمرین می‌کند تا قدرت خود را افزایش دهد و به یک ابرقهرمان بزرگ تبدیل شود.

یکی از جذابیت‌های این انیمه، داستان پرهیجان و پرماجرای آن است. روابط پیچیده بین شخصیت‌ها، باعث می‌شود که داستان پر از تنش و جذابیت باشد. همچنین، شخصیت‌های قوی و پرشخصیت این انیمه، باعث می‌شود که تماشاگران با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و با داستان همراهی کنند.

دانلود بهترین انیمه های دهه اخیر

Jujutsu Kaisen؛ دانلود انیمه جوجوتسو کایسن از بهترین انیمه های دو دهه اخیر

جوجوتسو کایسن یک انیمه ژانر اکشن، ترسناک و فانتزی است که در سال ۲۰۲۰ شروع به پخش شد. داستان این انیمه درباره یک دانش آموز به نام “یوجی ایتادوری” است که در یک دنیایی پر از موجودات ترسناک و شیاطین زندگی می‌کند. او به طور تصادفی با یک شیطان قدرتمند به نام “سوکونا” آشنا می‌شود و برای نجات دوستانش، مجبور به ورود به دنیای جوتسو می‌شود.

در این دنیای جوتسو، افرادی به نام جوتسوشی ها، با استفاده از نیروهای تاریکی به نام سوراخ، با شیاطین مبارزه می‌کنند. یوجی تصمیم می‌گیرد تا به جوتسوشی تبدیل شود و با کمک دوستانش، شروع به آموزش و تمرین می‌کند تا قدرت خود را افزایش دهد و به یک جوتسوشی قوی تبدیل شود.

یکی از جذابیت‌های این انیمه، داستان پرهیجان و ترسناک آن است. روابط پیچیده بین شخصیت‌ها، باعث می‌شود که داستان پر از تنش و جذابیت باشد. همچنین، شخصیت‌های قوی و پرشخصیت این انیمه، باعث می‌شود که تماشاگران با آن‌ها ارتباط برقرار کنند و با داستان همراهی کنند.

برای دانلود انیمه جوجوتسو کایسن بهتر است از سایت ویزبوم استفاده کنید. این سایت جدیدترین انیمه ها را با بهترین سرعت برای دانلود قرار می دهد.

Hunter X Hunter

هانتر هانتر، انیمه ای است که در سال 2011 بازسازی شده و بر اساس مانگایی با همین نام ساخته شده است. این انیمه، داستان گوناگونی را روایت می کند که در دنیایی خیالی و فانتزی قرار دارد. داستان این انیمه در مورد یک پسر جوان به نام گون فرید است که به دنبال پدرش می رود و برای شروع این ماجراجویی، وارد آزمون هانتر می شود.

آزمون هانتر، یک آزمون سخت و دشوار است که برای ورود به جامعه هانترها باید آن را قبول کرد. هانترها، افرادی هستند که به دنبال شکار و جستجوی چیزهایی مانند گنجینه های قدیمی، جانوران نادر و حتی مافیا هستند. در طول داستان، گون فرید با دوستان جدیدی آشنا می شود و به ماجراجویی هایی در سراسر دنیای هانترها می پردازد.

این انیمه، با داستان جذاب و شخصیت های بسیار قوی و جذاب، توانسته است جایگاه خود را در بین بهترین انیمه های سال های اخیر پیدا کند. شخصیت های این انیمه، به شکلی طراحی شده اند که مخاطبان را به خود جذب می کنند و داستان نیز به شکلی جذاب و پر هیجان است که تمامی مخاطبان را به خود مشغول می کند.

علاوه بر داستان جذاب، این انیمه، با گرافیک بسیار بالا و دیالوگ های بسیار عالی، توانسته است قلب تمامی مخاطبان را به خود جذب کند و باعث می شود که تمامی مخاطبان به داستان گوش دهند و در حالت های مختلف احساسات شخصیت ها را با آن همراهی کنند.

در نهایت، هانتر هانتر یکی از بهترین انیمه های سال های اخیر است که با داستان جذاب، شخصیت های قوی و جذاب، گرافیک بالا و صدای عالی، توانسته است قلب تمامی مخاطبان خود را به خود جذب کند. این انیمه، به شکلی طراحی شده است که مخاطبان را به خود جذب کند و باعث شود که آن ها به دنیای فانتزی و خیالی این انیمه علاقه مند شوند. اگر شما هم به دنبال یک انیمه جذاب و پر هیجان هستید، حتماً باید هانتر هانتر را تماشا کنید.

Naruto نیز یکی از بهترین انیمه های دو دهه اخیر می باشد

ناروتو، انیمه ای است که در سال 2002 ساخته شده و بر اساس مانگایی با همین نام ساخته شده است. داستان این انیمه در مورد یک پسر جوان به نام ناروتو است که در یک روستای کوچک زندگی می کند. ناروتو، یک شخصیت پرانرژی و پرشور است که به دنبال تبدیل شدن به هوکاگه، رهبر قوی ترین روستای نینجاها، می باشد.

در طول داستان، ناروتو با دوستان جدیدی آشنا می شود و به ماجراجویی هایی در سراسر دنیای نینجاها می پردازد. این انیمه، با داستان جذاب و شخصیت های بسیار قوی و جذاب، توانسته است جایگاه خود را در بین پرطرفدارترین انیمه های جهان پیدا کند.

Black Clover

شبدر سیاه، انیمه ای است که در سال 2017 ساخته شده و بر اساس مانگایی با همین نام ساخته شده است. داستان این انیمه در مورد دو پسر جوان به نام های آستا و یونو است که در دنیایی فانتزی زندگی می کنند. آستا، یک پسر بدبخت است که بدلیل عدم توانایی در استفاده از جادو، توسط دیگران مورد تحقیر و آزار و اذیت قرار می گیرد. اما یونو، به عنوان یک جادوگر قوی، به آستا کمک می کند تا به هدفش، تبدیل شدن به پادشاه جادوگران، برسد.

در طول داستان، آستا و یونو با دوستان جدیدی آشنا می شوند و به ماجراجویی هایی در سراسر دنیای جادوگران می پردازند. این انیمه، با داستان جذاب و شخصیت های بسیار قوی و جذاب، توانسته است جایگاه خود را در بین پرطرفدارترین انیمه های جهان پیدا کند.

One Punch Man

مرد تک مشتی، که در سال 2015 ساخته شده و بر اساس مانگایی با همین نام ساخته شده است. داستان این انیمه در مورد یک قهرمان به نام سایتاما است که به دلیل تمرینات سخت و استفاده از تکنیک خاص، توانایی نابود کردن هر دشمنی را با یک ضربه دارد. او به دنبال پیدا کردن چالش های جدید است و در طول داستان، با شخصیت های دیگری مانند جنوس، بنگ و کینگ ملاقات می کند و با آن ها به ماجراجویی هایی در سراسر دنیای قهرمانان می پردازد.

شخصیت اصلی این انیمه، سایتاما، به شکلی طراحی شده است که توانایی نابود کردن هر دشمنی را با یک ضربه دارد. او یک شخصیت بسیار خوش قلب و دوست داشتنی است که به دنبال چالش های جدید است. شخصیت های دیگری نیز در این انیمه وجود دارند که با شخصیت های خود، توانسته اند مخاطبان را به خود جذب کنند. به عنوان مثال، جنوس یک قهرمان با توانایی های فنی است که به دنبال پیدا کردن چالش های جدید است.

