VioCastتیتر

پادکست: بررسی خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت و پیامد های احتمالی

مایکروسافت در اقدامی غیر منتظره شرکت اکتیویژن بلیزارد را با قیمتی نزدیک به 70 میلیارد دلار خرید. این بزرگ ترین خرید صنعت بازی های ویدیویی تاریخ محسوب می شود. در این قسمت از پادکست های سایت ویولت گیمرز، به بررسی خرید اکتیویژن بلیزارد و پیامد هایی که ممکن است در آینده داشته باشد می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اکتیویژن بلیزارد یکی از بزرگترین شرکت های بازی سازی دنیاست. از معروف ترین عناوین این شرکت می توان به بازی های محبوب Call of Duty اشاره کرد. خرید بزرگ اکتیویژم بلیزارد توسط مایکروسافت، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی آینده اکس باکس و صنعت بازی های ویدیویی بگذارد. علاوه بر اکس باکس، پاسخ پلی استیشن به این خرید نیز بسیار مهم است. زیرا بنظر می رسد مایکروسافت قصد ندارد دست از خرید های بزرگ خود بردارد. این شرکت، سال گذشته نیز شرکت زنیمکس مدیا را خریداری کرده بود. در ادامه پادکست ویژه خرید بزرگ مایکروسافت را گوش دهید:

گویندگان پادکست خرید اکتیویژن بلیزارد: علی حیدریان، محمد مظفری | موسیقی: Weasels and Warcries از مهدیار آقاجانی

بسیار ممنونیم از شما دوستان عزیز که تا به اینجا همراه ما بودید. شما می توانید با کلیک بر روی کلمه پادکست، لیست دیگر برنامه های صوتی ویولت گیمرز را نیز مشاهده کرده و گوش کنید. همچنین لطفا نظرات خود را پیرامون این پادکست و خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت با ما به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments