اخبار بازیمقالات بازیمنتخب سردبیر

بازی های جدید امسال که ممکن است عرضه شوند

سال 2021 را می توان به عنوان یک شروع دوباره برای صنعت گیم در جهان معرفی کرد.
در ادامه شما را دعوت به خواندن این مقاله می کنیم تا با بازی های جدید امسال آشنا بشید. با ما همراه باشید( این لیست هیچگونه ترتیبی نداشته و بدون ترتیب نوشته شده است. یعنی تنها 10 بازی مورد انتظار در آن آورده شده است )

EldenRing .1

شرکت سازنده : FromSoftware / ناشر و تهیه کننده : Bandai Namco
پلتفرم : Xbox Series X , PS5 ,PC , PS4 , Xbox One

کمتر کسی است که دیگر اسم شرکت FromSoftware را بشنود و یاد آثار بزرگ این خالق ژاپنی نیافتد ! بازی های از جمله سری Dark Souls ، بازی انحصاری سونی Bloodborne و درنهایت یکی از سخت ترین بازی ها Sekiro : Shadow Die Twice از جمله ساخته های این شرکت اند .

بازی Elden Ring را می توان به عنوان یکی از پر انتظار ترین بازی های سال جاری معرفی کرد ، از همان ابتدای نمایش و حواشی تریلر این بازی صدای نجوای های مختلفی از گیمر ها در سراسر دنیا شنیده می شد ؛ به حدی که طرفداران به دنبال سرنخ های زیادی برای پی بردن تاریخ انتشار دقیق بازی بودند اما تا به حال خبری در رابطه با انتشار این بازی به گوش نرسیده است ، دنیا بازی بسیار شبیه محیط بازی Dark Souls است ، نکته ای که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند این است که استادان بزرگی بر روی گیم پلی و داستان بازی کار می کنند که به نوعی بسیار قابل توجه است .

2. Battlefield 6

شرکت سازنده : DICE / ناشر و تهیه کننده : EA
پلتفرم : نامعلوم
بازی Battlefild 6  یکی از بازی های جدید امسال است ؛ با اینکه اطلاعات بسیار محدود است ولی می توان گفت این بازی امسال منتشر می شود و سری بازی های این مجموعه دوباره به روز می شوند .
حواشی زیادی حول داستان  بازی مطرح شده بود ؛ اما پس از مدتی تائید شد که بازی در حال ساخت است .

3. God Of War : Ragnarok

شرکت سازنده : Santa Monica Studio / ناشر : Sony Interactive Entertainment
پلتفرم : PS5 , PS4
به جرئت می توان گفت سری God Of War با شخصیت ضد قهرمان دوست داشتنی اش یعنی کریتوس ؛ جزو بهترین بازی های دنیا است ؛ کمتر از 2 ماه پیش یک خبر بر پایه حاشیه بین کاربران و علی الخصوص گیمرها شنیده شد و آن هم انتشار نسخه جدید این بازی بود . البته کمی بعد کوری بارلوگ ، کارگردان نسخه چهارم بازی ، شایعه را تکذیب کرد . . .
بعد از رویداد State Of Play شرکت Sony ، موج اعتراضات و اخبار منفی درباره این برنامه در سراسر شبکه های اجتماعی به راه افتاد که در نهایت کوری بارلوگ نیز با اشاره ای کنایه آمیز با این بازی ، خبر ساخت آن را به شکلی تائید کرد ، امید است دوباره شاهد غرش کریتوس باشیم .

4. Halo Infinite

شرکت سازنده : 343 Industries / ناشر : Xbox Game Studios
پلتفرم : Xbox Series X , Xbox one

کام هواداران Xbox در ابتدا شروع نسل جدید کمی تلخ شد ، دلیل اصلی هم تاخیر یکساله Halo جدید بود . Xbox بعد از معرفی بازی و گیم پلی نسخه بتا آن دچار تردید در گرافیک بازی شد و پس از اعتراض عده ای از هواداران تصمیم خود را علنی کرد و بازی را به تاخیر انداخت .
هنوز اطلاعات زیادی از روند پیشرفت ساخت بازی در دست نیست ؛ ولی پس از انتشار چند تصویر از محیط جهان بازی از سوی Xbox به نظر می رسد که واقعا گرافیک دست مایه تغییر بسیار شده است .

