اخبار بازیبازیتیتر

گیم پلی بازی GTA VI لو رفت! (مشاهده ویدیو)

اگر گیمر هستید و در حوزه بازی های ویدیویی فعالیت دارید، به یاد می آورید که در 15 بهمن 1400، بازی GTA VI معرفی شد. اما از آن روز تا صبح امروز، خبری رسمی از این بازی فوق العاده مورد انتظار منتشر نشد. هرچند شایعات مختلفی در این بازه زمانی درباره بازی GTA VI منتشر شدند اما هیچکدام آن قدر که باید و شاید، معتبر نبودند. پس از اینکه 9 سال از انتشار بازی GTA V گذشت، بالاخره امروز برای اولین بار ویدیو ها، اطلاعات و تصاویری از گیم پلی بازی GTA VI لو رفت! با ویولت گیمرز و ماجرای لو رفتن اطلاعات و گیم پلی بازی GTA 6 همراه باشید.

تعداد زیادی ویدیو که روی هم حدود یک ساعت هستند، از گیم پلی بازی Grand Theft Auto VI لو رفتند. بنظر می رسد این ویدیو ها در مرحله پری آلفا توسعه بازی ضبط شده اند. با توجه به لیک ها و صحبت های اینسایدر های معتبر، بازی GTA VI سال ها در حال توسعه می باشد. مرحله پری آلفای بازی که از آن ویدیو ها و تصاویری لو رفته نیز احتمالاََ متعلق به 7 سال پیش هستند. تقریباً 90 ویدیو در انجمن GTA توسط اکانتی به نام teapotuberhacker منتشر شد.

این ویدیوها بسیار واقعی به نظر می رسند. نکته جالب این است که جیسون شرایر، نویسنده و لیکر معروف دنیای بازی های ویدیویی نیز دقایقی پیش صحت این ویدیو ها را تایید کرد. جیسون شرایر اعلام کرد که علاوه بر اینکه ظاهر ویدیو ها و اطلاعات بسیار واقعی بنظر می رسند، او از طریق 4 منبع معتبر خود در راک استار نیز اعتبار ویدیو را بررسی کرده است.

حذف ویدیو های گیم پلی بازی GTA 6 به دلیل کپی رایت از یوتیوب

دلیل دیگری که صحت و معتبر بودن اطلاعات منتشر شده را تایید می کند، پاک شدن گیم پلی بازی GTA 6 از یوتیوب است. معمولاََ لیک هایی که واقعی هستند، از شبکه های اجتماعی و سایت های معتبری مانند یوتیوب، توییتر و … به درخواست ناشر بازی و به دلیل کپی رایت(حق نشر) حذف می شوند. برای مشاهده صفحه این ویدیو در یوتیوب که دیگر در دسترس نیست، بر روی اینجا کلیک کنید. بخش دیگر این ویدیو ها نیز در لینک اینجا آپلود شده بود. در صورتی که شما موفق نشدید ویدیوی گیم پلی بازی GTA VI را قبل از اینکه در یوتیوب از دسترس خارج شود مشاهده کنید، در آخر این مطلب لینک دانلود مستقیمی که هکر راک استار برای این ویدیو ها در فروم جی تی ای گذاشته، برای شما قرار داده شده است.

نظر شما درباره این ویدیو ها چیست؟ آیا شما در ویدیو های گیم پلی بازی GTA VI نکات جالبی را پیدا کرده اید؟ حتما اطلاعاتی که در ویدیو ها یافتید، انتقادات و پیشنهادات خود را در آخر این مطلب با سایت ویولت گیمرز و دیگر کاربران عزیز، به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Fox
Fox
1 سال قبل

کی فکرشو میکرد یه روز از خواب بیدار شیم و یک ساعت گیم پلی لو رفته از جی تی ای 6 رو ببینیم؟
خیلی گیم پلی خوبی بود فقط حیف که احتمال تاخیر خوردن بازی بیشتر شده و البته راک استار هم ضرر زیادی خواهد دید.