تیترمقالاتمقالات بازی

10 شخصیت تاس به‌ یاد ماندنی در بازی‌ها

در حالی که تعداد زیادی از شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی با موهای خارق‌العاده وجود داشته است، به همان اندازه بهترین شخصیت‌های بی مو نمادین نیز وجود دارند. فرقی نمی‌کند که شخصیت‌ مورد علاقه شما تاس باشد یا نباشد، هیچ کمبودی برای شخصیت‌های شگفت‌انگیز بی‌مو وجود ندارد. ظاهر اغلب برای جدی‌تر جلوه دادن شخصیت یا اینکه برای هر چالشی آماده است، این‌گونه او را نشان می‌دهند، اما همیشه اینطور نیست. به همان اندازه که شخصیت‌های تاس احمق وجود دارد، قهرمان تاس فوق‌العاده نیز وجود دارد. صرف نظر از این، به جرات می توان گفت که اگر یک شخصیت تاس را در بازی خود می‌بینید، مطمئناً مورد علاقه طرفداران خواهد بود. در این مقاله به معرفی 10 شخصیت تاس به‌ یاد ماندنی در بازی‌ها می‌پردازیم. همراه ویولت گیمرز باشید

Doctor Eggman – Sonic The Hedgehog

10 شخصیت تاس به یاد ماندنی در بازی‌ها
10 شخصیت تاس به یاد ماندنی در بازی‌ها

شخصیت شرور نمادین سری Sonic سال‌هاست که مورد علاقه گیمرها بوده است. او به طور همزمان به یک دانشمند دیوانه شباهت دارد و به دلیل ویژگی های عجیب و غریب خود موفق می‌شود بازیکنان را بخنداند.

سال‌ها است که اگمن توسط دشمنش سونیک خنثی شده است. اما به نظر می‌رسد که هیچ‌کس در مورد مرد تخم‌مرغی تاس به عنوان یکی از شرورهای مورد علاقه خود صحبت نمی‌کند. او نه تنها در عناوین بی شماری ظاهر شده است، بلکه در طول سال ها بیشتر و بیشتر کاریزماتیک شده است.

Drax The Destroyer – Guardians Of The Galaxy

10 شخصیت تاس به یاد ماندنی در بازی‌ها

بسیاری از شخصیت‌های تاس معروف سال‌هاست که در این نقطه وجود داشته‌اند، یکی از جدیدترین آن‌ها کسی نیست جز درکس. ممکن است به عنوان یک بیگانه، مو در گونه های او به سادگی رشد نکند. اما از آنجایی که او از نظر ظاهری انسان نما است، او هنوز به عنوان کچل به حساب می آید.

او به لطف حضورش در MCU به سرعت به شخصیت مورد علاقه طرفداران تبدیل شد، اما در سال های اخیر سهم خود را از حضور در بازی ها داشته است. Drax شخصیتی است که نشان می دهد حتی بزرگترین قهرمانان نیز می توانند مانند هر ضدقهرمانی خشن و بادوام به نظر برسند.

Sagat – Street Fighter

10 شخصیت تاس به یاد ماندنی در بازی‌ها

فرنچایز Street Fighter میزبان تعداد زیادی از شخصیت‌های کلاسیک است، اما یکی از بهترین آن‌ها Sagat است. متخصص موی‌تای از زمان بازی اصلی در این مجموعه حضور داشته و از زمانی که برای اولین بار در نسخه Champions Street Fighter 2 قابل بازی شد، مورد علاقه طرفداران بوده است.

متاسفانه برای طرفداران Sagat، او هیچ جایی نزدیک به صدر در لیست سری نیست. با وجود این، بسیاری هنوز هم به دلیل ظاهر منحصربفرد و نمادین و سرگرمی‌اش او را انتخاب می‌کنند.

Quan Chi – Mortal Kombat

10 شخصیت تاس به یاد ماندنی در بازی‌ها
10 شخصیت تاس به یاد ماندنی در بازی‌ها

در سری‌ای که به نظر می‌رسد شخصیت‌هایش تا حد ممکن احساس بی‌تفاوتی کنند، تقریباً احتمال وجود یک شخصیت تاس خشن و سرسخت وجود دارد. چیزی که سری نشان می دهد جادوگر تاس خشن Quan Chi است.

کوان چی قوی‌ترین ساحره در Netherrealm و یک شرور برجسته است. اگرچه او ممکن است این روزها در کانون Mortal Kombat نباشد اما بسیاری به بازگشت جادوگر امیدوار هستند.

Rude – Final Fantasy 7

10 شخصیت تاس به یاد ماندنی در بازی‌ها

عنوان Final Fantasy 7 چنان بازی نمادینی است که حتی شرورها نیز پایگاه‌های اختصاصی هواداران را دارند. Turks می‌توانند در طول مدتی که در بازی هستند احساس کنید که آنتاگونیست‌های کوچکی هستند، اما Reno و Rude هر دو توانستند از نظر بازیکنان متمایز شوند.

نه تنها خیلی‌ها Rude را دوست دارند زیرا او نمونه‌ای از یک شخصیت نسبتاً پیچیده در سری Final Fantasy است. بسیاری او را دوست دارند زیرا او با افتخار سر تاس دارد. خیلی سخت است که طرفدار او نباشید، مخصوصاً وقتی در طول بازی Final Fantasy 7 بیشتر در مورد او بدانید.

Coach – Left 4 Dead 2

بهترین شخصیت‌های بی مو
بهترین شخصیت‌های بی مو

اگر Coach در بازی Left 4 Dead 2 شخصیت انتخابی شما باشد، نمی توانید به صورت زیادی مشاهده کنید که او یکی از بهترین شخصیت های تاس موجود است. در حالی که دیالوگ های کمی بین شخصیت‌ها در طول کمپین به اشتراک گذاشته می شود، دیالوگ‌های موجود در آنجا Coach را به یکی از سرگرم کننده ترین شخصیت ها تبدیل می کند.

در حالی که Coach با سایر بازماندگان شوخی می‌کند و فریاد می زند. برای بسیاری، او در طول دوران حضورش در کارناوال تاریک می درخشد.

Heavy – Team Fortress 2

بهترین شخصیت‌های بی مو
بهترین شخصیت‌های بی مو

مدت زمانی است که Team Fortress 2 وجود دارد و برای تعداد افرادی که هنوز به طور فعال آن را بازی می‌کنند، جای تعجب است که چقدر در اینترنت در مورد آن صحبت می شود. یکی از معروف ترین و بامزه ترین مردان تاس در این بازی است و او را با نام Heavy می شناسند.

در حالی که بسیاری از شخصیت‌های بازی مدت زمان کمی برای شخصیت‌پردازی داشتند، در طول سال‌ها، هر شخصیت از بازی به دلایلی مورد علاقه طرفداران قرار گرفته است. Heavy برای بسیاری از بازیکنان به عنوان یکی از سرگرم‌کننده‌ترین شخصیت متمایز است.

Sergeant Cortez – Timesplitters

بهترین شخصیت‌های بی مو
بهترین شخصیت‌های بی مو

بسیاری از گیمرها هستند که احساس می کنند فرنچایز TimeSplitters تقریباً آنقدر عشق را که شایسته آن است دریافت نمی کند. افرادی که کمپین عالی TimeSplitters Future Perfect بازی کردند، بدون شک با محبت به Sergeant Cortez نگاه خواهند کرد.

جدا از اینکه کورتز یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین قهرمانان عناوین شوتر اول شخص در بازی برای بسیاری است، اما اتفاقاً خنده‌دار نیز است. یک جستجو برای بسیاری از کات‌سین‌های بازی، مطمئناً حتی کسانی را که قبلاً بازی را انجام نداده اند نیز در بخیه قرار می دهد!

Agent 47 – Hitman

بهترین شخصیت‌های بی مو

این امکان وجود دارد که وقتی به شخصیت‌های تاس معروف بازی‌های ویدیویی فکر می‌کنید، مامور 47 ممکن اولین شخصیتی باشد که به ذهن شما خطور می‌کند. او در بازی‌های بی‌شماری حضور داشته است و این که بسیاری از آن بازی‌ها چقدر خوب هستند باعث می‌شود که او بیشتر به یاد ماندنی شود.

در حالی که مامور 47 در حال حاضر یک شخصیت باورنکردنی به عنوان یک قاتل سرد است، وقتی بازی‌ها لباس‌های مبدل خنده‌دار زیادی به او ارائه می‌دهند، اوضاع حتی بهتر می‌شود. دیدن مامور 47 در لباس یک شخصیت معروف، یک مبدل‌پوش یا حتی یک بستنی فروش ساده همیشه عالی است.

Kratos – God Of War

بهترین شخصیت‌های بی مو

در حالی که کریتوس این روزها از ریش پرپشت لذت می برد، به نظر می رسد که بالای سر او همیشه برهنه بوده است. کریتوس نه تنها یکی از معروف‌ترین مردان تاس در بازی‌ است، بلکه یکی از شناخته شده ترین شخصیت های تاریخ بازی‌ها است.

برای بسیاری، تصور اینکه کریتوس با موهای پر در این مقطع چگونه به نظر می‌رسد تقریبا غیرممکن است. تمام ظاهر او با رفتار خشونت آمیز او ترکیب شده و یکی از نمادهای مدرن در بازی را ایجاد کرده است

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments