انیمهتیترمقالات انیمهمنتخب سردبیر

انیمه های جدید 2023؛ جدیدترین و مورد انتظارترین انیمه های سال 2023

سال گذشته با تمام فراز و نشیب هایش به پایان رسید و حال نوبت به انیمه های جدید 2023 است که تجربیات جدیدی را برایمان رقم بزنند. انیمه هایی که از همین الآن نوید یک سال پر از هیجان را میدهند. از آثاری مثل مرد تک مشتی و حماسه وینلندکه بعد از سال ها بلاخره قرار است قسمت های جدیدی از آنان را ببینیم. تا آثار پرطرفداری مانند وب نوول سولو لولینگ و مانگای اوشی نوکو که برای اولین بار قرار است شاهد پخش انیمه آنان باشیم. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به مانند سال گذشته به معرفی مورد انتظارترین آثار سال بپردازیم. طبیعی است که هرساله بجز آثار مورد انتظار شاهد پخش آثاری نیز هستیم که در سکوت خبری منتشر میشوند. پس انیمه های این لیست تنها آثاری نیستند که شما میتوانید در سال جاری به تماشای آنان بنشینید. پس با ویولت گیمرز همراه باشید تا با معرفی برخی از انیمه های جدید 2023 بپردازیم.

1، انیمه Vinland saga فصل دوم

Vinland saga

تاریخ پخش: زمستان 2023

استدیو سازنده: استدیو ماپا

ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام، تاریخی

این انیمه محبوب که تا حالا چندین بار تاخیر خورده است و درباره تاریخ پخش فصل جدید آن همواره شایعات زیادی وجود داشت بلاخره به طور رسمی برای سال 2023 تایید شد. و استدیو سازنده آن نیز استدیویی نیست بجز استدیوی ماپا، استدیویی که این روزها آثار زیادی را در دست ساخت دارد و حسابی پرمشغله بنظر میرسد. این انیمه داستان پسری به نام تورفین را روایت میکند که برای انتقام قتل پدرش سفری طولانی را همراه با قاتلین او طی میکند. سفری که در شکل گیری شخصیت او نیز تاثیر بسزایی دارد.

انیمه Vinland saga یا حماسه وینلند در فصل اولش به علت وجود شخصیت های فوق العاده و نبردهای هیجان انگیز مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت. تغییر استدیو این انیمه از استدیو ویت به استدیو ماپا از مواردی است که احتمال دارد برخی از هوادارن قبلی را نگران کند. اما طبق خبرها تیم سازنده آن همان تیم قبلی هستند که به استدیوی جدید منتقل شده اند.

2، انیمه جدید  Nier automata ver 1.1

انیمه Nier automata

تاریخ پخش: زمستان 2023

استدیو سازنده: A1 Pictures

ژانر: علمی تخیلی، اکشن، فانتزی

این انیمه جدید یکی از آثار بشدت مورد انتظار امسال است و بر اساس  بازی NieR automata ساخته شده است. معمولا اقتباس های سینمایی و تلویزیونی از بازی های ویدئویی آنچنان آثار درخور توجه ای از آب در نمی آیند . اما در سال های گذشته آثاری مانند انیمیشن Arcane و انیمه Cyberpunk موفق شدند تا حد زیادی این معادلات را برهم بزنند. بازی Nier automata با توجه به اینکه به عقیده بسیاری یکی از بهترین داستان ها در بین تمامی بازی های ویدئویی را دارد میتواند گزینه بسیار مناسبی برای تکرار موفقیت دیگری در این زمینه باشد.

البته این نکته لازم به ذکر است که این انیمه مستقیما داستان بازی را دنبال نمیکند و دارای تفاوت هایی است. داستان این انیمه در آینده ای دور روایت میشود. زمانی که بیگانگان فضایی نسل بشر را به مرز نابودی کشانده اند. در این میان انسان هایی که به ماه پناه برده اند سعی میکنند ضدحمله ای را با ربات های انسان نما برای بازپسگیری زمین انجام دهند.

3، انیمه Bungo stray dogs فصل چهارم

انیمه Bungo stray dogs

تاریخ پخش: زمستان 2023

استدیو سازنده: استدیو Bones

ژانر: اکشن، رازآلود، جنایی، ماوراطبیعی

حضور انیمه سگ های ولگرد بانگو در بین انیمه های جدید 2023 قطعا خبر بسیار خوبی برای طرفداران این اثر محبوب بود. و طرفداران این مجموعه بعد از گذشت چهارسال میتوانند بار دیگر به تماشای این اثر دوست داشتنی بنشینند. این انیمه داستان پسر جوانی به نام آتسوشی ناکاجیما را روایت میکند که بعد از اخراجش از یتیم خانه  گرسنه و بیخانمان در خیابان های شهر رها میشود. بعد از آشنایی آتسوشی با پسری به نام اوسامو دازای که کاراگاه مسئال ماوراطبیعی است  آتسوشی موفق میشود تا سوءظنی را که در یتیم خانه به او داشتند برطرف کند. اما این پایان ماجرا نیست و آتسوشی در ادامه محبور میشود تا به دازای در سازمان کارآگاهان ماوراطبیعی بپیوند. انیمه سگ های ولگرد بانگو سرشار از لحظات اکشن و معمایی است که همراه با شخصیت های جذاب خود میتوانند بییندگانش را حسابی سرگرم کند.

4، انیمه Tokyo revengers : Christmas Showdown

انیمه Tokyo revengers

زمان پخش: زمستان 2023

استدیو سازنده: استدیو Lidenfilms

ژانر: اکشن، درام، فراطبیعی

فصل اول این انیمه با تمرکز بر روی عناصر مختلفی مانند سفر در زمان و گروه های گانگستری پسرانه توانست خیلی زود به محبوبیت بالایی در بین مخاطبان برسد. پس همانطور که انتظار می‌رفت قرار است شاهد پخش فصل های بیشتری از این اثر باشیم. مانگای Tokyo Revengers که به تازگی به پایان رسیده است در مجموع 5 آرک دارد. فصل جدید این انیمه قرار است تا سومین آرک از پنج آرک این اثر یعنی آرک Christmas showdown را انیمیت کند. پس پایان این انیمه نیز ممکن است زودتر از چیزی که انتظار داریم از راه برسد.

این انیمه داستان پسری به نام تاگا میچی هانگاکی را روایت می‌کند که بعد از اینکه در یک قدمی مرگ قرار می‌گیرد ناگهان به 12 سال قبل یعنی زمان اوجش در مدرسه بازمی‌گردد. این سفر در زمان باعث می‌شود تا تاگا میچی تصمیم بگیرد اشتباهی را که باعث تباهی زندگی اش شد جبران کند و زندگی جدیدی را برای خودش خلق کند.

5، انیمه Trigun Stampede

انیمه Trigun stampede

زمان پخش: زمستان 2023

استدیو سازنده: استدیو Orange

ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

انیمه Trigun Stampede یک اقتباس تلویزونی از مانگایی به نام Trigun است که در دهه 90 میلادی چاپ میشد. از این مانگا تا به امروز یک اقتباس تلویزیونی دیگر در سال 1998 نیز صورت گرفته است که از آن عموما بعنوان یکی از بهترین انیمه های اکشن دهه 90 میلادی یاد میشود. و حالا خبر ساخت یک انیمه جدید از این مجموعه میتواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران قدیمی این مجموعه باشد. استدیو Orange از 5 سال پیش ساخت این انیمه را شروع کرده است. و آنطور که عوامل آن میگویند این اثر قرار است حس و حال انیمه سال 1998 را برای طرفدران قدیمی این اثر بوجود بیاورد.

این انیمه داستان تفنگداری پردردسر به نام وش را روایت میکند که برای سرش جایزه 6 میلیون دلاری تایین کرده اند. جایزه ای که دردسرهای بسیار زیادی را در شهر های مختلف ایجاد کرده است. در این بین دو مامور بیمه اعزام میشوند تا از ایجاد دردسرهای بیشتر در رابطه با این موضوع جلوگیری کنند. انیمه Trigun Stampede بی شک میتواند گزینه بسیار مناسبی برای طرفدران آثار اکشن در بین انیمه های جدید 2023 باشد.

6، انیمه Oshi no ko

انیمه Oshi no ko

زمان پخش: بهار 2023

استدیو سازنده: استدیو Doga kobo

ژانر: درام، فراطبیعی، موسیقی

دنیای سلبریتی ها و افراد مشهور از دور دنیایی بسیار جذاب و پر زرق و برق بنظر میرسد اما قطعا همیشه همه چیز آنطور که بنظر میرسد نیست. آکا آساکا خالق اثر محبوب کاگویا ساما در اثر جدید خود فساد و مشکلات رایج دنیای سلبریتی ها و افراد تازه کاری که تمام تلاششان را برای دیده شدن و شهرت انجام میدهند را برایمان بتصویر میکشد. البته این تمام خصلت این انیمه جدید نخواهد بود و در این اثر شاهد انواع راز و رمز ها و اتفاقات عجیب و خارق العاده خواهید بود. همچنین این اثر مخلوطی از ژانرها و حس و حال های مختلف مانند درام، تراژدی، کمدی و … است که بهمراه شخصیت های فوق العاده قطعا اوقات خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

این انیمه داستان پزشکی را روایت میکند که بعد از مرگش  بعنوان نوزاد یک ستاره موسیقی دوباره از نو متولد میشود. او در این زندگی جدید با انواع اقسام مشکلات دنیای سرگرمی ژاپن دست و پنجه نرم میکند. این انیمه یکی از انیمه های جدید 2023 است که در فصل بهار پخش خواهد شد و قسمت اول آن 90 دقیقه خواهد بود.

7، انیمه Demon slayer to the swordsmith village

فصل سوم Demon slayer

تاریخ پخش: بهار 2023

استدیو سازنده: استدیو Ufotable

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، تاریخی

این انیمه داستان پسری به نام تانجیرو را روایت میکند که تمام اعضای خانواده اش به جز خواهرش نزوکو که به شیطان تبدیل میشود توسط شیاطین کشته میشوند. حالا تانجیرو ماجراجویی طولانی را برای گرفتن انتقام خانواده اش از شیاطین و همچنین پیدا کردن راهی برای تبدیل دوباره خواهرش به انسان آغاز میکند. این انیمه که از محبوب ترین انیمه های سال های اخیر میباشد با تمرکز بر روی مواردی مانند جلوه های بصری خیره کننده ، سنت های کهن ژاپنی، اکشن های هیجان انگیز و کمدی به موفقیت زیادی دست پیدا کرده است. فصل دوم انیمه Demon slayer با پیشرفت قابل توجه در جلوه های بصری و خلق شخصیت های جدید توانست این موفقیت را بطرز چشمگیری افزایش دهد و حالا تمام نگاه ها به فصل سوم این انیمه است.

فصل سوم این انیمه نهمین آرک این مجوعه یعنی آرک Swordsmith Village را پوشش میدهد و بر روی هاشیرای مه و شیاطین جدیدی تمرکز دارد. این آرک از انیمه های جدید 2023 است و در بهار 2023 پخش خواهد شد.

8، انیمه های جدید2023: انیمه Hells paradise

انیمه جدید Hells paradise

فصل پخش: بهار 2023

استدیو سازنده: استدیو Mappa

ژانر: اکشن، فانتزی، تاریخی

این انیمه جدید یعنی انیمه Hells paradise اقتباسی از مانگایی به همین نام به نوشته یوجی کاکو است که استدیو ماپا وظیفه انیمیت کردن آن را برعهده گرفته است. از نکات جالب در رابطه با یوجی کاکو مانگاکای این اثر این است که وی قبلا بعنوان دستیار با تاتسوکی فوجیموتو خالق مانگای چینساو من همکاری داشته است. این دو همچنین در زمان انتشار این دو اثر با یکدیگر رقابت دوستانه ای برای ساخت اثری بهتر داشته اند. این انیمه داستان یک آدم کش را روایت میکند که در حین یکی از ماموریت هایش دستگیر و محکوم به اعدام میشود. اما اعدام او به علت بدن فوق انسانی که دارد غیرممکن بنظر میرسد.

در این هنگام جلاد او پیشنهادی را مطرح میکند که اگر وی بتواند اکسیر زندگی را در یک جزیره تازه کشف شده پیدا کند حکم اعدام او لغو میشود. جزیره ای که پنچ گروه اعزامی قبلی آن هیچکدام برنگشته اند حالا شاهد اعزام یک گروه پنج نفره از محکومین به اعدام میشود. این اثر شامل لحظات بسیار خشن و غافلگیری کننده و اتفاقات مرموزی میباشد که هر کدام هیجان خاص خود را دارند. انیمه Hells paradise بی شک میتواند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی که به آثار اکشن بسیار خشن علاقه دارند در بین انیمه های جدید 2023 باشد.

9، انیمه Dr stone New world

انیمه Dr stone

زمان پخش: بهار 2023

استدیو سازنده: استدیو Tms Entertainment

ژانر: اکشن، کمدی، ماجراجویی، علمی تخیلی

آیا بدنبال اثری هستید که ضمن روایت یک داستان هیجان انگیز و جذاب بار علمی شما را نیز افزایش دهد؟ انیمه Dr stone در این زمینه یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما میباشد. این انیمه داستان دنیایی را روایت می‌کند که بعد از اتفاق مرموزی تمام مردم جهان تبدیل به سنگ می‌شوند. حالا بعد از گذشت چند هزار سال انسان ها کم کم شروع به خارج شدن از حالت سنگی و شروع دوباره نسل بشر می‌کنند. در این میان ضمن اینکه بسیاری از ویژگی های انسان های نخستین مانند جنگ های قبیله ای وجود دارد پسر جوان باهوشی به نام سنکو با کمک دوستانش سعی می‌کند با اختراعات خودش این دنیای جدید را از صفر بسازد.

در این انیمه ضمن نبردهای هیجان انگیز شاهد تولید نیاز های اساسی انسان مانند برق، سلاح، دارو و…. میباشید که فرایند ساخت همگی آن ها با توضیحات علمی جذاب بیان می‌شوند. اگر هنوز موفق به تماشای این انیمه نشدید فرصت را از دست ندهید. زیرا فصل سوم این اثر بزودی پخش می‌شود و یکی از انیمه های جدید 2023 است.

10، انیمه Insomniacs After School

انیمه Insomniacs after school

زمان پخش: بهار 2023

استدیو سازنده: استدیو Lidenfilms

ژانر: درام، مدرسه ای، برشی از زندگی

با نگاهی به لیست انیمه های جدید 2023 متوجه میشویم که بسیاری از آثار این لیست را انیمه های اکشن و یا شونن تشکیل داده اند. با اینکه این آثار جذابیت های خاص خودشان را دارند اما گاهی در میان شلوغی این حجم از آثار خشن و پر زرق و برق دیدن آثاری آرام تر و یا درام نیز مورد نیاز است تا تجربه های متفاوت تری را تجربه کرده و از آن شلوغی دور شویم. اگر بدنبال چنین آثاری در سال جاری هستید انیمه جدید Insomniacs After School میتواند یکی از گزینه های بسیار مناسب برای شما باشد. این انیمه از مانگای موفقی به همین نام اقتباس میشود و داستان دو دانش آموز را روایت میکند که از مشکل بی خوابی رنج میبرند.

این بیماری برای این دو شخصیت مشکلات زیادی را بوجود آورده است و باعث شده تا آن ها نتوانند شب ها بخوابند. اما بعد از اینکه این دو شروع به دیدن یک دیگر و وقت گذراندن باهم در شب ها میکنند احساس آرامش بیشتری را میابند و به نوعی سعی میکنند رنجی که میکشند را تبدیل به لذت کنند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این ماجراها این دو را به کجا خواهند کشاند.

11، انیمه Konosuba فصل سوم

انیمه Konosuba

زمان پخش: بهار 2023

استدیو سازنده: Studio Deen

ژانر: کمدی، فانتزی، ماجراجویی، ایسکای

بعد از افت قابل توجه انیمه Rising if the shield hero در فصل دوم حال بیشتر نگاه های طرفداران ایسکای به انیمه های کونوسابا و موشوکی تنسی میباشد. انیمه کونوسابا به مانند بسیاری دیگر از آثار ایسکای داستان پسری را روایت میکند که بعد از مرگش خود را در درون یک دنیای خیالی و در کنار یک دختر زیبا میبیند. این پسر که کازوما ساتو نام دارد در این لحظه با دو انتخاب مواجه میشود یا اینکه به بهشت برود یا در یک دنیای فانتزی تناسخ کند و زندگی جدیدی را شروع کند!. کازوما گزینه دوم را انتخاب میکند و این تنها شروع مشکلات و مسائل زیادی است که در آینده با آنان رو به رو میشود.

با اینکه این انیمه دنیای فانتزی جذابی دارد اما بیشتر موفقیتش را مدیون شخصیت های دوست داشتنی و کمدی دلنشینی است که دارد. تا به امروز دو فصل 10 قسمتی و یک انیمه سینمایی از این اثر منتشر شده است. فصل سوم این انیمه بی شک از مورد انتظارترین انیمه های جدید 2023 است که در بهار امسال پخش میشود.

12، انیمه Jujutsu kaisen فصل دوم

Jujutsu kaisen

زمان پخش: تابستان 2023

استدیو سازنده: استدیو ماپا

ژانر: اکشن، کمدی، ماجراجویی

این سری بی شک یکی از موفق ترین آثار شونن سال های اخیر است که چه مانگا و چه انیمه آن جز پرفروش ترین و پربیننده ترین آثار سال های اخیر هستند. این انیمه داستان پسری به نام یوجی ایتادوری را روایت می‌کند که برای نجات دوستش انگشت یک دیو شیطانی را می‌بلعد. این انگشت حاوی طلسم شیطانی بوده و باعث می‌شود یکی از قدرتمندترین شیاطین تاریخ به بدن ایتادوری تناسخ کند. حال ایتادوری به مدرسه جوجوتسو می‌پیوندد تا راهی برای کنترل این طلسم بیابد. انیمه Jujutsu kaisen به لطف جلوه های بصری خیره کننده استدیو ماپا بی شک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای علاقه مندان به آثار اکشن باشد. فصل دوم این انیمه یکی از انیمه های جدید 2023 میباشد که در تابستان امسال پخش خواهد شد.

