بازیبررسی بازیتیترمقالات بازی

بررسی بازی Midnight Fight Express

به بررسی بازی Midnight Fight Express به صورت کامل خوش آمدید! در این مقاله می خواهیم از گیم پلی گرفته تا داستان و هرچیزی که بازی Midnight Fight Express دارد و ندارد را برای تان بررسی کنیم. پس اگر قصد خرید این بازی یا دانلود آن را برای گیم پس دارید و نمی دانید که Midnight Fight Express مناسب شما است یا خیر، این مقاله را تا پایان آن به هیچ عنوان از دست ندهید!

نکته: بازی Midnight Fight Express توسط آقای Jacob Dzwinel به صورت یک نفره ساخته شده است! اما بررسی بازی Midnight Fight Express مانند دیگر بررسی بازی های ویولت گیمرز، مطابق استاندارد ها و اصول بازی های بین المللی انجام می شود. بنابر این سازنده بازی، بودجه بازی یا کشور سازنده، تاثیری بر روی بررسی آن در ویولت گیمرز ندارد.

بازی های بیت ام آپ و فایتنیگ طرفداران خاص خود را دارند. اما این بار، بازی Midnight Fight Express با دوربین ایزومتریک خود تصمیم گرفته است تا نشان دهد چگونه یک بازی عامه پسند بیت ام آپ و فایتینگ را ساخت. بازی Midnight Fight Express مانند دیگر هم سبک های خود، تمرکز خاصی بر روی داستان ندارد و گیم پلی، هدف اصلی سازنده است. اما به هر حال، داستان نیز در این بازی به فراموشی سپرده نشده و در کنار گیم پلی، موسیقی و گرافیک تجربه ای جالب را به شما ارائه می دهد. در ادامه بررسی بازی Midnight Fight Express، به صورت بخش به بخش هر جزء بازی را مورد بررسی قرار می دهیم تا به یک نتیجه گیری کلی در آخر مقاله برسیم.

بررسی گیم پلی بازی Midnight Fight Express
می‌دانم شاید فکر کنید شخصیت اصلی من بیگ اسموک GTA است😁 اما خیر! این فقط یکی از جذابیت های بازی Midnight Fight Express می باشد!

بررسی گیم پلی بازی Midnight Fight Express

در ابتدا، به بررسی بازی Midnight Fight Express می پردازیم. ارائه یک تجربه گیم پلی فایتنگ/بیت ام آپ بی نقص و فوق‌العاده به گیمر، دقیقا هدف سازنده بازی Midnight Fight Express است. هدفی که قطعا Midnight Fight Express به آن رسیده و توانسته تا بهترین تجربه ممکن را در سبک خود به مخاطبین ارائه کند. گیم پلی بازی Midnight Fight Express در 40 مرحله کاملا متفاوت و متنوع شما را به اوج هیجان می رساند. شاید باورتان نشود اما این بازی مستقل، بیشتر از 160 دشمن مختلف را در مراحل متفاوت به جلوی شما فرستاده تا آن ها را نابود کنید.

بازی Midnight Fight Express برای نابود سازی انواع دشمنان، فقط چند اسلحه را در اختیار شما قرار نمی دهد، بلکه دریایی از سلاح ها پیش روی شماست. بیشتر از 100 اسلحه در بازی وجود دارد که می توانید از تمام آن ها استفاده کنید. انواع و اقسام سلاح های سبک و سنگین سرد، گرم، لیزری، گازی، آتشین، برقی و الکتریکی(مثل انواع شوکر ها، باتون ها و نارنجک های الکتریکی و…)، انفجاری و حتی بادی را در اختیار شما قرار می دهد

نکته جالب این است که شما می توانید سلاح های گرم سبک خود، تبر ها، انواع صندلی ها و بطری ها و بشکه ها و… را سمت دشمنان پرتاب کنید! فقط برای اینکه عمق تنوع سلاح ها را در بازی Midnight Fight Express به شما نشان داده و فوق‌العاده بودن بازی را ثابت کنم می گویم که شما حتی امکان نبرد با انواع گیتار، بالش و غلتک نقاشی را نیز دارید!

