بهترین مقالات بازی و سینماپلی استیشنمقالات آموزشیمقالات بازی

بهترین DNS برای PS4 و PS5 ✅️ پرسرعت و رایگان

بهترین DNS برای PS4 و PS5 که پرسرعت باشد، می تواند به شما برای دانلود سریع بازی ها و تجربه بهتر بازی های آنلاین کمک کند. پس حتما از سریع ترین و بهترین دی ان اس ها برای PS4 و PS5 و به صورت کلی، پلی استیشن استفاده کنید. ما در این مقاله، ابتدا به صورت تصویری آموزش وارد کردن DNS در PS5 را داده ایم و پس از آن، به معرفی بهترین دی ان اس های پلی استیشن پرداختیم. در صورتی که Xbox دارید، بر روی مقاله دیگر ما را در ویولت گیمرز با نام dns برای ایکس باکس کلیک کنید.

همچنین قبل از مطالعه این مقاله، بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 را بخوانید. این مقاله به شما کمک می کند تا با فروشگاه های معتبر با تحویل سریع آشنا شوید. این فروشگاه ها پایین ترین قیمت را برای خرید اکانت ظرفیتی بازی پلی استیشن ارائه می دهند. اما در ادامه به سراغ دی ان اس برای پلی استیشن میرویم.

نکته: نحوه وارد کردن DNS در PS4 و PS5 مشابه یکدیگر بوده و تفاوت چندانی ندارد. 

آموزش تصویری وارد کردن DNS در PS5

ابتدا پس از روشن کردن کنسول خود و از بالا سمت راست و کلیک بر روی چرخ دنده وارد بخش تنظیمات شوید. برای وارد کردن بهترین DNS های پلی استیشن که در انتهای مقاله برای شما نگارش شده است به بخش Network بروید.  

بخش Network یا همان شبکه در بالای صفحه است. پس از ورود به بخش Network گزینه Settings یا همان تنظیمات را انتخاب کنید. سپس وارد بخش Set Up Internet Connection شوید. 

تصویری که مشاهده می کنید قسمتی است که باید کانکشن خود را انتخاب کنید و DNS مد نظر را در آن وارد کنید. در ادامه بر روی کانکشن مورد نظر خود آمده اما آن را انتخاب نکنید بلکه گزینه Option کنترلر خود را فشار دهید. اینجا منویی با نام Advanced Settings باز می شود که شما را برای انتخاب DNS هدایت می کند. 

در صفحه Advanced Settings گزینه های بسیاری وجود دارد که به جزئیات و تنظیمات کانکشن شما مرتبط است. بر روی گزینه Primary DNS و Secondary DNS و با انتخاب هر کدام DNS مورد نظر خود را وارد کنید. پس از وارد کردن DNS مورد نظر به صفحه اول برگردید و از طریق بخش Connection Status یک بار Test Internet Connection بگیرید. 

حالا که آموزش تصویری وارد کردن دی ان اس در پلی استیشن را مشاهده کردید، به لیست های بهترین DNS برای PS4 و PS5 می پردازیم. لیست اول معرفی بهترین دی ان اس ها برای PS4 و PS5 بر اساس کاربرد های پیشنهادی می باشد و در لیست دوم به معرفی پرسرعت ترین DNS های PS4 و PS5 بر اساس نوع اینترنت می پردازیم.

بهترین DNS های پلی استیشن بر اساس کاربرد

کاربرد پیشنهادی DNSDNS
کاهش پینگPrimary: 8.8.8.8
Secondary: 8.8.4.4
DNS مخصوص دانلود PS4 و PS5 Primary: 178.22.122.100
Secondary: 185.51.200.2
افزایش سرعت و قطع نشدن دانلود Primary: 1.1.1.1
Secondary: 1.0.0.1
برای بهبود سرعت دانلود و قطع نشدن سرورPrimary: 64.6.64.6
Secondary: 64.6.65.6
DNS برای بهبود سرعت دانلود بازی هاPrimary: 129.250.35.250
Secondary:129.250.35.251
DNS برای PS4Primary: 208.67.220.200
Secondary:208.67.220.222
بهترین DNS برای PS4(سفارشی)Primary: 185.55.226.26
Secondary:185.55.226.25
DNS برای بهبود پینگPrimary: 9.9.9.9
Secondary: 149.112.112.112
دی ان اس پلی استیشن یاندکس جدیدPrimary: 77.88.8.1
Secondary:77.88.8.8
مشاهده DNS های بیشترDNS Live

همانطور که گفته شد، برای اینکه مقاله جامع و کاملی درباره بهترین DNS برای PS4 و PS5 داشته باشیم، دو لیست برای تان آماده کردیم. اگر تمام دی ان اس های لیست بالا را امتحان کردید و نتوانستید به نتیجه مطلوبی برسید، حتما DNS های لیست زیر را امتحان کنید. این دی ان اس ها بر اساس نوع اینترنت شما دسته بندی شده اند.

