انیمهمقالات انیمه

بهترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من(My Hero Academia)

اگر شما هم مخاطب و دوست دار انیمه های ابر قهرمانی هستید، حتما با انیمه مدرسه قهرمانانه من آشنا شده اید. انیمه My Hero Academia یکی از بهترین انیمه های مبارزه ای و جنگی تاریخ می باشد. جالب است بدانید که این انیمه جذاب، یکی انیمه های ممنوعه در کشور های جهان است! در این مقاله به بهترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من خواهیم پرداخت.

معرفی بر انیمه My Hero Academia

داستان My Hero Academia در دنیایی روایت میشود که افراد با قدرت های فرا انسانی که به آن (کوسه) میگویند متولد میشنود. عده ای با استفاده از قدرت های خود به دنبال مقابله با افراد شرور می‌روند و جامعه قهرمانان را تشکیل میدهند. در این دنیا برای پرورش و تربیت قهرمان ها مدرسه های متعددی وجود دارد که شخصیت های اصلی انیمه در مدرسه قهرمانی یو آی (UA) که یکی از بهترین مدرسه های قهرمانی است، به یادگیری و تحصیل قهرمانی میپردازند.

مانگای انیمه مدرسه قهرمانانه من، در جولای ۲۰۱۴ به نویسندگی کوهه هوریکوشی در مجله هفتگی (Shōnen Jump) آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد. اقتباس انیمه ای این مانگا در آوریل ۲۰۱۶ توسط استودیو (Bones) آغاز شد. در حال حاضر با پایان فصل ششم، مخاطبان در انتظار ادامه انیمه My Hero Academia در فصل هفتم هستند. فصل هفتم مدرسه قهرمانانه من، یکی از بهترین انیمه های جدید می باشد.

1. تودوروکی شوتو(Todoroki Shoto)

تودوروکی شوتو(Todoroki Shoto)

کوسه: نیمه یخ، نیمه آتش

تودوروکی شوتو یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من و از با استعداد ترین دانش آموزان مدرسه یو ای میباشد. شوتو در ابتدای انیمه دارای شخصیتی خشک و جدی است و دلیل آن نفرتی است که از پدرش دارد. تودوروکی در ابتدا قدرت نیمه آتشی خودش را نادیده گرفته و تلاش میکند با قدرت یخی خود قهرمان شود. اما در طول این مسیر نظر خود را عوض میکند. انیمه به خوبی و در زمان مناسب به سرگذشت او و پدرش میپردازد و به سوالاتی که در ذهن مخاطب ایجاد شده پاسخ میدهد.

2. میدوریا ایزوکو(Midoriya Izuku) یکی از بهترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من

میدوریا ایزوکو(Midoriya Izuku) یکی از بهترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من

کوسه: وان فور آل

میدوریا ایزوکو کاراکتر اصلی این انیمه است که شخصیتی بسیار سر زنده باهوش و مهربان دارد. او با نام (دکو) نیز شناخته میشود. او از کودکی رویای قهرمان شدن را در سر دارد اما از شانس بدی که دارد، بدون کوسه متولد میشود. میدوریا از کودکی با باکوگو یا (کاچان) دوست است و همراه او آلمایت را تحسین کرده و میخواهد مثل آلمایت قهرمان بشود. در ادامه داستان میدوریا کوسه وان فور آل (One for all) را به ارث میبرد و باید بدن خود را با قدرت جدیدش تطبیق دهد. از همین رو وارد مدرسه یو ای میشود.

3. باکوگو کاتسوکی(Bakugo Katsuki)

باکوگو کاتسوکی(Bakugo Katsuki)

کوسه: انفجار

باکوگو دوست و آشنای دوران کودکی میدوریا و همکلاسی او در مدرسه یو ای است که شخصیتی بسیار خشن و عصبانی دارد. باکوگو که (کاچان) نیز شناخته میشود دارای کوسه انفجاری و بسیار قدرتمندی است. شخصیت باکوگو بار اصلی کمدی انیمه را به دوش میکشد و مخاطب از تماشای او لذت میبرد. در ابتدای انیمه مخاطب تصور میکند باکوگو از میدوریا متنفر است، اما رفته رفته متوجه رابطه دوستانه این دو کاراکتر می‌شود.

4. شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من؛ آلمایت(All Might)

شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من؛ آلمایت(All Might)

کوسه: وان فور آل

آلمایت مهم‌ترین و اصلی ترین کارکتر انیمه My hero academia است. او قهرمان شماره یک ژاپن و مظهر صلح می باشد. همه بدون استثنا آلمایت را دوست دارند و آینده و امینت کشور خود را به دست او سپرده‌اند. آلمایت مردی قوی هیکل با کوسه قدرتمندی است که صلح را بر قرار کرده اما یک راز بسیار مهم دارد. او که یکی از بهترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من به میدوریا ایزوکو کمک میکند تا وارد یو ای شود و به آموزش او میپردازد.

5. اوراراکا اوچاکو(Uraraka Ochako)

اوراراکا اوچاکو(Uraraka Ochako)

کوسه: جاذبه صفر

اوراراکا اوچاکو یکی از همکلاسی های میدوریا ایزوکو در مدرسه است. او دختری مهربان و شاداب است که انیمه او را در امتحان ورودی مدرسه یو ای همراه با دیگر کاراکتر ها معرفی میکند. در ادامه او تبدیل به یکی از شخصیت های مهم انیمه می شود. اوراراکا در طی داستان انیمه، با میدوریا دوست شده و به او کمک میکند. در همین حین، او کم کم به میدوریا علاقه مند نیز می شود. اوراراکا اوچاکو با این که دختری مهربان است، اما می‌تواند در مواقع ضروری به خوبی از کوسه خود استفاده کند.

6. کیریشیما ایجیرو(Kirishima Eijiro) یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من است

کیریشیما ایجیرو(Kirishima Eijiro) یکی از محبوب ترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من است.

کوسه: سخت افزاری

کیریشیما ایجیرو نیز یکی دیگر از دانش آموزان مدرسه یو ای و همکلاسی میدوریا است. او با استفاده از کوسه اش می‌تواند هر نقطه از بدنش را مثل سنگ سخت کند و با اشرار مبارزه کند. اما قابلیت دفاعی او دارای محدودیت است و با ضربه های متعدد کیریشیما ضعیف می شود. او فردی پر شور و برونگرا می باشد که با موهای قرمز و سیخ سیخی که دارد، نزد دیگران جلب توجه می کند.

7. توگا هیمیکو(Toga Himiko)

توگا هیمیکو(Toga Himiko)

کوسه: با خوردن خون هر فرد تبدیل به او میشود.

توگا هیمیکو اولین کارکتر شروری است که در شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من به آن می‌پردازیم. توگا دختری دبیرستانی می باشد که از کودکی به واسطه کوسه اش میل به خوردن خون داشته اما همیشه این خواسته را سرکوب کرده است. او در ظاهر دختری عادی به نظر میرسد اما قاتلی بی رحم است. او ثبات روانی نداشته و در یکی از مبارزات با مدرسه قهرمانی یو ای با اوراراکا اوچاکو و میدوریا ایزوکو ملاقات میکند‌.

8. آیزاوا شوتا سنسه(Aizawa Shota)

آیزاوا شوتا سنسه(Aizawa Shota)

کوسه: خنثی سازی

آیزاوا سنسه یکی از معلم های مدرسه یو ای است که ظاهر ژولیده ای دارد و معمولا خسته است و با خود کیسه خواب حمل میکند. کوسه او برای مقابله با اشرار بسیار کاربرد دارد و کمک کننده است‌. آیزاوا با نگاه کردن به فرد میتواند کوسه او را موقتا خنثی کند و در مبارزه ها تاثیر فراوان بگذارد.

9. یکی از شخصیت های انیمه My Hero Academia دابی(Dabi) می باشد

یکی از شخصیت های انیمه My Hero Academia دابی(Dabi) می باشد.

کوسه: آتش آبی

دابی دیگر کاراکتر شروری است که در شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من، خدمت شما معرفی میکنیم. او همراه توگا و چند تن شرور دیگر لیگ تبهکاران را تشکیل میدهند و همیشه به مدرسه یو ای حمله میکنند. دابی کوسه بسیار قدرتمندی دارد که آتش با شعله های آبی تولید می کند. اما به واسطه همین قدرت خودش دچار سوختگی شده است. چرا که بدنش به قدرتمندی آتشی که دارد، نیست! همانطور که پیش تر نیز گفتیم انیمه به خوبی و در زمان مناسب سرگذشت کاراکتر ها را نشان میدهد. دابی یکی از کاراکتر هایی است که سر گذشت او بر روی روند انیمه، تاثیر زیادی میگذارد.

10. هاکس(Hawks)

هاکس(Hawks)

کوسه: پر

هاکس در فصل پنجم انیمه وارد داستان میشود و عنوان قهرمان شماره دو را دارد. او شخصیتی شوخ، باهوش و آرام دارد. هاکس همیشه مشکلات را با آرامش و منطق خود حل می کند. هاکس دو بال بزرگ قرمز رنگ دارد که به وسیله آن میتواند با سرعت پرواز کند و هر یک از پرهای بالش را به سمتی که میخواهد هدایت کند. نقطه ضعف او آتش است. هاکس و دیگر قهرمانان در تلاش هستند تا صلح و عدالت را در دنیا بر قرار سازند.

شخصیت های معرفی شده در این مقاله بخش کوچکی از بهترین شخصیت های انیمه مدرسه قهرمانانه من هستند. انیمه ای که ما آن را در لیست بهترین انیمه های 2021 قرار دادیم. با تماشای این انیمه شگفت انگیز وارد دنیای قهرمان ها شوید و لذت ببرید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما در رابطه با شخصیت های این انیمه چیست؟ به نظر شما این انیمه میتواند جزء بهترین انیمه های قهرمانی باشد؟ نظرات خود را در بخش نظرات پایین مقاله با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments