مقالات بازی

8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس

یکی از راه‌های مطمئن توسعه‌دهندگان برای کسب سود از بسیاری از بازی‌ها، به‌ویژه عناوین رایگان، از طریق بتل‌پس است. در حالی که چندین سال است که بتل پس وجود دارد، اما این بتل‌پس فورتنایت بود که روند جدید را در بازی‌های رایگان ایجاد کرد. برای افراد ناآشنا، بتل‌پس معمولاً بسته‌های محتوای پولی هستند که دائماً چیزی برای باز کردن قفل آیتم در اختیار شما قرار می‌دهند و در حین انجام ماموریت‌ها و انجام بازی، به دنبال آن هستید. بتل‌پس‌ها می‌توانند کل زندگی شما را به خود اختصاص دهند تا قفل هر چیز خوبی را در مسیر پیشرفت آن باز کنید. امروز در ویولت‌گیمرز به معرفی 8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس پرداخته ایم. بازی‌هایی که به طور کلی بهترین محتوای بتل‌پس را ارائه می‌دهند.

در این مقاله سطح خستگی را که برخی از آنها به مسیرهای پیشرفت خود اختصاص داده‌اند نیز در نظر می‌گیریم. آنها را چه دوست داشته باشید یا دوست نداشته باشید، بتل‌پس‌ها برای مدت طولانی در این صنعت هستند. با ما همراه باشید.

فورتنایت

بتل‌پس فورتنایت
بتل‌پس فورتنایت

در این مرحله، فورتنایت و بتل‌پس تقریباً مترادف هستند. فورتنایت بازی‌ای است که بتل‌پس را به منبع درآمد اصلی بازی‌های رایگان تبدیل کرده است. بتل‌پس فورتنایت از ابتدای فصل اول وجود داشته است و در طول مسیر پیشرفت زیادی کرده است.

بتل‌پس در فورتنایت همیشه دارای تعداد انگشت شماری از پوسته‌های منحصربه‌فرد هستند که فقط در آن فصل به دست می‌آیند. همراه با کلنگ، بسته‌های موسیقی، گلایدر و شکلک. اکثرا چیزهای خوب سرگرم‌کننده و مفید موجود هستند. بعلاوه، فورتنایت تا سطح 100 منصفانه است و صرفاً برای بازی به شما پاداش می دهد.

راکت لیگ

8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس
8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس

خوشبختانه، Rocket League مکانیک‌های سبک لوت‌باکس و طرح‌های تصادفی خسته‌کننده‌اش را کنار گذاشت و به نفع یک سیستم درآمدزایی شفاف‌تر، یعنی همان Rocket Pass فصلی پیش رفت. با توجه به اینکه Rocket League اکنون متعلق به Epic Games است، جای تعجب نیست که آنها به سرعت کل مسیر پاداش بتل‌پس را عوض کردند.

Rocket Pass به فصول خاصی در بازی گره خورده است و به شما مجموعه‌ای از آیتم‌های سرگرم کننده را ارائه می‌‌دهد تا از همه چیز متمایز شوید. به‌راحتی بهترین چیزهایی که می‌توان به دست آورد، اتومبیل‌های فصلی منحصربه‌فرد و روکش‌ها هستند. به طور معمول این لوازم تزئینی شکوفایی و زیبایی بیشتری به خودروی استاندارد موشکی شما می بخشد.

ناک‌اوت سیتی

8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس
8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس

ناک‌اوت سیتی ممکن است یکی از کم‌ارزش‌ترین بازی‌های چندنفره باشد که می‌توانید در حال حاضر بازی کنید و از آن لذت ببرید. ناک‌اوت سیتی دارای بخش های فوق‌العاده و همچنین استراتژیک است. مانند سایر بازی‌های این لیست، سطح شما در Knockout City با سیستم‌های خرید درون‌بازی مختلف مانند فروشگاه، سیستم سطح‌بندی رایگان و Brawl Pass پیشرفت می‌کند.

Brawl Pass یک بتل‌پس بسیار استاندارد است که در آن به سادگی تجربه کسب می‌کنید، سطح خود را بالا می‌برید و جوایز جدیدی دریافت می‌کنید. تفاوت آن در کیفیت پاداش آن است. از لباس‌های فوق‌العاده پر زرق و برق و منحصر به فرد گرفته تا مدل‌های موی عجیب و غریب، و تعداد زیادی هولوباکس (ارز درون بازی)، شما دائماً چیزهای خوب خود را عوض می‌کنید تا ببینید کدام یک را بیشتر از همه در آواتار خود دوست دارید.

دد بای دی‌لایت

8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس

بازی Dead By Daylight عنوانی ترسناک چندنفره است که دارای حجم زیادی از محتوا است. بیشتر به این دلیل که این بازی در نیم دهه با جامعه‌ای که رفت و آمد داشته است، رونق داشته است. نسخه بتل‌پس‌های Dead by Daylight با نام Tomes شناخته می‌شوند که در قسمت Archives بازی قرار دارند.

