مقالاتمقالات آموزشیمقالات بازی

5 فارم مهمی که باید در ماینکرفت بسازید

فارم های ماینکرفت بسیار میتوانند به شما در سروایول کمک کنند. هر چقدر فارم های بیشتر و به درد بخور تری بسازید، میتوانید راحت تر در ماینکرفت زنده بمانید. در این مقاله 5 فارم مهم ماینکرفت که حتما باید در دنیای سروایول خود بسازید را معرفی میکنم.

5_ فارم کریپر

فارم کریپر

فارم کریپر میتواند به شما گان پودر زیادی بدهد‌. با گان پودر میتوانید تی ان تی بسازید که برای پیدا کردن ندرایت بسیار کاربردی است. و همچنین میتوانید با آن فایر ورک درست کنید که برای پرواز کردن با الایترا ضروری است.

4_ فارم گاو (cow crusher)

این فارم یکی از ساده ترین فارم هایی هست که میتوانید در روز های اول سروایول خود بسازید. این فارم هیچ نیازی به رد استون ندارد و بسیار ساده است. کافی است یک فضای یک بلاکی درست کنید و زیر آن یک سطل آب بریزید. حالا کافیست با دو گاو شروع کنید و آن هارا برید کنید تا به تعدادی برسند که بر اثر جمعیت زیاد انتیتی در یک بلاک، گاو ها به صورت رندوم کشته شوند و آیتم های خود را دراپ کنند (حدود 24 گاو). با هر بار برید کردن گاو ها میتوانید مقدار بسیار زیادی گوشت خام و چرم به دست بیاورید. این فارم یکی از پرکاربردترین فارم های ماینکرفت است.

3_ فارم گندم

شما در اول بازی نیاز به مقدار زیادی گندم دارید که بتوانید حیوانات را برید کنید و حتی از آن ها نان درست کنید، یک غذای مناسب که میتوانید با آن ویلیجر هاراهم برید کنید. با کمک یک فارم اتوماتیک گندم، شما میتوانید این نیاز هارا برطرف کنید.

2_ ویلیجر بریدر

ویلیجر ها واقعا ماب های به درد بخوری هستن و شما میتوانید با ویلیجر ها ترید کنید و آیتم های بسیار ارزشمند مثل کتاب های انچنت شده که میتوانید آیتم های خود را انچنت کنید و بسیار آن هارا قوی تر کنید. برای اینکه بتوانید ترید های بهتر با ویلیجر ها بکنید، نیاز به تعداد بسیار بسیار زیادی ویلیجر دارید و حتی اگر از همه ی ویلیجر های یک ویلیج استفاده کنید، باز هم کافی نیست. برای همین شما باید یک ویلیجر بریدر بسازید. بعد از ساخت ویلیجر بریدر شما حالا تعداد بسیار بسیار زیادی ویلیجر دارید که بعد از مدتی، دیگر نمیدانید با آن ویلیجر ها چه کار کنید!

انچنتمنت های ماینکرفت

1_ فارم آهن

فارم آهن یکی از بهترین و مهم ترین فارم های ماینکرفت است. یک فارم آهن اتوماتیک، میتواند مقدار بسیار زیادی شمش آهن به شما بدهد. در ماینکرفت، آهن بعد از دایمند مهم ترین آیتم در اورورلد است. آهن ها میتوانند بسیار برای شما کاربردی باشند. مثل ساخت ابزار ها و آرمور ها و حتی برای فعال کردن بیکن. پس این فارم را حتما بسازید چون بسیار کاربردی است.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه :)‌

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شدو اسمایل
شدو اسمایل
1 سال قبل

بابا حداقل یه ویدیو میزاشتی برای ساختن این فارم ها