13، انیمه Zom 100

انیمه Zom 100

تاریخ پخش: تابستان 2023

استدیو سازنده: Bug films

ژانر: اکشن، کمدی، ترسناک، بقا، ماوراطبیعی

آثار آخرالزمانی و بقا با محوریت زامبی ها همیشه جز آثار محبوب در مدیوم های مختلف از سینما گرفته تا تلویزیون  بوده اند. در این میان شاید جای خالی اثر موفقی در این زمینه در بین انیمه های حال حاظر را بتوان حس کرد. اما آیا امسال انیمه جدید Zom 100 میتواند این جای خالی را پر کند؟. جواب این سوال تماما به تیم سازنده و نویسنده آن بستگی دارد چرا که مانگای Zom 100 علارقم ویژگی های جذاب خود نکات منفی را نیز دارد که ممکن است باب میل تمام بینندگان نباشد. این اثر داستان پسری به نام آکیرا تندو را روایت میکند که به سختی در یک شرکت مشغول به کار است. این شغل فشار زیادی را بر روی او وارد میکند و حتی باعث شده تا او دچار مشکلاتی دچار کم خوابی شود!.

اما یک روز وقتی که بیشتر مردم شهر به طرز مرموزی به زامبی تبدیل میشوند این زندگی ملالت بار برای او به پایان میرسد. زامبی شدن افراد شاید برای عده زیادی خبر ترسناکی باشد اما برای آکیرا نوید یک زندگی آزاد را میدهد. چرا که او دیگر مجبور نیست با مشکلات شغلی و مالی اش دست و پنجه نرم کند!.

14، فصل دوم انیمه Spy X Family

انیمه spy x family

زمان پخش: پاییز 2023

استدیو سازنده: Wit Studio و Clover Works

ژانر: اکشن، کمدی

انیمه Spy X Family یکی از موفق ترین انیمه های جدید سال گذشته بود که توانست محبوبیت زیادی را برای خود رقم بزند. این انیمه داستان جاسوسی به نام لوید فروجر را روایت میکند که برای عملی کردن یکی از ماموریت هایش و نجات دنیا از خطر وقوع جنگ مجبور به تشکیل یک خانواده میشود. او ابتدا یک دختر بچه بسیار بامزه و البته عجیب را که توانایی خواندن ذهن افراد را دارد به سرپستی قبول میکند. او سپاس برای اینکه خانواده اش شکل واقع گرایانه تری بخود بگیرد با یک قاتل بسیار حرفه ای ازدواج میکند. البته لازم به ذکر است که بجز دختر خانواده یعنی آنیا که توانایی ذهن خوانی دارد کسی از راز و شغل اصلی دیگری خبر ندارد. این شروع داستان این خانواده عجیب است. خانواده ای که در ادامه داستان با چالش ها و ماجراهای متفاوتی رو به رو میشود.

انیمه Spy X Family نکات جذاب زیادی را دارد. اما باید گفت که قلب تپنده این انیمه جدید آنیا دختر این خانواده است. دختر بچه ای که با رفتارها و کارهای بامزه خودش همیشه باعث لبخند بینندگان میشود. البته بجز شخصیت های اصلی انیمه Spy X Family شخصیت های فرعی بسیار جذابی نیز دارد. شخصیت های فرعی که فرقی نمیکند یک بچه مدرسه ای باشد یا یک جاسوس و قاتل حرفه ای، در این انیمه هر شخصیت ویژگی های جذاب و منحصر به فرد خودش را دارد. فصل دوم این انیمه 2023 در پاییز امسال پخش میشود.

15، انیمه های جدید 2023: انیمه Solo leveling

انیمه Solo leveling

زمان پخش: نامشخص

استدیو سازنده: A_1 Pictures

ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی

خبر یک اقتباس انیمه ای از مانهوا کره ای بشدت محبوب Solo leveling بی شک یکی از پر بحث ترین و غافلگیرکننده ترین اخبار انیمه ای سال گذشته بود. مانهوایی که نامش همواره در لیست بهترین و محبوب ترین مانهواها دیده میشود. داستان این اثر در زمان حال کره جنوبی میگذرد. با این تفاوت که در 10 سال پیش دروازه ای باز شده است که دنیای واقعی را به دنیای هیولاها و شیاطین پیوند زده است. در این میان گروهی از انسان ها که آنان را شکارچی مینامند قدرت های فرابشری پیدا کردند که به آن ها توان مبارزه با این هیولاها را میداد. سانگ جین وو شخصیت اصلی داستان نیز یک شکارچی میباشد اما علارقم قدرت هایی که دارد از او بعنوان ضعیف ترین شکارچی جهان یاد میشود.