بررسی بازی Midnight Fight Express از نظر سلاح ها

بررسی سلاح های بازی

در این بخش از بررسی بازی Midnight Fight Express، بیشتر و عمیق‌تر به سلاح های بازی می پردازیم. به معنای واقعی کلمه، با هرچیزی که در بازی دم دستتان بیاید می توانید با دشمنان بجنگید. مهم نیست یک RPG یا نارنجک انداز باشد، یا یک جعبه چوبی که خوراک شکستن سر دشمنان است! نکته جالب این است که نه تنها شما، بلکه دشمنان شما نیز امکان استفاده از تمامی این سلاح ها را دارند. پس اگر شما یک قابلمه را برداشتید و از آن به عنوان اسلحه استفاده کردید، دشمن شما نیز می تواند این کار را انجام دهد. به همین دلیل بهتر است نگذارید دشمنان تان اسلحه های قوی روی زمین را بردارند.

دوست دارید یک ماهی تابه را سمت دشمن پرتاب کنید یا چاقوی قصابی؟ من که شمشیر کاتانا را ترجیح می دهم:)

البته باید اشاره شود که این تنوع و اختیار بالا، نشان از بی در و پیکر بودن درگیری ها نیست! یعنی در هر کدام از 40 مرحله بازی، تنوع سلاح ها متناسب با نوع و تنوع مرحله و مکان آن است. در هر مکان با توجه به اتمسفر و وسایلی که درآنجا حضور دارد با دشمنان خواهید جنگید. اما اختیار استفاده از وسایل محیطی، وجود تله های محیطی و همچنین استفاده متقابل دشمنان از آن ها، چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت و در هر بازی یافت کرد. به همین دلیل، بخشی مجزا را برای بررسی سلاح ها در بررسی بازی Midnight Fight Express قرار دادیم.

پلی گراند، چالش ها و امتیاز بندی مراحل Midnight Fight Express

برای اینکه بررسی بازی Midnight Fight Express کامل و جامع باشد، نیاز است تا به تمامی بخش های بازی اشاره شود. بازی Midnight Fight Express یک بخش پلی گراند را علاوه بر مراحل معمولی دارد. در این بخش شما می توانید با سلاح ها، دشمنان و تقریبا تمام شرایط دلخواه به مبارزه بپردازید. در واقع این بخش امکان طراحی مرحله توسط خودتان را می دهد.

پس از اتمام مراحل بازی Midnight Fight Express، با کارنامه خود مواجه می شوید. بازی Midnight Fight Express خوب یا بد بودن بازی کردن شما را محاسبه کرده و به صورت یک حرف از A تا Z(البته بازی من آنقدر بد نبود که تا Z نشان دهد😎😅. اما خب منطق بازی قاعدتاََ همین است.) نشان می دهد. هر حرف نیز سه درجه منفی(ضعیف)، معمولی و مثبت(خوب) را دارد. همچنین چالش هایی برای هر مرحله طراحی شده است که می توانید آن ها را انجام دهید.

بررسی داستان بازی Midnight Fight Express
بیگ اسموک زخمی در غروب بازی Midnight Fight Express🙃

بررسی داستان بررسی بازی Midnight Fight Express

شاید تا به اینجا، فکر کرده اید سازنده Midnight Fight Express فقط بر روی گیم پلی کار کرده و روی داستان و باقی بخش های بازی تمرکزی نداشته است. اما در این بررسی بازی Midnight Fight Express به شما خواهم گفت که در این صورت سخت در اشتباه هستید! زیرا سازنده بازی داستان جذابی را نسبت به دیگر بازی های هم سبک خود، برای این بازی روایت کرده است. روایت و داستان خوب بازی، انگیزه ای علاوه بر گیم پلی است تا بازی را به اتمام بازی برسانید.

برای اینکه از اسپویل شدن شما جلوگیری شود، مانند همیشه درباره محتویات داستان بازی Midnight Fight Express در بررسی بازی Midnight Fight Express صحبتی نمی شود. اما در این حد بدانید که بازی درباره یک خلافکار قدیمی به نام Babyface است. رفقا و همکاران قدیم بیبی فیس در خلاف، اوضاع نابسامانی را برای شهر ایجاد کرده اند. حال شما در نقش بیبی فیس باید آن ها را به همراه یک ربات پرنده سخنگو، نابود کنید. البته همانطور که اشاره شد برای جلوگیری از اسپویل، از محتویات اصلی داستان صحبتی نمی کنیم. اما بدانید که داستان بازی حداقل نسبت به دیگر بازی های مشابه بسیار جذاب است.

