اخبار بازی

حراجی بتسدا برای طراحی شخصیت در بازی استارفیلد در یک مراسم خیریه

طرفداران بتسدا مشتاقانه منتظر هرگونه اطلاعاتی از بازی علمی تخیلی استارفیلد می باشند اما چه میشود که شما اجازه دخالت مستقیم در طراحی شخصیت یکی از بازی های مورد انتظار امسال را داشته باشید؟

در اخرین گزارش ها با خبر شدیم که بتسدا در خیریه Make a Wish for the Evening of Wishes که گردهمایی حراج های مختلفی است که به حمایت از تلاش های سازمان ها می پردازد شرکت کرده است و جایزه بتسدا نیز اجازه دادن به تاثیر مستقیم روی طراحی شخصیت بازی استارفیلد است.

با توجه به توضیحات رسمی این حراجی، به نظر می رسد که این جایزه می تواند یا طراحی یک شخصیت اصلی باشد یا شخصیت های فرعی که قرار است در جهان استارفیلد حضور داشته باشند. برنده این مراسم نیز میتواند در کنار رئیس و تهیه کننده ارشد بتسدا یعنی تاد هاوارد در ساخت یکی از شخصیت های این بازی به طور مستقیم نقش داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده برنده یک xbox series x به همراه 16 بازی از بازی های ساخته شده توسط استودیو بتسدا را به رایگان دریافت میکند.

شایان ذکر است که این بازی در تاریخی نامشخص از سال 2021 به طور رایگان در روز عرضه بر روی گیم پس قرار خواهد گرفت. همانگونه که آگاه هستید چند ماه قبل شرکت مایکروسافت به طور کامل کمپانی مادر بتسدا یعنی zenimax media را به مبلغ 7/5 میلیارد دلار خریداری کرد که با این خرید 8 استودیو به استودیو های بازی سازی ایکس باکس یعنی xbox game studio اضافه شد که در مجموع تعداد همه انها به 23 عدد رسید.

نطرات شما درباره این خیریه چیست؟ خوشحال میشویم نظرات خود را با ما در این باره به اشتراک بگزارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments