مدیر اجرایی Xbox Game Studios میگوید تمرکز بر تنوع است
نمایش اخیر Xbox & Bethesda مایکروسافت در E3 نگاهی اجمالی به استراتژی انتشار این شرکت دارد. ترکیبی گسترده از عناوین بزرگ ، بازی های جدید ، درگاه ها و بازی های مستقل متنوع. مصاحبه جدیدی با رئیس انتشارات استودیوهای بازی سازی ایکس باکس(Xbox Game Studios)، پیتر وایس (Peter Wyse) توسط Polygon با توجه به اینکه مدیران از تنوع به عنوان یکی از بزرگترین اهداف شرکت یاد می کنند، بینش بیشتری در مورد این برنامه ها داده است.
بخشی از صحبت های مدیر اجرایی Xbox Game Studios:
وایس میگوید که ایکس باکس تنوع به معنای سنتی خود را در اولویت قرار داده است. جلب توجه به برخی از ابتکارات شرکت در اطراف صنعت. شما میتوانید اولویت این موضوع را در بازی Tell Me Why ببینید. ما به آن بازی بسیار افتخار میکنیم، چرا که در مورد ارزشهای ما درباره مسائلی همانند آگاهی از سلامت روان صحبت میکند.
وایس همچنین مدتی را صرف صحبت در مورد سرمایه گذاری ایکس باکس در زمینه بازی های ابری کرد. بخشی از قدم این شرکت به دور از مدل سنتی کنسول محوری و به سمت بازی در هر دستگاهی که یک پخش کننده در دسترس دارد، بود. وایس گفت که این شرکت در حال توسعه “بازی های ابری بومی” است، هرچند وی افزود که ما دقیقاً نمی دانیم که امروز به چه شکلی هست یا حتی به چه صورت.
برای وایس، بازی ابری بخش مهمی از ماموریت این شرکت برای آوردن بازی های Xbox برای پیوستن 3 میلیارد بازیکن برای انجام دادن بازی های ما است. او اضافه کرد که این تعداد شامل بازیکنان در تمام سیستم عامل های مختلف است. “من از ایده بازی با بازدهی بالا در تلفن بسیار هیجان زده می شوم…. این انگیزه ای است که مدام تعقیب میکنم.”
نظر شما کاربران ویولت گیمرز راجب بازی های Xbox Game Studios و تمرکز آنها بر تنوع بازیها و … چیست؟ فراموش نکنید نظرات خود را برای ما کامنت کنید. همچنین شما میتوانید دیگر اخبار بازی را از اینجا مشاهده کنید.
👌👌😁😁
ما فقط اکشن ادونچر سوم شخص داستان محور میخواهیم.