5. Horizon Forbidden West

شرکت سازنده : Guerrilla Games / ناشر : Sony Interactive Entertainment
پلتفرم : PS5 , Ps4

انحصاری دیگر شرکت Sony که در سال جاری منتشر می شود Horizon است ؛ نسخه اول آن با نام Zero Dawn سال 2017 برای PS4 منتشر شده بود و بسیار عالی درخشید ، به اندازه ای که در همان سال جزو بازی های تراز اول شد .
اما نسخه دوم آن که حدود یکسال پیش با مراسم معرفی PS5 رونمایی شد و قرار هست امسال شاهد این بازی باشیم .
بازی در دنیای پسا آخر الزمانی و زمانی روایت می شود که تکنولوژی انسان های حال شکل زنده ای به خود گرفتند ولی انسان ها در همان دوران مانند اجداد ما قبل تاریخی خود زندگی می کنند .

6. S.T.A.L.K.E.R 2

ناشر و شرکت سازنده بازی : GSC Game World
پلتفرم : Xbox Series X , Xbox One , Microsoft Windows
 از بازی های جدید امسال و  انحصاری  Xbox در سال جاری معرفی می شود ، با اینکه اطلاعاتی زیاد در دسترس نیست ولی می توان گفت با توجه به نسخه اول این بازی روایت آن در همان دنیا و با گرافیک و ویژگی های بهتر روایت می شود .
بازی S.T.A.L.K.E.R 2 به نوعی دلهره آور است زیرا فضای آن خفه و تاریک به نظر می رسد.

7. FarCry6

شرکت سازنده : Ubisoft Torento / ناشر : Ubisoft
پلتفرم :PS5 , PS4 , Xbox Series X , Xbox One ,PC

بازی FarCry6 در 2 ماه آینده منتشر می شود و البته از بازی های جدید امسال می باشد ؛ اما تا به حال در رابطه با داستان بازی و ارتباط شخصیت ها با یکدیگر اطلاعات زیادی موجود نیست .
طی ماه های گذشته تنها اطلاعات منتشر شده در رابطه بازی ، اطلاعات کیفیت خروجی و البته پلتفرم های آن بوده است .
لازم به ذکر است عکس هایی از فضا و محیط بازی منتشر شده است که کیفیت بالای آن را نشان می دهد ، حال و هوای بازی مربوط به کشور های آفریقایی یا گرمسیری است که به زودی در آن انقلابی رخ می دهد .

8.Resident Evil Village

شرکت سازنده و ناشر : Capcom
پلتفرم : PS5 , PS4 , Xbox Series X , Xbox One , PC

حدود یکسال از معرفی نسخه جدید Resident Evil با نام Village می گذرد ؛ حال در تاریخ 17 اردیبهشت ماه سال جاری این بازی سبک بقا و ترس منتشر می شود ف در واقع حواشی زیادی پشت نسخه جدید بود از گرگینه ها تا 4 باس اصلی بازی همگی در حد یک شایعه بودند اما الآن می دانیم این حواشی دیگر مهر تایید خورده اند.
داستان نسخه جدید ادامه نسخه قبلی آن هست ؛ خوشبختانه از داستان بازی اسپویل خاصی نشده است پس می توان آن را جزو موزد انتظار ترین های سال 2021 قرار داد .

9. Prince of Persia: Sands of Time Remake

شرکت سازنده : Ubisoft Mumbai , Ubisoft Pune / ناشر : Ubisoft
پلتفرم : PS4 , Xbox One , PC

نسخه Remake بازی Prince of Persia ، در 28 اسفند امسال ( قبل از عید نوروز ) منتشر می شود ، البته باید گفت که این بازی با تاخیر مواجه شد و احتمال تاخیر مجدد نیز وجود دارد.
داستان بازی حول همان نسخه شن های زمان می گذرد و روایتی است درباره شاهزاده ای که خواهان تاج و تختی است که از او تصاحب کرده اند .
گرافیک بازی نسبت به نسخه اولیه به شدت افزایش یافته است اما مخاطب خاص خود را دارد و نمی توان گفت آیا بازی ای موفق می شود یا نه ؟ شما می توانید در رابطه با موفقیت این بازی ، نظرات خود را بنویسید.

10. Kena: Bridge of Spirits

ناشر و شرکت سازنده : Ember Lab
پلتفرم : PS5 , PS4 , Microsoft Windows

از معدود بازی های جدید امسال که به نوعی هم انحصاری به حساب می یاد و هم برای ویندوز منتشر می شود اما فعلا تاریخی از آن در دسترس نیست .
داستان بازی حول محور شخصیتی است به نام Kena که در جنگلی با موجودات ناشناسی زندگی می کند ، او قدرتی خاص دارد که به ارواح گمشده و نا آرام کمک می کند تا به نوعی مسیر خود را پیدا کنند .
در نگاه اول بازی کمی دچار تردید برای انتخاب می شوید اما باید نکته را دانست که این بازی تنها مخصوص به مخاطب کم و سن سال نیست و به خوبی می تواند شما را سرگرم سازد .

شما می توانید مطالب دیگر را از اینجا مشاهده کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments