اطلاعیه

تمام وبسایت های خانواده ویولت با صیانت مخالف هستند | حامی رسمی کارزار مخالفت با صیانت

صیانت، طرح محدودکننده عجیبی است که این روز ها کاربران ایرانی اینترنت را نگران کرده است. با اجرایی شدن این طرح، محدودیت های نامناسبی روی اینترنت کشور فعال می شوند. این محدودیت ها می تواند به همه ضربه بزنند؛ هم مردمی که از اینترنت استفاده می کنند و هم فعالین و صاحبان کسب و کار. برای مثال، با اجرای این طرح، دیگر ما گیمر ها نیز از بازی کردن جا خواهیم ماند. چرا که بازی ها نیاز به اتصال به اینترنت بین المللی دارند. علاوه بر این، وبسایت های این حوزه نیز بیکار می شوند.

در این طرح، وبسایت هایی مثل ویولت گیمرز و ویوکریتیک فیلتر یا بسته نمی شوند. اما موضوع این نیست!!! موضوع این است که وقتی مخاطبینی مثل شما همراهان عزیز که یا گیمر هستید، یا فیلم باز یا از طرفداران سریال و انیمه، وقتی خودتان به این ها دسترسی نداشته باشید، طبیعیتاََ فعالیت ما نیز مختل می شود. چرا که وبسایت های ما بدون حضور شما مردم و کاربران عزیز معنا ندارد. صیانت فقط به ما و شما که یا اهل بازی هستیم، یا اهل فیلم یا اهل سریال و انیمه ها ضربه نمی زند. بلکه باعث می شود بسیاری از مردم که در بستر اینترنت فعالیت می کنند، بیکار شوند. چرا که فقط اتصال به وبسایت ها یا برخی نرم افزار ها مهم نیست. اتصال به اینترنت بین الملل که ما انسان ها را از تمام دنیا به یکدیگر وصل می کند مهم است.

برخی فکر می کنند که اینترنت ملی می تواند با محدود کردن مردم از بین الملل، امکانات، نرم افزار ها، وبسایت ها، شرکت ها، افراد و … خارجی، از نرم افزار ها یا سایت های داخلی حمایت کند. اما این موضوع واضح کاملاََ غلظ است. صیانت مانند این است تا تمام خودرو و موتورسیکلت های کشور را نابود کنید و نگذارید مردم از این وسایل استفاده کنند. سپس بگویید چه کار خوبی! داریم به سلامتی مردم کمک می کنیم. چرا که پیاده روی بسیار بهتر از استفاده از خودرو هاست. صیانت شاید با محدود کردن مردم، باعث شود مردم مجبور شوند تا به چند وبسایت و نرم افزار خاص رو بیاورند. این موضوع تعداد اندکی به کاربران آن وبسایت یا نرم افزار های پیام رسان یا عمومی خاص، اضافه می کند. اما باعث بیکاری بخش اعظمی از وبسایت ها می شود. بی خود نیست که بیشتر رسانه های ایران در سایت کارزار و دیگر سایت ها مخالفت خود را اعلام داشته اند.

خانواده ویولت، چند وبسایت فعال دارد. از جمله ویولت گیمرز، ویوکریتیک و دیگر وبسایت ها. تمام اعضای تمام تیم های تحریریه وبسایت های ویولت مخالفت خود را در این پست اعلام داشته و از شما کاربران عزیز تقاضا داریم تا با کلیک روی لینک زیر به کارزار صیانت نیز رای بدهید تا شاید این طرح لغو شود. به هر حال زمان زیادی تا اجرا شدن این طرح به صورت کامل باقی نمانده است.

امضاء کارزار مخالفت با صیانت

تحریریه ویولت گیمرز

مطالبی که این پروفایل به عنوان نویسنده آن ها است، در واقع مقالات اساسی و مهم وبسایت ویولت گیمرز بوده و از نظر کل تیم تحریریه می باشند.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
2 سال‌ قبل

چه حق محضی