درخت مهارت های Midnight Fight Express
شرمنده اینجا شخصیت اصلی من پوششی نداره😂 راستی شخصیت الی لاغر هم میشه داشت فقط من علاقه خاصی به چاق ها در هنگام اجرای فنون دارم😂😂

درخت مهارت ها

به بررسی کامل درخت مهارت ها در مقاله بررسی بازی Midnight Fight Express ویولت گیمرز می رسیم. پس از کمی تجربه کردن بازی و اتمام مرحله اول آن، بازی از شما می خواهد تا شخصیت خود را تغییر داده و آن را بسازید. در این زمان، با شخصی سازی بازی Midnight Fight Express و درخت مهارت های آن آشنا می شوید. بازی Midnight Fight Express حدود 40 اسکیل(مهارت) متفاوت برای شما در بخش درخت مهارت ها در نظر گرفته است. از زمان شروع تا پایان بازی، پس از اینکه هر مرحله را به اتمام می رسانید، می توانید یک مهارت جدید را باز کنید. به همین ترتیب تا آخرین مرحله بازی پیش می روید. وقتی به مرحله 40 (مرحله آخر) برسید، تمام درخت مهارت های شما باز شده است.

خوشبختانه مهارت هایی که بازی در اختیار شما قرار می دهد، کاربردی و البته متفاوت هستند. برای مثال شما می توانید از سلاح دوم نیز استفاده کنید و رفته رفته تعداد سلاح های دوم خود را افزایش دهید. این موضوع، باعث می شود تا زمانی که درگیری شدت گرفته و در موقعیت های خطرناکی هستید، بتوانید با قدرت بیشتری بجنگید. فینیشر ها، انواع اتک های معمولی و هوی اتک ها(حملات سنگین) و ده ها قابلیت دیگر در درخت مهارت های Midnight Fight Express منتظر شما هستند.

بررسی شخصی سازی بازی Midnight Fight Express
تویوتا سوپرای MK4 و پورش 911 و بیگ اسموک در Midnight Fight Express😎 هرچند بوگاتی و فورد و سی جی و جوکر و هرچیزی که بخواهید در بازی وجود دارد.

بررسی شخصی سازی بازی Midnight Fight Express

همانطور که اشاره شد، پس از مرحله اول، علاوه بر درخت مهارت ها با شخصی سازی ظاهری بازی نیز آشنا می شوید. پس در این بخش از بررسی بازی Midnight Fight Express، به همین موضوع می پردازیم. شخصی سازی ظاهری شخصیت اصلی بازی نیز بسیار گسترده می باشد. بازی Midnight Fight Express ده ها لباس، کلاه و کفش را برای شما در نظر گرفته است. همین موضوع باعث می شود تا با توجه به سلیقه ای که دارید، بتوانید شخصیت خود را طراحی کنید.

همچنین تتو های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است. رنگ پوست و باقی موارد را نیز می توانید در بخش شخصی سازی ظاهری تغییر دهید، این تغییرات، نیازمند خریداری توسط پول(داخل بازی نه واقعی) است. اما بازی Midnight Fight Express در این مورد نیز خساست به خرج نداده و هرچه مراحل را بیشتر و بهتر به پیش ببرید، بازی نیز به شما پول خواهد داد. کاربرد پول بازی Midnight Fight Express، فقط در بخش شخصی سازی ظاهری بازی می باشد.

همچنین یک مورد که نباید از بررسی بازی Midnight Fight Express جا بماند این است که شما می توانید از تمام شخصیت های طراحی شده توسط سازندگان نیز استفاده کنید! یعنی بازی امکان بازی کردن با اسکین یا همان شخصیت باس ها و دشمنان و … را به شما می دهد!

بررسی بازی Midnight Fight Express و تنوع زیاد
انفجار و تیرباران با کامیون، موتور، ماشین، هواپیما، هلیکوپتر، قایق و کشتی😍 دیگه چی میخوای؟

این تنوع لعنتی!

جذاب ترین بخش بررسی بازی Midnight Fight Express دقیقا همین جاست! چون می خواهم از تنوعی برای تان بگویم که احتمالا تاکنون در هیچ بازی مشابهی ندیده اید! بیشتر از 160 نوع دشمن متفاوت، بیشتر از 100 نوع اسلحه مختلف را با یک درخت مهارت های گسترده شامل ده ها نوع مهارت و کمبوی متنوع به صورت همزمان تصور کنید. سپس ده ها مکان مختلف از هواپیما گرفته تا مترو و پشت بام انواع خانه ها یا حتی سقف ماشین ها، کلوب ها و بار های شبانه و یا قبرستان و قایق و کشتی و بندر و ده ها مکان دیگر را به آن اضافه کنید.

در نهایت به عنوان چاشنی، بیشتر از 40 موسیقی هیجان انگیز و طراحی مرحله متفاوت(مثلا درگیری مسلحانه در هنگام موتور سواری، قایق سواری یا کامیون سواری در خیابان ها یا حتی جنگیدن پرهیاهو هنگام تیراندازی هلیکوپتر به شما و ورود نیرو های ویژه پلیس از شیشه های یک آسمان خراش یا هواپیمای در حال سقوط و…) را به این ترکیب اضافه کنید. نتیجه یک تنوع شگفت انگیز که با هیجان خون شما بازی می کند است و بس!

تنوع نه فقط در سلاح ها، طراحی مرحله، مکان ها، دشمنان، موسیقی ها و مهارت ها بلکه در همه چیز دیده می شود! برای مثال کافیست به بخش شخصی سازی کرکتر سر بزنید تا با دریایی از لباس ها، کلاه ها و کفش ها مواجه شوید. حتی اگر لباس پوشیدن را دوست ندارید، بهتر است شخصیت خود را لخت کنید و بر هر کجای بدن آن، هر تتویی که خواستید بزنید. شخصیت دختر می خواهید یا پسر، چاق یا لاغر؟ دوست دارید شخصیت اصلی تان یک آتش‌نشان، پلیس، کارگر یا یک ربات یا حتی یک زامبی باشد؟ مشکلی نیست! بازی Midnight Fight Express هر چیزی که شما بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد.

بررسی کامل بازی Midnight Fight Express
اون عزیزی که از پشت میخواد منو بزنه دقیقا CJ هست😂

دیگر سازندگان از Midnight Fight Express یاد بگیرند!

بازی Midnight Fight Express با اینکه فقط توسط یک نفر ساخته شده، اما این حجم از تنوع را در خود جای داده است. اما متاسفانه امروزه شاهد عرضه بازی های زیادی هستیم که اصلا تنوع را رعایت نکرده و سریعاََ خسته کننده می شوند. برای مثال، بازی Trek to Yomi یکی از این بازی ها است. همانطور که در بررسی بازی Trek to Yomi به صورت مفصل اشاره شد، این بازی محتوای تولید شده را پنج برابر کش داده و به شدت خسته کننده می شود. اما بسیاری از سازندگان مانند یوبی سافت و بسیاری از بازی ها مانند Trek to Yomi، به محتوای تولید شده آب بسته و آن را کش می دهند. همین باعث می شود که عناوین آن دسته از سازندگان نیز شکست بخورند یا حداقل به پیروزی چشم گیری دست پیدا نکنند.

سخن نهایی بررسی بازی Midnight Fight Express
درسته اسلحه ها لذت خودشون رو دارن، اما لذت اجرا کردن فن های مختلف روی دشمنان واقعا یک چیزه دیگه ایه💦💦💦

سخن نهایی بررسی بازی Midnight Fight Express

به آخر بررسی بازی Midnight Fight Express رسیدیم. به صورت خلاصه اگر به دنبال یک تجربه بیت ام آپ فوق‌العاده هستید و می خواهید هیجان بالایی را تجربه کنید، همین الان به سراغ خرید یا دانلود Midnight Fight Express بروید. با وجود یک تنوع بی نظیر، گیم پلی خوش ساخت، گرافیک چشم نواز، داستانی زیبا و موسیقی های هیجان انگیز قطعا از تجربه بازی Midnight Fight Express پشیمان نخواهید شد!

بازی Midnight Fight Express قطعا یکی از بهترین بازی های اکشن و فایتینگ و البته بیت ام آپ چند سال اخیر است که می توانید بر روی گیم پس نیز به تجربه آن بپردازید.

نقاط مثبت و منفی بازی Midnight Fight Express

نقاط مثبت:
بیشتر از 160 دشمن و باس متفاوت
بیشتر از 100 اسلحه و امکان استفاده از وسایل مختلف
شخصی سازی کامل
درخت مهارت های گسترده با اسکیل های متنوع و کاربردی
بیشتر از 40 موسیقی هیجان انگیز و باکیفیت
گرافیک چشم نواز و خوب
چالش(منظور چلنج است) های مختلف
چالش برانگیز بودن مراحل و سختی متعادل نسبت به شماره هر مرحله و پیشرفت بازیکن

نقاط منفی:
مشاهده دو باگ در دو مرحله از بازی که مانع پیشرفت می شدند(نیاز به شروع مجدد مرحله داشتند)

نمره نهایی بررسی بازی Midnight Fight Express:
9 از 10

سوالات متداول:

آیا بازی Midnight Fight Express ارزش تجربه کردن را دارد؟

به صورت کلی، تجربه یک بازی بستگی به سلیقه شما دارد. اما همانطور که در بررسی بازی Midnight Fight Express ویولت گیمرز به این موضوع اشاره شده، بله این بازی ارزش تجربه را دارد. البته بهتر است برای آشنایی بیشتر با این عنوان و نتیجه گیری نهایی در این باره، بررسی بازی Midnight Fight Express را در ویولت گیمرز بخوانید.

آیا بازی Midnight Fight Express فقط توسط یک نفر ساخته شده؟

بله! به این موضوع در بررسی بازی Midnight Fight Express ویولت گیمرز اشاره شده است. بازی Midnight Fight Express توسط آقای Jacob Dzwinel به صورت یک نفره ساخته شده است. در صورتی که تمایل دارید با این بازی اکشن و بیت ام آپ فوق العاده آشنا شوید، بررسی بازی Midnight Fight Express را در سایت ویولت گیمرز بخوانید.

بازی Midnight Fight Express بر روی چه پلتفرم هایی منتشر شده است؟

بررسی بازی Midnight Fight Express تقریبا برای تمامی پلتفرم ها منتشر شده است. در واقع شما می توانید این بازی را بر روی کنسول های نسل هشتم و نهمی اکس باکس و پلی استیشن تجربه کنید. در نظر داشته باشید که این بازی برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر های شخصی نیز عرضه شده است. پیشنهاد می شود برای اطلاعات بیشتر، بررسی بازی Midnight Fight Express ویولت گیمرز را مطالعه کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Javad Barshoeei
Javad Barshoeei
1 سال قبل

با عرضه سلام و خسته نباشید آقای حیدریان. واقعا خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم که به بازی های ایندی و با بودجه کم اینقدر توجه داده میشه و میتونن شکوفا بشن.

karen
karen
1 سال قبل

بنظر بازی خیلی خوبی میاد. من گیم پلیشو دیدم و واقعا تعجب میکنم که این بازی چطور توسط یک نفر ساخته شده!!؟ من این بازی رو هنوز تجربه نکردم اما با توجه به بررسی بازی Midnight Fight Express که نوشتید خیلی عالیه. گرچه نصف همین بازی رو هم من برای یک نفر شاهکار می دونم:) در هر صورت تشکر از اینکه بخش بررسی بازی رو زنده نگه داشتید و بازی ها رو فورا بررسی می کنید. فکر کنم اولین سایتی که بررسی همین بازی رو رفت ویولت گیمرز بود.

jalal
jalal
1 سال قبل

سلام – چه بازی جالب و اکشنی است. هیچ صحنه تکراری ندارد. سرتاسر بازی هیجان است. به همه دوستان توصیه می کنم برای یک بار هم شده ارزش تجربه دارد.