انیمهتیترمقالات انیمه
داغ

بهترین انیمه های مبارزه ­ای؛ 10 انیمه به یادماندنی با مبارزه های جذاب

برخی از انیمه ها با انیمیشن، سبک نقاشی زیبا، دیالوگ و موسیقی های خاطره انگیز خود مبارزه های جذابی را خلق کرده اند. مبارزه های به یادماندنی که خاطره هایشان در ذهنمان باقی می ماند و شاید هر از چندگاهی دوباره به تماشایشان بنشینیم. در این مقاله با بهترین انیمه های مبارزه ای همراه ویولت گیمرز باشید.

10/ ناروتو

انیمه ای با مبارزه های رزمی و نینجایی که صحنه های نفس گیری را برایمان به وجود آورده است. Naruto و      Naruto: Shippuden سری جذابی هستند که با توجه به وجود قسمت های فراوان، ما را در صحنه های مبارزه اش نا امید نمی کند. بسیاری از کسانی که وارد دنیای انیمه شده و با آن بزرگ شده اند با تماشای انیمه ناروتو ماجراجویی خود را آغاز کرده اند. مبارزه هایی که شخصیت های محبوب این سری یعنی ناروتو و ساسکه در آنها حضور دارند از جذاب ترین بخش ها برای طرفداران این انیمه هستند.

9/ جوجو

Jojo’s Bizarre Adventure با مبارزه های مبالغه شده، شخصیت های پر زرق و برق و طراحی های پر جنب و جوش شناخته می شود. هر شخصیت سبک مخصوص به خود را دارد که باعث شده با انیمه ای سرگرم کننده رو به رو شویم که صحنه های مبارزه ای شگفت انگیزی را به وجود آورده است.

چه می خواهد کوتارو در برابر دیو باشد و یا چه دیگر شخصیت ها که مبارزات بی شماری را به وجود آورده اند. جوجو با موسیقی گوش نواز توانسته است که صحنه های جذاب و سرگرم کننده بسیاری را پدید بیاورد.

8/ جوجوتسو کایسن

درست است که از زمان پخش Jujutsu Kaisen مدت زیادی نمی گذرد اما این انیمه با اقتباس خوب خود از مانگا توانسته است که با خلق مبارزه های دیدنی دل مخاطبان را در مدت زمان کوتاهی به دست بیاورد. شخصیت های جذاب و قدرت های ماورای طبیعی اشان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

مبارزه یوجی ایتادوری و تودو در برابر هانامی نمونه بارز زیبایی انیمیشن جوجوتسو کایسن است. البته که مبارزات انیمه به اینجا ختم نمی شوند و در طول قسمت ها شاهد صحنه های جذاب دیگری نیز هستیم.

7/ مای هیرو آکادمی

مشخص است انیمه ای که درباره قهرمانان باشد مبارزات فراوانی نیز خواهد داشت. My Hero Academi اما توانسته است با انیمیشن و طراحی زیبای خود این مبارزات را در سطح بالاتری به ارمغان بیاورد. در داستان شاهد پیشرفت قهرمانان در آکادمی و مبارزات آنها هستیم.

درحالی که شخصیت ها درحال قوی تر کردن خود هستند، شاهد صحنه های مبارزه چشم نواز که با موسیقی زیبا ترکیب شده اند خواهیم بود.

6/ حماسه وینلند

با اینکه طرفداران مانگای Vinland Saga بی صبرانه منتظر اقتباس انیمه در فصل دوم هستند، باید بگوییم که فصل اول به زیبایی هرچه تمام شکوه حماسه وینلند را به نمایش گذاشت. از طراحی و موسیقی دلنشین تا داستان حماسی و احساسی. نمی توان از شخصیت پردازی وینلند نیز چشم پوشی کرد.

از آنجایی که وینلند درمورد واکینگ ها می باشد پس واضح است که از جنگ ها و مبارزات تن به تن زیادی پر شده باشد.

5/ هانتر هانتر

انیمه Hunter X Hunter در سال 1999 میلادی از روی مانگای هانتر هانتر اقتباس یافت که به موفقیت فراوانی نیز رسید اما هیچکس انتظار اقتباس دوباره این عنوان درسال 2011 را نداشت. انیمه هانتر هانتر که در سال 2011 منتشر شد تلفیقی از طراحی و موسیقی خاطره انگیزی است که مبارزات به یادماندنی را خلق کرده است و باعث شد تا این انیمه درکنار بهترین های ژانر شونن در تاریخ قرار بگیرد.

از شخصیت پردازی کاراکتر های دوست داشتنی این مجموعه مانند گون و کیلوا تا مبارزات نفس گیر آن مانند نترو در برابر مروئم همه و همه این انیمه را تبدیل به شاهکار تکرار نشدنی تبدیل کرده است.

4/ دیمن اسلیر

مبارزه تانجیرو در فصل یک علیه روی اوج زیبایی و شکوه مبارزات در تاریخ انیمه را به نمایش می گذارد. اما Demon Slayer در سینمایی Demon Slayer Mugen Train نیز با مبارزه رنگوکو و آکازا با ظرافت، موسیقی و جلوه های باور نکردنی بر میگردد تا در جایگاه یکی از بهترین انیمه های مبارزه ای تاریخ قرار بگیرد. اما جالب اینجاست که انیمه دیمن اسلیر کارش را در انیجا تمام نمی کند و بار دیگر در فصل دوم زیبایی خود را با مبارزات هیجان انگیز به تماشا میگذارد. با این حال مبارزه و اکشن در طول انیمه تداوم دارد و اثری ظریف را به مخاطب تحویل می دهد.

3/ کیمایگر تمام فلزی: برادری

Fullmetal Alchemist: Brotherhood دومین اقتباس و اثر وفادار تر به مانگای خود است که در سال 2009 میلادی پخش گردید و هنوز بسیاری از آن به عنوان بهترین انیمه تاریخ یاد می کنند. طراحی و فضای خاص انیمه که آن را مانند یک نقاشی واقعی به نمایش گذاشته است، داستان گیرا، شخصیت های دوست داشتنی و مبارزات هیجان انگیز، این انیمه را به اثری شاهکار تبدیل کرده است.

در مبارزات فولمتال از کیمیاگری استفاده می شود که با وجود تنوع فراوان باعث سرگرم کننده بودن اثر شده است. صحنه های مبارزه روی موستانگ در برابر لاست و انوی از نفس گیر ترین مبارزات در تاریخ انیمه هستند. در فولمتال هیچ شخصیتی بی هدف نیست و هرکدام سبک مبارزه خود را داراست. ماجراجویی برادران الریک از داستان هایی است که کمتر کسی آن را فراموش می کند.

2/ اتک آن تایتان

attack on titan

“هر لحضه احتمال خطر وجود دارد.” این تحدیدی است که Attack On Titan برپایه آن بنا شده و طرفداران می دانند که اگر تایتان ها حمله کنند احتمال کشته شدن شخصیت ها چه بسا شخصیت های مهم وجود دارد. خونسردی و ذکاوت لیوای آکرمن در کنار قدرت و سرعت زیاد باعث جذابیت فراوان مبارزات این شخصیت در انیمه شده است.

از گروه کنی تا مبارزه با تایتان هیولا همه اینها در کنار موسیقی فوق العاده که اثر هیرویوکی ساوانا است موجب شده تا حمله به تایتان به انیمه ای زیبا تبدیل شود.

1/ وان پانچ من

چگونه می توان شخصیت بی مو انیمه وان پانچ من یعنی سایتاما را فراموش کرد. سایتاما بی شک یکی از جذاب ترین کاراکتر های انیمه است چه خودش بخواهد جذاب باشد و یا چه نخواهد. وی می تواند تنها با یک مشت حریف خود را از پا دربیاورد. شاید بگویید اینگونه که دیگر مبارزه جذاب نخواهد شد! اما باید بدانید که سایتاما به دشمنان خود فرصت خودنمایی می دهد تا شاید بتوانند کمی دوام بیاورند.

مبارزه سایتاما در برابر بوروس بی شک یکی از به یادماندنی ترین صحنه ها در این انیمه است. مبارزه ای که در آن می توان کمی از شخصیت جدی تر سایتاما را دید. این مبارزه به یکی از بهترین ها در انیمه های چند سال اخیر تبدیل شده است.

_ همچنین برخی از بهترین انیمه های مبارزه ای قابل ذکر دیگر می توان به وان پیس، بلیچ، آواتار و Slime اشاره کرد.

منبع: CBR

حمیدرضا شریفی

عاشق بازی های ویدیویی و انیمه.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Arya
Arya
9 ماه قبل

خداییش کجای فایتای وان پانچ من جالب بود ته تهش همشون با یکی دو تا مشت سایتاما تموم میشد😂
و اینکه وان پیس و بلیچ واقعا جاشون خالی بود