سپاس از اینکه تا پایان مقاله همراه ویولت گیمرز بودید. آیا شما این انیمه ها را دیده اید؟ بنظر شما جای کدوم عنوان در بهترین انیمه های دو دهه اخیر خالی هست؟ نظرات و تجربیات خود را در آخر این مقاله با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

واحد تبلیغات

مطالبی که این نویسنده منتشر می کند، جنبه تبلیغاتی دارد. به همین منظور ویولت گیمرز هیچ مسئولیتی درباره آن ندارد.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
11 ماه قبل

عالی باز هم از این مدل مقاله ها بذارین

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  علی
11 ماه قبل

سلام علی جان، چشم حتما. سعی میکنیم بیشتر به انتشار مقالات انیمه بپردازیم. از دسته بندی انیمه میتونید سایر مقالات رو مشاهده بفرمائید. همچنین خوشحال میشیم از سایت ویزبوم برای دانلود مقالاتتون استفاده کنید. تشکر از کامنتتون.

جانی سیلور هند
جانی سیلور هند
11 ماه قبل

عالی بود، بنظرم اتک تایتان یکی از بهترین انیمه های چند سال اخیره. ممنونم از مقالتون.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  جانی سیلور هند
11 ماه قبل

درود بر جانی سیلور هند، یار همیشگی ویولت گیمرز. مرسی از نظرت، من این انیمه رو ندیدم ولی حتما باید تماشا کنم چون خیلی از دوستان دیگر مثل شما در کامنت ها ازش تعریف کردن. بچه های تحریریه هم که چندین مقاله درباره این انیمه خوب نوشته و منتشر کردند که تو هم میتونی بخونی. مرسی از اینکه این مقاله رو مطالعه کردی.

نازنین
نازنین
11 ماه قبل

سلام و عرض ادب
یکی از بهترین مقالات معرفی انیمه ای بود که تاحالا خوندم. بسیار ممنونم ازتون.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  نازنین
11 ماه قبل

سلام نازنین جان، خوشحالیم که از مطالعه این مقاله لذت بردی. برای دانلود هر انیمه ای که دوست داشتی، میتونی از ویزبوم استفاده کنی.

J.C
J.C
11 ماه قبل

مطلب خوبی بود. سایت ویزبوم رو چک کردم، انگار که سایت جالبیه. شاید از این به بعد از این سایت انیمه دانلود کنم چون بعضی سایتای دیگه واقعا مناسب نیستن. یا دوبله یا زیرنویسشون خرابه، یا کامل نیست، یا همه رو ندارن. ولی این ویزبوم رو نگاه کردم یه تعداد از انیمه های مورد علاقمو داشت. برای این مطلب خوب مچکرم.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  J.C
11 ماه قبل

سلام دوست عزیز. بسیار سپاسگزارم از اینکه این مقاله رو مطالعه کردین و سایت ویزبوم رو هم مشاهده کردین. امیدوارم از دیدن انیمه های مورد علاقتون در فصل زیبای بهار، لذت ببرین.

melika
melika
11 ماه قبل

به نظرم انتخاب جالبی بود واقعا این انیمه هایی که معرفی کردین عالی بود.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  melika
11 ماه قبل

ملیکا جان مرسی از نظر انرژی بخشی که نوشتی. ممنونم که ویولت گیمرز رو دنبال میکنی و مقالات رو میخونی.برای دانلود این انیمه های جذاب میتونی به سایت ویزبوم سر بزنی. همچنین اگر به انیمه ها علاقه مندی، برای مطالعه مقالات مشابه به دسته بندی انیمه سایت سر بزن. تشکر

محمد
محمد
11 ماه قبل

مرسی بابت سایت خوبتون مقاله عالی بود

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  محمد
11 ماه قبل

سلام محمد جان، مرسی از نظر انرژی بخشت و اینکه مقاله رو خوندی.

Hwasa
Hwasa
9 ماه قبل

واقعا کسی نبرد با تایتان هارو نبینه ضرر کرده خیلییی اولین انیمه ایبود که دیدم و باعث شد عاشق انیمه شم