اخبار سینما

سریال پهلوانان در صدر بهترین سریال های IMDB

با کمک کمپینی که در فضای مجازی دست به دست میشود، سریال پهلوانان به لیست 250 سریال برتر IMDB ورود کرد و بهترین انیمیشن این سایت لقب گرفت.با ویولت گیمرز همراه باشید.

در جدید ترین اخبار سینما و تلویزیون، مخاطبین ایرانی با کمپینی بزرگ و برنامه ریزی قصد داشتند تا سریال پهلوانان را به لیست 250 سریال برتر وبسایت IMDB برسانند و در این امر موفق هم بودند. در حال حاضر، کاربران ایرانی توانسته اند این انیمیشن را به رتبه 47 برسانند. همچنین این سریال برترین انیمشن وبسایت IMDB شناخته شده است.مخاطبین ایرانی تا به اینجا توانسته اند31 هزار رای برای این سریال جمع کنند و نمره 10 از 10 را برای این مجموعه دوست داشتنی به ارمغان بیاورند. در تصویر زیر میتوانید صفحه IMDB این سریال را مشاهده کنید!

پهلوانان در IMDB

همچنین شما میتوانید جهت حمایت از این کمپین بزرگ و رساندن این سریال به جمع بهترین سریال های IMDB، از طریق لینک زیر به این فیلم نمره 10 بدهید.

صفحه IMDB سریال پهلوانان

سریال  پهلوانان روایتگر  پهلوان پوریای ولی و پهلوان یاور، پهلوان صفی و پهلوان مفرد، است که در مقابل مکر و حیله داروغه شهر مقابله میکنند. پخش از این سریال از سال 88 شروع شده است. قرار است که فصل جدید آن نیز از فروردین 1401 پخش بشود.کارگردانی این سریال برعهده سیاوش زرین آبادی بوده است.از گویندگان این مجموعه نیز میتوان به  علی همت مومیوند، شهروز ملک آرایی و امیر محمد صمصایی اشاره کرد.

نظر شما دوستان ویولت گیمرز در مورد این کمپین چیست؟ آیا قصد شرکت در این کمپین را دارید؟ خوشحال میشویم اگر نظرات خود را برای ما و دیگر دوستان ویولت گیمرزی به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهار عباسپور
عضو
2 سال‌ قبل

این شاهکار تو زمونه خودش درک نشد 😂

EldenSouls
پاسخ به  بهار عباسپور
2 سال‌ قبل

آره واقعا

آخرین ویرایش2 سال‌ قبل توسط EldenSouls
علی حیدریان
سردبیر
2 سال‌ قبل

دنیای عجیبی شده واقعا و عجیب تر از این دنیا، تلاش های جوانان ما در کمپین های مختلفه

EldenSouls
پاسخ به  علی حیدریان
2 سال‌ قبل

دقیقا😂👍🏻

#(AC)
#(AC)
2 سال‌ قبل

خب همه قبول داریم که انیمیشن خوبی بود و مشتاق دیدن فصل جدیدش هم هستم ولی این م.س.خ.ر.ه بازی ها نباید انجام می‌شد. ماشاالله ملت همیشه در صحنه ما هم فقط در چنین چیزایی حاضره.

گربه لیسا
گربه لیسا
2 سال‌ قبل

خیلی سریال چرتیه

آروین قربان پور
پاسخ به  گربه لیسا
2 سال‌ قبل

اعععع دلت میاد به اون ابهت پوریا بگی چرت؟😂

گربه لیسا
گربه لیسا
پاسخ به  آروین قربان پور
2 سال‌ قبل

در حد لیوای نیست آخه

EldenSouls
2 سال‌ قبل

عجب