در هر صورت سانگ به شغلش بعنوان یک شکارچی ادامه میدهد زیرا از این طریق میتواند هزینه داروهای مادر مریضش را بپردازد. اما وقتی او در یکی از ماموریت هایش جانش را برای فرار دیگر اعضای گروه به خطر می اندازد به طور تصادفی یک آیتم مخفی را باز میکند که زندگی اش را برای همیشه دگرگون میکند. این انیمه جدید در تاریخی نامشخص در سال 2023 پخش خواهد شد و هیرویوکی ساوانا آهنگ ساز آثاری مانند Attack on titan و Kill la kill وظیفه ساخت موسیقی این اثر را برعهده دارد.

16، انیمه One punch man فصل سوم

فصل سوم مرد تک مشتی

زمان پخش: نامشخص

استدیو سازنده: نامشخص

ژانر: اکشن، کمدی، ابرقهرمانی

یکی دیگر از اخبار انیمه ای مهم و غافلگیرکننده در سال گذشته خبر ساخت فصل سوم انیمه مرد تک مشتی بود. خبری که تایید کرد فصل سوم این اثر یکی از انیمه های جدید 2023 است و به انتظار طولانی طرفداران این اثر محبوب پایان داد. این انیمه داستان ابرقهرمانی به نام سایتاما را روایت میکند که قدرت بسیار زیادی را دارد. قدرتی که باعث میشود او تمام دشمنانش را به سادگی هرچه تمام تر و تنها با یک مشت از پیش رو بردارد. اما این قدرت آنچنان هم باعث خشنودی سایتاما نیست زیرا که این سادگی در شکست دادن دشمنان باعث خستگی و تکراری شدن زندگی روزمره او شده است.

این انیمه دارای نبردهای بسیار هیجان انگیزی میباشد و عموما از آن بعنوان یکی از بهترین انیمه های مبارزه ای یاد میشود. حالا باید دید که استدیو جدید این انیمه یعنی استدیو Mappa در ساخت فصل سوم این انیمه چگونه عمل میکند.

17، انیمه Attack on titan فصل چهارم پارت سوم

Attack on titan

زمان پخش: نامشخص

استدیو سازنده: استدیو Mappa

ژانر: اکشن، ماجراجویی

و بله! بازم هم انیمه ای از استدیو ماپا در بین انیمه ها جدید 2023 که در این لیست معرفی کردیم. با اینکه استدیو ماپا استدیو بسیار خوش نام و پرآوازه ای است اما ساختن این تعداد از انیمه آن هم فقط در یک سال میتواند برای هر استدیویی بسیار پرریسک باشد. استدیویی که در برخی از آثار قبلی اش ایراداتی را از سوی طرفدران به علت Cgi ضعیف دریافت کرده و حتی برخی از کارمندانش نیز از کار سنگین و طاقت فرسا در این استدیو خبر میدهند. اما با تمام این حواشی این استدیو در آثاری مانند جوجوتسو کایزن ثابت کرده که در خلق جلوه های بصری چشم نواز چقدر میتواند عالی عمل کند. و ما نیز امیدواریم که شاهد تکرار این موفقیت در آثار امسال این استدیو باشیم.

انیمه اتک آن تایتان داستان دنیایی را روایت میکند که غول های عظیم الجثه زندگی انسان ها را تهدید میکنند. در این میان انسان ها با ساخت دیوارهایی بلند و اکتشاف در جهان خارج سعی میکنند تا بقای خود را حفظ کرده و همچنین رازهای پنهان غول ها و جهان را کشف کنند. بخش سوم از فصل چهارم این انیمه آخرین فصل انیمه ای این اثر محبوب خواهد بود و ما بلاخره شاهد پایان این اثر خواهیم بود.

 

18، انیمه Rurouni Kenshin : Meiji kenkaku romantan

انیمه Rourouni kenshin

زمان پخش: نامشخص

استدیو سازنده: Lidenfilms

ژانر: اکشن، تاریخی، عاشقانه، رزمی

انیمه جدید Rurouni kenshin بر اساس یک مجموعه مانگای بسیار موفق ساخته خواهد شد که تا به امروز چندین اقتباس تلویزیونی و سینمایی بر اساس آن ساخته شده است. اقتباس هایی که هر کدام به موفقیت زیادی دست پیدا کرده و از جمله محبوب ترین آثار انیمه ای در زمان خودشان بودند. انیمه سریالی این مجموعه که در دهه 90 میلادی پخش میشد با وجود موفقیت زیاد تمام مانگا رو پوشش نداد و تنها بخشی از آن را انیمیت کرد. حال استدیوی Lidenfilms قرار است تا این مجموعه را باری دیگر احیا کند که البته تا به اینجای کار به علت رسوایی اخلاقی مانگاکای این اثر با مشکلاتی روبه رو شده است.

این انیمه داستان سامورایی به نام کنشین هیمورا را روایت میکند که زمانی بعنوان بی رحم ترین قاتل بین تمام انقلابیون شناخته میشد. اما زمانی که کنشین به اشتباه یک مرد بیگناه را میکشد با خودش عهد میبندد که دیگر دستش به خون هیچ انسانی آلوده نشود. اما بعد از گذشت سال ها اتفاقاتی رقم میخورد که ممکن است او را به همان جنگجوی سابق برگرداند. انیمه Rurouni kenshin یکی از انیمه های جدید 2023 است اما تا به امروز تاریخ دقیق پخش آن مشخص نشده است.

19، انیمه Uzumaki

انیمه uzumaki

تاریخ پخش: نامعلوم

استدیو سازنده: Drive

ژانر: ترسناک، رازآلود، درام، عاشقانه، جنایی

اگر علاقه مند به مانگاهای ترسناک باشید به احتمال زیاد با نام جونجی ایتو آشنایی دارید. شخصی که بسیاری از او بعنوان سلطان ژانر وحشت یاد میکنند. مانگاهای ایتو معمولا داستان های کوتاهی میباشند که مملو از اتفاقات عجیب و ترسناک هستند. جهت آشنایی بیشتر با این مانگاکا میتوانید معرفی مانگای Tomie را در ویولت گیمرز بخوانید. اما مانگایی که قرار است امسال شاهد پخش انیمه آن باشیم مانگای Uzumaki مشهور ترین اثر جونجی ایتو است. داستان این مانگا در شهری روایت میشود که مارپیچ های مرموزی در مکان های مختلف ظاهر شده و اتفاقات شومی را رقم میزنند. در این میان زوج اصلی قصه نیز که بشدت تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفتند با چالش های بسیار ترسناک و عجیبی رو به رو میشوند.

انیمه Uzumaki از انیمه های جدید 2023 است و در تاریخ نامعلومی در سال جاری به نمایش در می آید. از نکات جالب در رابطه با این انیمه این است که به ظاهری تماما سیاه و سفید رو به رو خواهیم بود. ظاهری که نوید یک آرت استایل خاص و وفادار به مانگا را میدهد.

20، انیمه Classroom of the Elite فصل سوم

انیمه Classroom of elite

زمان پخش: نامشخص

استدیو سازنده: نامشخص

ژانر: درام، روانشناختی، معمایی، مدرسه ای

انیمه Classroom of the Elite در یک مدرسه عجیب و خاص جریان دارد. مدرسه ای که در آن دانش آموزان برای این که به نمرات و رتبه های بالاتر دست یابند با چالش های بسیار عجیبی از طرف مدرسه رو به رو میشوند. البته تمام این چالش ها از سوی مدرسه نیست و خود دانش آموزان نیز در میان یکدیگر رقابت تنگاتنگی داشته و در مسیر یکدیگر سنگ اندازی میکنند. انیمه Classroom of the Elite اقتباسی از یک مجموعه لایت نوول بسیار موفق به همین نام است. این مجموعه به واسطه شخصیت های جالب و داستان غافلگیر کننده خود همواره مورد توجه بسیار زیادی از سوی خوانندگان قرار گرفته است. انیمه این مجموعه نیز تا به امروز با اینکه نتوانسته موفقیت لایت نوول را به مانند خودش تکرار کند اما همچنان کیفیت و محبوبیت زیادی را دارد. فصل سوم این اثر یکی از انیمه های جدید 2023 خواهد بود.

21، انیمه جدید Dead Dead Demons Dededededestruction

انیمه Dededede

زمان پحش: نامعلوم

استدیو سازنده: Production+h

ژانر: درام، مدرسه ای، علمی تخیلی، برشی از زندگی

اینیو آسانو مانگای مشهوری که عمدتا او را با مانگای بشدت تحسین شده Punpun میشناسند بلاخره یک اقتباس انیمه ای از یکی از آثارش به نام Dededede را دریافت خواهد کرد. مانگاکایی که حتی بسیاری از او بعنوان یکی از بهترین نویسندگان در ادبیات ژاپن یاد میکنند. داستان انیمه Dededede در کشور ژاپن و شهر توکیو جریان دارد. سه سال بعد از این که یک سفینه فضایی بسیار بزرگ بر روی زمین جا خوش کرده و جهان شاهد یک جنگ با بیگانگان میباشد. شخصیت های اصلی داستان دو دختر مدرسه ای میباشند که دوران جوانی خود را در این میان سپری میکنند. اگر از خوانندگان آثار آسانو باشید میدانید که آثار او شامل مضامین سنگین فلسفی و روانشناختی میباشند.

با اینکه مانگای Dededede نسبت به سایر آثار او کمی سبک تر است اما همچنان میتوانید حس فاجعه ای که اتفاق می افتد را القا کرده و در کنار کمدی سیاه به تاثیر شبکه های اجتماعی بر زندگی جوانان بپردازد. با این که تا به امروز اطلاعاتی در رابطه با تاریخ پخش این انیمه در اختیار طرفدارن قرار نگرفته ولی به احتمال زیاد این اثر یکی از انیمه های جدید 2023 باشد.

22، انیمه جدید Pluto

انیمه Pluto

انیمه Pluto یکی دیگر از انیمه های جدید 2023 میباشد که در تاریخ نامعلومی در سال جاری پخش میشود. این انیمه اقتباسی از مانگایی به همین نام به نوشته مانگاکای مشهور نائوکی اوراساوا خالق مانگا و انیمه ستایش شده Monster است. این انیمه داستان قتل های مرموز ربات های مشهور جهان را روایت میکند. ربات هایی که یکی پس از دیگری به شکل مرموزی کشته میشوند. در این میان یک ربات پلیس انسان نما که خود نیز به مانند قربانیان یکی از مشهورترین ربات های جهان بشمار میرود مامور حل این پرونده میشود. پرونده ای که او را مجبور به سفر به نقاط مختلف جهان و به چالش کشیدن باورهای خودش میکند.

این اثر ضمن ارائه یک داستان مرموز و هیجان انگیز شامل مسائل فلسفی و روانشناختی، نمادگرایی و اکشن های نفس گیر است. انیمه Pluto که شباهت هایی به فیلم هایی مانند Blade Runner دارد از آن دسته از آثار بسیار جدی در بین انیمه های 2023 میباشد که میتواند مخاطبین بسیار زیادی را به خودش جلب کند. دیدن این انیمه جدید و روانشناختی به تمام دوست داران این دسته از آثار توصیه میشود.

از این که با ویولت گیمرز در معرفی انیمه های جدید 2023 همراه بودید از شما سپاس گذاریم. نظر شما کاربران ویولت گیمرز در رابطه با انیمه های جدید 2023 چیست؟ شما بیشتر از همه چشم به انتظار کدام آثار هستید؟

انیمه های جدید 2023 در ژانر اکشن کدام هستند؟

از انیمه های اکشن جدید میتوان به انیمه Hells paradise و انیمه Solo leveling اشاره کرد

انیمه های جدید 2023 در ژانر عاشقانه کدام هستند؟

از انیمه های عاشقانه جدید 2023 میتوان به انیمه Insomniacs after school و انیمه Oshi no ko اشاره کرد

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
صادق
صادق
1 سال قبل

سلام من تنها کسی بودم که وقتی مانهوا Solo leveling خواندم عاشق مانگا و غیره شدم قبله اون فقط انیمه تاجایی که مانهوا بازیکن تک رو تمام کردم آنقدر خوب بود که تو دلم خواهان ساخت انیمه اش شدم امیدوارم مثل مانهواش خوب باشه

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط صادق
otako
otako
پاسخ به  صادق
1 سال قبل

سلام موافقم مانهوای زیبایی بود و فقط شما نبودید البته بابت اینکه یک نوب به ما اضافه شده خیلی خوشحالم! هروقت مانهوایی چیزی خواستی من هستم

امیرحسین کرمی
امیرحسین کرمی
1 سال قبل

درود بر همه دوستان عزیز و نویسنده گرامی
بسیار خرسند هستم که با سایت خوب ویولت گیمرز آشنا شدم و بابت نگارش و انتشار این مقاله مفید و جذاب می کنم
در بین جدیدترین انیمه هایی که قرار است در سال 2023 منتشر شوند، بسیار منتظر و مشتاق انتشار انیمه Attack on titan هستم. امیدوارم با کیفیت عالی همیشگی ظاهر شود و من و دیگر مخاطبان خود را راضی کند.
ممنون

محمد کاظم
محمد کاظم
1 سال قبل

خیلیاش رو منتظرشم وینلند سه‌گا که البته دو اپیزودش تا الان پخش شده
دیمن اسلیر جوجوتسو کایسن وان پانچ من توکیو ریونجرز سولو لیوینگ و بیشتر از همه‌ی اینا طبیعتا اتک آن تایتان

نزوکو چان
نزوکو چان
1 سال قبل

من عاشق حماسه ی وینلند و شیطان کش هستم منتظر این دو تام محشر هستند

نزوکو چان
نزوکو چان
1 سال قبل

همینطور اتک آن تایم این سه تا محشر هستند

...
...
پاسخ به  نزوکو چان
1 سال قبل

منظورت اتک آن تایتانه دیگه!

...
...
1 سال قبل

تک رو یکی از بهترین مانهوا ها بود و صددرصد اگه موقعه ساختن انیمش ظاهر شخصیت ها و داستان رو زیاد تغییر ندن می‌تونه یکی از بهترین انیمه ها باشه

مهدی
مهدی
1 سال قبل

کلاس نخبه ها واقعا قوق العادست بشدت منظر فصل سومشم