بهترین DNS برای PS4 و PS5 با توجه به نوع اینترنت

نام شرکت اینترنتDNS
ایرانسلPrimary: 74.82.42.42
Secondary: 0.0.0.0
همراه اول Primary: 208.67.222.222
Secondary: 208.67.220.220
مخابراتPrimary: 91.239.100.100
Secondary: 0.0.0.0
DNS برای PS4 و PS5 اینترنت مخابرات جدیدPrimary: 4.2.2.4
Secondary:5.200.200.200
مبین نتPrimary: 10.44.8.8
Secondary: 8.8.8.8
شاتلPrimary: 91.239.100.101
Secondary: 89.233.43.71
رایتل، مخابرات، آسیاتک، شاتل و پارس آنلاینPrimary: 91.239.100.100
Secondary: 89.233.43.71
دی ان اس برای PS4 اکثر اینترنت ها(سفارشی)Primary: 78.157.42.100
Secondary:178.22.122.100
مشاهده DNS های بیشترDNS Live

سرعت خیلی بیشتر اینترنت را در PS4 و PS5 خود با DNS Live ویولت گیمرز تجربه کنید!

سرعت بهتر، پینگ کمتر و DNS های بیشتر می خواهید؟ ما در این مقاله به ده ها هزار نفر لیست DNS سرور برای PS4 و PS5 را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دادیم. اما اگر می خواهید حرفه ای تر و سریع تر بازی کنید، باید دی ان اس های بیشتری را امتحان کنید. به همین منظور، پس از چند سال تجربه و ارائه خدمت و لیست DNS به کاربران، تصمیم گرفتیم سرویس جدیدی را با نام DNS Live در اختیار شما قرار دهیم. DNS Live با قیمتی مقرون به صرفه، شما را برای همیشه از جستجو برای دی ان اس بی نیاز خواهد کرد. پس اگر شما هم به دنبال افزایش سرعت اینترنت خود، بهبود پینگ و دی ان اس های بیشتر هستید، باید DNS Live را امتحان کنید!

بسیار خوشحالیم که تا پایان مقاله بهترین DNS برای PS4 و PS5 با ویولت گیمرز همراه بودید. در صورت تمایل می توانید مقالات آموزشی دیگر ما را مشاهده کنید. حتما نظرات و تجربیات خود را درباره دی ان اس های معرفی شده در زیر این مطلب بنویسید.

سوالات متداول درباره بهترین DNS برای PS4 و PS5

پس از معرفی تعداد زیادی از بهترین DNS برای PS4 و PS5 حالا نوبت به سوالات متداول می رسد. در این بخش سعی کردیم تا جای ممکن، سوالاتی که برای کاربران پیش می آیند را پاسخ دهیم. اما اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردید، نگران نباشید. در آخر همین مطلب، در بخش نظرات سوال خود را مطرح کنید. در سریع ترین زمان کارشناسان ویولت گیمرز پاسخگوی شما خواهند بود.

بهترین DNS برای FIFA و EA را معرفی کنید؟

فیفا، یکی از بهترین بازی های فوتبالی است که طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل پیدا کردن دی ان اس برای فیفا یکی از رایج ترین دغدغه ها و مشکلات گیمر های ایرانی می باشد. علاوه بر این بازی، سایر عناوین شرکت EA یا الکترونیک آرتز مثل بتلفیلد نیز طرفداران زیادی دارد. اما اتصال از ایران به این بازی ها امکان پذیر است؟ خوشبختانه بله! شما با تنظیم بهترین DNS برای PS4 و بهترین DNS برای PS5 می توانید این بازی ها را به راحتی در ایران با دوستان خود تجربه کنید. اما کدام دی ان اس ها!؟ این سوال بسیار مهمی است.

دی ان اس های لیست اول، موارد دوم، پنجم، ششم و هفتم را امتحان نمائید. این DNS ها که برخی از آن ها ترکیبات سفارشی ما می باشند، احتمالا به شما کمک خواهند کرد. اما اگر نتوانستید مشکل خود را برطرف کنید یا سرعت، عملکرد و پایداری بهترین نیاز داشتید، برای رفع این مشکل حتما DNS Live را که بالاتر معرفی شد تهیه نمائید تا خیالتان از بابت DNS راحت شود.

بهترین DNS برای PS4 ایرانسل چیست؟

در چند ماه اخیر، برخی کاربران مشکلاتی در بازی های آنلاین با اینترنت ایرانسل را گزارش داده اند. با پیگیری های انجام شده در ویولت گیمرز، بهترین DNS برای PS4 ایرانسل مورد اول، سوم، چهارم، ششم، هفتم و هشتم در لیست دوم(بر اساس نوع اینترنت) می باشد. این موارد را امتحان نمائید تا به بهترین نتیجه برسید.

DNS مناسب برای Warzon چیست؟

بسته به اینترنت شما، انواع DNS ها را می توان برای بازی کالاف دیوتی وارزون در پلی استیشن استفاده کرد. برای مثال شما می توانید از Primary: 8.8.8.8 و Secondary: 8.8.4.4 استفاده کنید. این DNS باعث کاهش پینگ و تجربه بهتر بازی می شود.

دی ان اس های خوب برای بازی فورتنایت(Fortnite) کدام اند؟

فورتنایت در برخی اینترنت ها حتی بدون دی ان اس نیز اجرا می شود. اما برای سرعت بیشتر اینترنت و کاهش پینگ،  Primary: 208.67.220.200 و Secondary:208.67.220.222 را تنظیم کنید.

DNS برای PS4 دانلود بازی پرسرعت چیست؟ سرعت اینترنت من خوب است اما پلی استیشن به کندی دانلود می کند. راهکار چیست؟

یکی از مشکلات رایج کاربران، سرعت نامناسب دانلود بازی ها در پلی استیشن است. برخی از دوستان با اینکه سرعت اینترنت شان مناسب است، اما در دانلود بازی اختلال دارد. در این زمان باید به دنبال عامل تاثیرگذار بر اتصال شما که موجع به به وجود آمدن این اختلال شده را برطرف کنید. یکی از این عوامل، DNS است. شما با تنظیم DNS برای PS4 یا PS5 خود، می توانید سرعت دانلود را بهبود دهید. مثلا در لیست بهترین دی ان اس برای PS5 و PS4 بر اساس کاربرد بالا، موارد دوم، چهارم و پنجم را امتحان نمائید. آخرین DNS جدید PS4 و PS5 در لیست بر اساس اینترنت نیز مناسب است.

پینگ بالا، سرعت پایین و عدم اتصال در پلی استیشن هنوز وجود دارد! چیکار کنم؟

در این مقاله، بهترین DNS برای PS5 و PS4 به صورت رایگان به شما معرفی شده است. هزاران کاربر از طریق این دی ان اس های معرفی شده در ویولت گیمرز بازی می کنند. اما اگر هنوز هم از مشکلات نظیر لگ، پینگ بالا، سرعت پایین یا قطعی و عدم اتصال در پلی استیشن رنج می برید، باید از DNS Live استفاده کنید!

سرویسی که در بالا نیز به آن اشاره کردیم. DNS Live با لیستی عظیم از بهترین DNS برای پلی استیشن با سرور های زیادی از سراسر جهان، به شما کمک می کند تا از جستجو برای یافتن DNS پرسرعت برای پلی استیشن بی نیاز شوید. همچنین DNS Live محدودیت زمانی ندارد و شما با یک بار خرید، یک بار برای همیشه مشکل DNS خود را حل می کنید.

آیا DNS مثل VPN است؟ می تواند سایت های فیلتر شده را باز کند؟

خیر، DNS و VPN کاربرد و عملکرد متفاوتی دارند. هرچند برخی دی ان اس ها می توانند تحریم ها را دور بزنند. اما باز کردن سایت هایی که در ایران فیلتر شدند، مانند اینستاگرام امکان پذیر نیست.

بهترین DNS برای PS4 و دانلود بازی چیست؟

دقیقا چه کاربردی نیاز دارید؟ اینترنت شما چیست؟ ما در این مقاله لیست هایی دسته بندی شده از بهترین DNS برای PS4 و PS5 بر اساس کاربرد و نوع شرکت اینترنت را آماده کرده ایم. برای مثال اگر اینترنت شما ایرانسل است و می خواهید با سریع ترین سرعت ممکن بازی دانلود کنید، یک DNS مخصوص نیاز دارید. اما اگر مثلا اینترنت شما همراه اول یا مخابرات بوده و کاربرد مد نظر شما افزایش سرعت بازی آنلاین است، یک دی ان اس دیگر نیازمندید. پس در این مقاله DNS مخصوص خود را انتخاب کرده و از آن برای افزایش سرعت استفاده نمائید.

