اطلاعیه

عید نوروز سال 1402 مبارک!

عید نوروز سال 1402 نیز با بوی بهار و نو کردن حال دل مان، از راه رسید؛ پس عید شما مبارک! با افتخار عید نوروز سال 1402، سومین عیدی است که همراه شما عزیزان بودیم. به همین منظور خانواده ویولت در این مطلب، فرا رسیدن سال جدید را خدمت شما دوستان همیشگی و خانواده های محترم تان تبریک عرض می کند. امیدواریم سال نو، برای تان پر از سلامتی، لبخند و حال دل خوب باشد.همچنین بتوانید به اهداف خوبی که دارید برسید و پیشرفت کنید.

عملکرد کلی ویولت گیمرز در 1401

ما به تغییر، تحول و تحرک اعتقاد داریم. تمام جهان ما هر لحظه در حال تغییرات، تحولات و حرکت می باشد. پس ما نیز نباید از این قافله جا بمانیم. به همین منظور، مثل همیشه تغییرات فراوانی در سیستم سایت، بخش های فنی، تیم تحریریه و سیاست های فعالیت ویولت گیمرز داشتیم. بسیاری از این موارد تاکنون عملی شدند، برخی موارد آماده عملی شدن هستند و برخی موارد نیز در آینده اجرا خواهند شد.

در بخش ظاهری، تغییرات اساسی در سال 1401 به سایت دادیم. اگر از رفقای قدیمی و ثابت ویولت گیمرز باشید، یادتان می آید که ظاهر سایت نسبت به سال گذشته چقدر دچار تغییرات مختلف شده و امکانات یا طرح بندی های بسیار جدیدی جایگزین ظاهر قدیمی شدند.

در بخش فنی، سایت در سال 1401 به مشکلاتی برخورد. این مشکلات به واسطه افزایش تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک سایت بود که حتی باعث شد تا ساعاتی سایت به صورت کامل از دسترس خارج شود. به همین منظور با هزینه های مالی بسیار سنگینی که انجام شد، توانستیم با سخت افزار های آخرین مدل و حرفه ای تر، عملکرد نسبتا پایداری را در سایت اجرا کنیم. افزایش سرعت بارگزاری صفحات، بارگزاری بسیار سریع تصاویر و مصرف اینترنت بسیار کمتر، برخی از نتیجه برخی از اقدامات فنی ویولت گیمرز هستند. البته متاسفانه هنوز هم برخی مشکلاتی جزئی در ترافیک، پهنای باند و سرور ها وجود دارد که برخی کاربران به واسطه آن ها به مشکل برخوردند که قطعا در سال 1402 برطرف خواهند شد.

عملکرد تیم تحریریه و مقالات در سال 1402، از فوق العاده چند پله بالا تر بود! با مسیر جدید و تغییراتی به ظاهر کوچک اما مهم، خوشبختانه با انتشار بهترین مقالات فارسی در حوزه سرگرمی، با استقبال بی نظیری از سوی کاربران مواجه شدیم.

سال جدید، ویولت گیمرز جدید

همانطور که پیش تر اشاره شد، چارچوب و قالب سایت ویولت گیمرز کهنه نیست. ما مدام در حال نو شدن و تغییرات هستیم. پس وعده هایی برای ویولت گیمرز در سال جدید خواهیم داد که امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل آن ها را عملی کنیم.

اولین مورد، انتشار مقالات با کیفیت تر است. کیفیت برای ما در اولویت می باشد. به همین دلیل با برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با تیم تحریریه، قصد داریم تا مقالات جدید مان در سال 1402 را با بهترین کیفیت ممکن منتشر کنیم. از نظر تعداد مقالات، سعی می کنیم نسبت به پارسال تعداد بیشتری مقاله نوشته و منتشر شوند. اما همچنان کیفیت حرف اول را می زند و اگر نیاز باشد، ممکن است تعداد مقالات سال جدید تغییر چندانی نکند اما کیفیت بسیار بهتر شود.

دومین مورد، بازگشت به پادکست های بیشتر، با کیفیت بیشتر است. این قول را به شما خواهیم داد که قطعا در آینده نه چندان دور(صد در صد در سال 1402) سری پادکست های جدید با کیفیت بالای ویولت گیمرز ضبط و منتشر شوند.

مورد سوم، بخش ویدیویی سایت است. ما می دانیم که محتوای ویدیویی برای شما عزیزان بسیار جذاب هستند. ولی تولید ویدیو های باکیفیت نیازمند زمان و انرژی بالایی است. به همین دلیل سعی خود را می کنیم که قبل از اتمام سال 1402، زیرساخت های تولید محتوای ویدیویی گسترده را آماده کرده و به سراغ آن ها برویم.

تشکر، تشکر و تشکر

از اینکه یک سال دیگر با ما همراه بودید به شدت ممنونیم. ما برای شما هستیم و محتوا تولید می کنیم. تشکر که شما هم با ما بودید و از مقالات و مطالب ویولت گیمرز بازدید کردید. دوستانی که در این سال کامنت گذاشتند هم یک تشکر اضافی ویژه دارند:) دوستانی که مطالب سایت رو به اشتراک گذاشتند یا ویولت گیمرز را به بقیه دوستان شان معرفی کردند هم یک تشکر اضافی ویژه تر:))
پس با ما باشید، در 1402

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments