کارگردان the last of us از اهمیت این بازی برای صنعت گیم میگوید
“ما ایده ای داشتیم که هیچکس قبل از ما در یک بازی داستان محور AAA انرا انجام نداده بود”. بروس استرلی ، کارگردان مشترک the last of us از اهمیت این بازی برای صنعت گیم توضیح میدهد. با ویولت گیمرز همراه باشید.
به مناسبت سالگرد ۸ سالگی لست او اس، بروس استرلی رشته توییتی در مورد این بازی توییت کرده که در مورد چگونگی خاص بودن the last of us توضیح میدهد. او در توییتش توضیح میدهد که ناتی داگ هیچ ایده ای نداشت که این بازی چه تاثیر بزرگی در صنعت گیم و زندگی دولوپر ها خواهد گذاشت.
ما ایده ای داشتیم که هیچکس قبل از ما در یک بازی داستان محور AAA آن را انجام نداده بود. فکر میکنم مردم به درستی نمیدانند چه چیزی لست او اس را به یک بازی خاص تبدیل کرده است. در این بازی، داستان در مقابل گیمپلی قرار ندارد. بلکه داستان و گیمپلی در کنار یکدیگر قرار دارند. این بازی یک تلاش صادقانه برای ازدواج داستان و تعامل بود. و مجموع این بخش ها، قدرتمندترین تجربه ی ممکن را بوجود اورد.
ما واقعا تلاش کردیم تا در تمام بخش های بازی از خودمان بپرسیم چگونه جنبه های تعاملی صنعت گیم، میتواند باعث تحریک احساسات بازیکن و ایجاد ارتباط و همدلی با کاراکترها شود و تعامل بیشتری با شرایط ایجاد شود.
بروس استرلی در ادامه میگوید:
ما به طور مرتب از خود میپرسیدیم چگونه میتوانیم این داستان را، “قابل بازی تر” کنیم.
و شاهد موفقیت این ایده، این است که شما نمیتوانید در یوتیوب فقط کات سین های بازی را تماشا کنید. چون در این صورت داستان هیچ منطقی نخواهد داشت. بدون بخش گیمپلی، بخش زیادی از قوس های شخصیت ها و ضربات داستان از بین میرود.
“بازی the last of us یک تلاش صادقانه بود که صنعت گیم را به جلو هل میداد. و نشان میداد که اگر گیمپلی و داستان در کنار هم قرار بگیرند، میتوانیم چیزهایی خلق کنیم که قبلا خلق نشده بود.
هدف اصلی ما همین بود. و تمام هدف های بسیار دیگری که داشتیم نیز در راستای همین هدف اصلی بود.”
کارگردان the last of us در نهایت میگوید:
من به شدت به کاری که نیل، من و کل تیم انجام دادیم، افتخار میکنم .(هیتر ها، لطفا من را از جنگ احمقانه ی خود دور نگه دارید)
…و من فکر میکنم که صنعت گیم هنوز هم چیزهای زیادی برای کشف شدن دارد. بیایید همه به جستجو ادامه دهیم.
نظرتان در مورد صحبت های کارگردان the last of us چیست؟