بهترین DNS برای افزایش سرعت در فورتنایت، رینبو و کالاف دیوتی کدام است؟

نوع بازی در انتخاب DNS اهمیتی ندارد. شما باید بهترین DNS برای PS4 و PS5 بازی آنلاین با توجه به اینترنت و کاربرد خود را در این لیست پیدا کنید. سپس با وارد کردن آن به استفاده بپردازید. پس از وارد کردن دی ان اس پرسرعت، می توانید در هر بازی از سرعت بالای اینترنت خود لذت ببرید. دی ان اس برای بازی های مختلف مثل جی تی ای آنلاین، رینبو، فورتنایت و یا کالاف دیوتی فرقی نمی کند. فقط کافیست از آموزش تصویری وارد کردن DNS و لیست بهترین دی ان اس ها که در این مقاله نوشته شده است استفاده کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
35 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
J.C
J.C
1 سال قبل

مقاله خیلی خوبی در رابطه با معرفی بهترین دی ان اس ها برای پلی استیشن بود ممنون

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  J.C
1 سال قبل

ممنون از تو بابت کامنت انرژی بخشت:)

همایون
همایون
1 سال قبل

از سایت ویولت گیمرز ممنونم از نوشتن این مقالات کاربردی. من با امتحان کردن سه مورد از بهترین dns برای ps4 نوشته شده در این مطلب، تونستم به حداکثر سرعت اینترنت برسم.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  همایون
1 سال قبل

خواهش میکنم همایون جان؛ لطف داری. خوشحالم که تونستی به نتیجه دلخواه و مطلوبی برسی:)

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

استفاده از یک دی ان اس پرسرعت، چیزی هستش که برای هر گیمر ایرانی واجب شده. دمتون گرم که یک لیست کامل برای معرفی DNS برای PS4 و البته PS5 پرداختید. حقیقتا من تاحالا جای دیگه ای لیستی جامع که بر اساس نوع نیاز و البته شرکت ارائه دهنده اینترنت دسته بندی شده باشه ندیدم. لطفا بیشتر مقالات آموزشی بنویسید.

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  ناشناس
1 سال قبل

دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی. امروزه اتصال به بازی های آنلاین، دانلود بازی و اتصال به سرویس ها بدون استفاده از بهترین DNS های پلی استیشن و ایکس باکسی که در ویولت گیمرز معرفی کردیم، تقریبا غیر ممکن شده. دم خودت هم گرم که این مقاله رو مطالعه کردی. همیشه سعی داریم بهترین ها رو براتون در ویولت گیمرز تولید و منتشر کنیم و این مورد هم استثنا نیست. چشم حتما

مجید
مجید
1 سال قبل

نکته عالی این مقاله که جای دیگه ای ندیدم این بود که دی ان اس ها رو بر اساس کاربرد دسته بندی کرده. البته قبلا توی مقاله بهترین دی ان اس ها برای ایکس باکس همین سایت ویولت گیمرز شاهده کرده بودم ولی در باقی سایت ها خیر. سپاس

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  مجید
1 سال قبل

مجید عزیز مرسی از نظر خوبت. بله سعی شد با دسته بندی مناسب، بهترین DNS ها برای PS4 و PS5 به بهترین شکل معرفی بشوند. مقاله دی ان اس های مخصوص ایکس باکس رو قبل از این مقاله بروزرسانی و دسته بندی کردیم. اما به هر حال سعی شد هر دو مقاله در کیفیت بالایی منتشر شوند.

امیرمهدی
امیرمهدی
1 سال قبل

آقا ممنون واقعا کارآمد بود ❤️

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  امیرمهدی
1 سال قبل

خوبه که بدردت خورده:) دمت گرم برای کامنتت

آبتین
آبتین
1 سال قبل

دمتون گرم قبل از ایکه این dns هارو بزنم فورت اصلا بالا نمی اومد ممنون

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  آبتین
1 سال قبل

سلام آبتین جان
هرجا هستی امیدوارم حالت خوب و خوش و سلامت باشه.
خوشحالم که این مقاله در اتصال تو به بازی فورتنایت مفید واقع شد.

آقا محمد
آقا محمد
1 سال قبل

عالی بود ممنونم👌🏼

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  آقا محمد
1 سال قبل

سلام بر آقا محمد گل
خواهش میکنم منم از لطف و محبت شما برای ارسال این نظر انرژی بخش بسیار ممنونم.

takin
takin
1 سال قبل

سلام ببخشید apex و Rocket league تقریبا با هیچکدوم از این دی ان اس ها لود نمیشه
Ps4 دارم نت هم آسیاتک عه
واقعا اعصابم سرویس شده

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  takin
1 سال قبل

سلام دوست عزیز
از اینکه سایت ویولت گیمرز دنبال می کنید و این مقاله رو مطالعه کردید سپاسگزارم. شما بهترین DNS های ایکس باکس رو هم که در ابتدای مقاله به اون لینک داده شده رو هم امتحان کنید. درسته که نام کنسول ها متفاوت هستش، اما خیلی اوقات میتونن با دی ان اس های مشترک به اینترنت وصل بشوند.
همچنین در نظر داشته باشید که بازی Rocket League تحریم می باشد. بنابراین شما نمی توانید با استفاده از این DNS ها به آن وصل شوید. برای اتصال به این بازی راهی جز استفاده از فیلترشکن نیست.
اپکس لجندز هم قبلا تحریم بود، الان با دی ان اس متصل میشه. لطفا تمام دی ان اس های معرفی شده در این مقاله و همچنین مقاله Xbox را امتحان نمائید. اگر باز هم نتوانستید وصل شوید، مشکل از اینترنت شما یا سرور های بازی می باشد.
با تشکر

takin
takin
پاسخ به  علی حیدریان
1 سال قبل

خیلی ممنون بابت پاسخگویی سریعتوننننن❤️❤️❤️

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  takin
1 سال قبل

خواهش میکنم رفیق، مرسی ازت برای اینکه از سایت ویولت گیمرز بازدید میکنی و نظرات انرژی بخش میذاری❤️ هر سوال دیگه ای هم بود بپرس در خدمتیم.

Meysam
Meysam
1 سال قبل

سلام خسته نباشید
من میخوام gta online پلی بدم ولی تقریبا هیچ dns جواب نمیده
Ps5 نتم ایرانسل

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Meysam
1 سال قبل

سلام
سلامت باشی میثم جان. معمولا برای این تجربه بازی جی تی ای آنلاین، سه دی ان اس اول کاربرد دارند. اگر سه دی ان اس اول رو هم تست کردید و نتیجه نگرفتید، دی ان اس ایرانسل و دی ان اس آخر لیست اینترنت ها(مخابرات، شاتل و …) رو هم تست کنید. اگر همه این موارد رو هم امتحان کردید و باز هم نتونستید متصل بشید، شاید مشکل از اینترنت شما، سرور های بازی در اون لحظه یا آپدیت نبودن بازی باشه.
اگر از هر سه مورد گفته شده مطمئن هستید، بهترین DNS ها برای ایکس باکس رو هم که در ابتدای مقاله لینکش وجود داره رو مطالعه کنید. پیشنهاد میکنم دی ان اس های ایکس باکس سایت ویولت گیمرز رو هم حتما تست کنید.
چون اسم پلتفرم در بسیاری از اوقات ارتباط مستقیمی با خود دی ان اس و یا تجربه بازی نداره. پس احتمالا در بدترین حالت استفاده از دی ان اس های مقاله دیگر ما(ایکس باکس که در اول متن لینک داده شده) مشکل شما رو حل میکنه.
بسیار ممنونم که این مقاله ویولت گیمرز رو مطالعه کردید.

Toxic
Toxic
1 سال قبل

سلام میگم برای ایرانسل چه دی ان اسی دارید چون هر دی ان اسی که میزنم نمیشه و 0.0.0.0 هم ارور میده برای پایینیش

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Toxic
1 سال قبل

0.0.0.0 رو ننویسید. همون که کادر دوم رو خالی بذارید کافیه خودش معمولا پر میکنه. لطفا دومین دی ان اس برای اینترنت ایرانسل در لیست رو امتحان کنید. یعنی در لیست دوم که بر اساس اینترنت هستش، دومی یک DNS جدیده، اون رو تست کنید. اگر پاسخگو نبود دی ان اس اول، دوم، سوم و پنچم لیست اول(براساس کاربرد) رو امتحان کنید. همچنین امروز چند DNS پرسرعت جدید برای پلی استیشن به لیست اضافه شد، موارد چدید رو هم حتما بررسی کنید.

Sepehrty
Sepehrty
11 ماه قبل

بابا اصلا بنازم بهترین dns هارو توی سایتتون گذاشتید خیلی از شما ممنونم

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  Sepehrty
11 ماه قبل

سلام دوست عزیزم، خیلی ممنونم از نظر انرژی بخش و خوبی که فرستادی. خوشحالیم که از DNS های معرفی شده استفاده کردی و راضی هستی. در صورت تمایل میتونی ویولت گیمرز رو به دوستات معرفی کنی. همچنین برای سرعت بیشتر، پینگ کمتر و تجربه اینترنت خیلی بهتر، پیشنهاد میکنم حتما صفحه معرفی DNS Live رو هم ببین و ویژگی هاش رو بخون. بخاطر نظر انرژی بخشت 10 هزار تومان تخفیف اضافه هم داری اگه خواستی پیام بده ایمیلتو بگو هماهنگ میکنم بچه ها برات تخفیف بزنن:)

داود
داود
10 ماه قبل

من ستا سیم کارت ایرانسل .رایتل.شاتل دارم و پلی۴ نمیتونم رد دد انلاین بزنم .چه دی ان اسی بزنم .همرو امتحان کردم تقریبا.واقعا کلافه شدم

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  داود
10 ماه قبل

سلام داوود جان، وقتت بخیر. معمولا وقتی کاربران نمیتونن به صورت کامل به هیچکدوم از موارد وصل بشن، مشکل از اینترنت یا مودم هستش. اما شما از اونجایی که اینترنت های مختلفی رو هم در دسترس قرار دارید، ممکنه به دلایل دیگه باشه. برای مشکل(فقط خود) DNS، بهتره حتما DNS Live لیست سرور ویولت گیمرز رو تهیه کنی. این سرویس مشکل DNS رو به صورت کامل برات حل میکنه(اگر مشکل از DNS باشه). معرفی این سرویس به صورت کامل در بالای همین مقاله هستش. اگر باز هم سوالی بود یا نیاز به راهنمایی داشتی حتما بگو، درخدمتیم:)

neZam
neZam
10 ماه قبل

سلام من نتم مبین نت هست و از دی ان اسی که گذاشتید استفاده کردم اولاش برای دانلود خوب بود ولی بعد برگشت به حالت قبلی یعنی برای آپدیت ۱ گیگ بازی ۸۰ دقیقه طول میکشه در صورتی که قبل از این ۳۵ دقیقه طول میکشید

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  neZam
10 ماه قبل

سلام دوست من، به احتمال زیاد مشکل از اینترنتی که استفاده میکنین هستش. برخی از کاربران اینترنت مبین نت در استفاده(گیمینگ) دچار اختلال می شوند. بهتره ابتدا دلیل اصلی رو متوجه بشین تا مشکلتون رو حل کنین. اگر از سمت اینترنت، مودم یا سایر عوامل تاثیرگذار نبود، از DNS Live استفاده کنین، قطعا حل میشه. تشکر از ارسال نظرتون:)

علیرضا
علیرضا
10 ماه قبل

دمتون گرم.خسته نباشید

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  علیرضا
10 ماه قبل

تشکر علیرضا جان، سلامت باشی

saman
saman
9 ماه قبل

به کارم اومد، ممنون

مهدیشون
مهدیشون
9 ماه قبل

اقا من اینترنتم ایرانسله همه ی این دی ان اس هارم تست کردم سرعت دانلود به شدت پایینه یه ایپکس اومدم دانلود کنم پیر شدم چیکار کنم تروخدا بمام جواب بدین ممنون

علی حیدریان
سردبیر
پاسخ به  مهدیشون
9 ماه قبل

سلام دوست من، از چه نوع اینترنت ایرانسل و در چه پلتفرمی داری استفاده میکنی؟

صنیتصنثت
صنیتصنثت
9 ماه قبل

سلام.برای بازی for honour بر روی ps4 چه دی ان اسی بزنم‌.ساکن خوزستان هم هستم

آخرین ویرایش9 ماه قبل توسط صنیتصنثت
کمیل
کمیل
پاسخ به  صنیتصنثت
9 ماه قبل

سلام برای رمبو سیکس چه dns پیشنهاد میدین؟
نتم ایرانسل هست ps4

آخرین ویرایش9 ماه قبل توسط کمیل