تامز (Tomes) مسیرهای پاداش فصلی هستند که با تکمیل چالش‌های خاص قاتل یا بازمانده در بازی گره خورده‌اند. جوایز کاملاً استاندارد هستند زیرا به شما لباس‌، پول و شخصیت‌ می‌دهند. خوب یا بد، باز هم پیشرفت تامز زمان زیادی طول می کشد، زیرا آنها به تکمیل اهداف خاص برای کسب تجربه گره خورده‌اند.

نینجالا

8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس

اگر نام Ninjala را نشنیده اید، این یک عنوان چند نفره آنلاین هیجان انگیز و سرگرم کننده در نینتندو سوییچ است. البته شما، به عنوان یکی از شخصیت‌های مختلف کارتونی نینجا بازی می‌کنید که آن را در چند مرحله دیوانه نشان می‌دهد و سعی می‌کند به عنوان بهترین رقیب در صدر قرار بگیرد.

بتل‌پس نینجالا به سادگی به عنوان نینجالا پس (Ninjala Pass) شناخته می‌شود. این بتل‌پس ویژه است زیرا در صورت عدم پرداخت هزینه برای مسیر پرمیوم، می‌توانید مجموعه‌ای از پاداش‌ها را در مسیر رایگان باز کنید. البته، بهترین جوایز مانند سلاح‌ها و پوسته‌ها بخشی از مسیر پریمیوم هستند، اما اگر بخواهید یک سکه بپردازید هنوز چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود دارد.

گنشین ایمپکت

بتل‌پس گنشین ایمپکت
بتل‌پس گنشین ایمپکت

Genshin Impact نیازی به معرفی ندارد. این عنوان به سرعت تبدیل به بهترین و زیباترین تجربه رایگان بازی در تمام بازی‌ها شده است. چیزی که Genshin Impact را بسیار خاص می‌کند این است که دائماً با محتوای جدید، جوایز و بتل‌پس بازی که در اینجا به عنوان Event Pass شناخته می‌شود، به‌روزرسانی می‌شود.

قفل این رویدادهای فصلی پس از پیشی گرفتن از رتبه 20 Adventurer باز می‌شود. در این مرحله شما می‌توانید برای پیشرفت از طریق جوایزی که به یک پس Gnostic Hymn خاص مرتبط هستند، تجربه دریافت کنید. بسته به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، در هر مرحله جوایز مختلف درون بازی دریافت خواهید کرد. بتل‌پس گنشین ایمپکت یکی از بهترین سیستم‌ها در صنعت است.

فال گایز

بتل‌پس فال گایز
بتل‌پس فال گایز

با اینکه فال گایز هنوز یک اثر انحصاری کنسولی پلی‌استیشن است، توانسته است که در تمام فصول مختلف درون بازی خود پیشرفت کند. Fall Guys به طور گسترده ای به عنوان یکی از محبوب ترین بازی‌های مشتری پسند شناخته می‌شود، بیشتر به دلیل آسان بودن دریافت جوایز مختلف و خرید اقلام از Kudos (ارز درون بازی)

بتل‌پس Fall Guys که با نام Fame Path شناخته می‌شود کاملاً قابل توجه و بازیکن پسند است و کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می دهد. بله، شما می‌توانید تمام جوایز را از لباس‌ها گرفته تا بنرها به سادگی با انجام بازی به‌طور منظم به دست آورید. این یک سیستم رایگان فوق العاده است که شما را تشویق می‌کند بدون پول خود بازی کنید.

براول‌هالا

8 بازی با بهترین محتوای بتل‌پس

عنوان Brawlhalla در چند سال گذشته جامعه شگفت انگیز و پر رونقی را جمع آوری کرده است. Brawlhalla در سبک Super Smash Bros است اما در یک دنیای دو بعدی رنگارنگ و کارتونی شکل می‌گیرد. Brawlhalla در مورد چیزهای درون بازی برای خرید و کسب درآمد بی‌تفاوت نیست. از شخصیت‌های جدید گرفته تا پوسته‌ها تا سلاح‌ها و حتی جشن‌ها، Brawlhalla شما را با پیشرفت خود سرمایه‌گذاری می‌کند.

این امر به ویژه در مورد نسخه فضلی تل‌پس Brawlhalla صدق می‌کند. این بتل‌پس‌ها کاملاً استاندارد هستند که در آن تجربه کسب می‌کنید که به نوبه خود به شما گوی‌هایی می‌دهد تا آن را با چالش‌ها و اهدافی که گوی‌های اضافی اضافه می‌کنند قرار دهید. به اندازه کافی گوی بدست آورید و مسیر را ارتقا دهید. در حالت کلی مسیر شما در بتل‌پس Brawlhalla سرگرم‌کننده و راضی‌کننده است.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments