تیترمقالات بازی

6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin’s Creed

سری Assassin’s Creed به دلیل داشتن انبوهی از قهرمانان از دوره‌های مختلف تاریخ شناخته شده است. در بسیاری از مواقع، کیفیت آن شخصیت‌ها کیفیت بازی‌ها را دیکته می‌کند. به همین دلیل است که عناوین مربوط به Ezio از احترام بالایی برخوردار هستند. همانطور که گفته شد، این فقط درباره چهره‌های پوشیده یا تیغه‌های پنهان نیست. آنتاگونیست‌ها اغلب به همان اندازه برای داستان حیاتی هستند. در طول تاریخ سری نیز افراد شرور بزرگ زیادی وجود داشته‌اند. بیشتر اوقات، آن‌ها اعضای فرقه معبد و گهگاه شخصیت‌های تاریخی هستند. در این مقاله به معرفی 6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin’s Creed می‌پردازیم، همراه ویولت گیمرز باشید.

Deimos (Assassin’s Creed Odyssey)

6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin’s Creed

مجموعه Assassin’s Creed به داشتن شخصیت‌های شرور دلسوز معروف نیست. با این حال، دلسوزی برای دیموس آسان است. یک پیشگویی دروغین باعث شد که این شخصیت در کودکی به اعدام محکوم شود. در حالی که او زنده ماند اما منجر به افتادن آن‌ها به دست شیطانی به نام Cult Of Kosmos شد.

این یک داستان پس زمینه قانع کننده است و این واقعیت که دیموس خواهر یا برادر قهرمان داستان است، همه چیز را جالب‌تر می‌کند. به علاوه، آن‌ها یک تهدید فیزیکی باورنکردنی نیز هستند، زیرا اساساً یک نیمه خدا هستند. به این ترتیب، آنها به خوبی با قدرتمندترین قهرمان سری یعنی Eagle Bearer مطابقت دارند

Basim (Assassin’s Creed Valhalla)

6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin’s Creed

خیانت‌ها در دنیای Assassin’s Creed رایج است و Basim از سنت سری در Valhalla پیروی می‌کند. با این حال، دلایل خنجر زدن او کمی پیچیده‌تر است. به عنوان تناسخ انسانی لوکی، او تلاش می‌کند تا از نسخه‌های انسانی اودین و تایر به خاطر بدرفتاری‌شان انتقام بگیرد.

با وجود روش‌های خائنانه‌اش، به نظر نمی‌رسد که او شیطان خالص باشد. او فقط نسبت به افرادی که به او ظلم کرده‌اند کینه توزانه نشان می‌دهد و هدف نهایی او اتحاد دوباره با عزیزانش است. با این حال، او تناسخ یک حیله‌گیر شناخته شده است، بنابراین نمی توان به طور کامل به آن مرد بدون توجه به اینکه چگونه عمل می کند اعتماد کرد.

Charles Lee (Assassin’s Creed 3 And Assassin’s Creed: Rogue)

6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin's Creed
6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin’s Creed

زمانی که چارلز لی برای اولین بار در Assassin’s Creed 3 معرفی می‌شود، او یک جنتلمن مودب و نجیب به نظر می‌رسد. با این حال، در طول آن دوره از بازی، او اساساً یک دستیار جلالی برای Order Templar است.

وقتی سال‌ها بعد با Ratonhnhake:ton آشنا می‌شود، حال و هوای بسیار متفاوتی از خود می‌دهد. در این مرحله، لی عضو مهمی از Order شیطانی است و مطمئناً دیگر به عنوان یک مرد خوب شناخته نمی‌شود. در عوض، او نژادپرستی را نسبت به بومیان آمریکا نشان می‌دهد و Ratonhnhaké:ton فقیر را که یک کودک است خفه می‌کند. او در طول صحنه واقعاً وحشتناک است. به این ترتیب، لحن را برای بقیه بازی تعیین می‌کند و نشان می‌دهد که یک شرور برای ترسناک بودن نیازی به تهدید فیزیکی ندارد.

Rodrigo Borgia (Assassin’s Creed 2 And Assassin’s Creed: Brotherhood)

6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin's Creed
6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin’s Creed

رودریگو بورجیا به راحتی در میان باهوش‌ترین تبهکاران این مجموعه قرار می‌گیرد. او فقط در فضای باز ایستاده نیست و منتظر است تا یک قاتل او را پیدا کند. او پنهان می‌ماند و در سایه‌ها عمل می‌کند. حتی وقتی بیرون می‌رود، معمولاً توسط چند تن از رفقایش حمایت می‌شود.

هوش بالای او بیشتر از طریق توانایی او در فریبکاری مردم نشان داده می‌شود. در واقع، مهارت‌های فریبکاری او به قدری خوب است که می تواند کاردینال‌ها را متقاعد کند که او را پاپ کنند. وی این کار را به عنوان نوعی قدرت انجام نمی‌دهد. او موقعیتی را به دست می آورد تا به طاق در واتیکان دسترسی پیدا کند. او ممکن است در استفاده از طاق مذکور ناموفق بوده باشد، اما یک شخص نمی‌توانست تا این حد پیش برود.

Cesare Borgia (Assassin’s Creed Brotherhood)

6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin’s Creed

حتی اگر چزاره بورجیا پسر رودریگو است، این دو نمی‌توانند بیشتر از این متفاوت باشند. بورجیای کوچکتر از پدرش بسیار ظریف‌تر است. او بسیار مایل است که در حملات همه جانبه به دشمنان خود شرکت کند، همانطور که با حمله او به Monteriggioni در ابتدای Brotherhood ثابت شد.

پس از آن حادثه، او بی ثبات‌تر و تشنه قدرت می شود. او حتی عقده خدایی پیدا می کند و معتقد است که بالاتر از خواهر، پدر و همه اطرافیانش است. بی ثباتی فزاینده‌ش او را به چهره.‌ای فریبنده در طول بازی تبدیل می‌کند و او را در بین بهترین شرورهای یوبی‌سافت قرار می‌دهد.

Haytham Kenway (Assassin’s Creed 3 And Assassin’s Creed Rogue

6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin's Creed
6 شخصیت منفی برتر در مجموعه Assassin’s Creed

هیثم را می‌توان دوست داشتنی‌ترین شخصیت شرور این مجموعه دانست. این به شما کمک می‌کند تا در ساعات آغازین بازی Assassin’s Creed 3 به عنوان او بازی کنید، اما این تنها دلیل دوست داشتنی بودن او نیست. مردی جذاب، خوشایند و به اندازه خونسردی که دارد شرور نیست.

البته این به این معنی نیست که او یک فرشته است. او هنوز بی رحم است و اگر این کار را مفید بداند تقریباً هر کسی را می‌کشد. با این حال، او شفقت نشان می‌دهد و حتی گاهی اوقات مردم را نجات می‌دهد. اگر هرگز به تمپلارها نپیوسته بود، شاید مرد خوبی می‌شد اما شاید او به اندازه جذاب نبود.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
#(AC)
#(AC)
1 سال قبل

کجان اون اساسینزکرید های قدیمی؟
کاریزماتیک تر از هیثم کنوی اصلا نداریم. هیثم حتی از بیشتر پروتاگونیست های سری هم جذاب تره.
مرسی

آخرین ویرایش1 سال قبل توسط پویا سعیدی