ویدئو

فلیپ بوک چیست؟ معرفی کامل فلیپ بوک + جعبه گشایی سه فلیپ بوک جذاب

بازی ها، فیلم و سریال ها و انیمه ها تاکنون برای ما خاطرات زیادی ساخته اند. چه جالب میشد که همه این خاطرات را بتوان در کاغذ دید و ورق زد. فلیپ بوک، دقیقاََ برای همین موضوع ساخته شده است. فلیپ بوک، یکی از محصولات جذاب تیم فیلیپیکس می باشد. این محصول، در واقع یک کتاب تصویری رنگی با کیفیت با 70 ورقه کاغذ گلاسه است. فیلیپ بوک ها، صحنه های به یادماندنی بازی های ویدیویی، فیلم و سریال ها، انیمه ها، لحظات ناب ورزشی و … را در 70 ورق به شما نشان می دهند. در واقع با رد کردن سریع صفحات فیلیپ بوک، می توانید صحنه مورد علاقه خود را از یک اثر به یاد ماندنی که آن را دوست دارید، ببینید. در ادامه همراه ویولت گیمرز باشید تا بیشتر با این کتاب های تصویری جذاب آشنا شوید!

فیلیپ بوک یکی از محصولات تیم خلاق فلیپیکس می باشد. بنابر این پیشنهاد می شود برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این تیم و همچنین مشاهده کامل تمام فلیپ بوک ها، شبکه های اجتماعی فلیپیکس را دنبال کنید. برای این کار، فقط کافیست که روی هر دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه فلیپیکس بروید.

فلیپ بوک شرلوک هلمز
فلیپ بوک شرلوک هلمز

احتمالاََ شما هم پس از تماشای ویدیو و توضیحات بالا، از این فلیپ بوک های جذاب، خوشتان آمده است. نکته جالب اینجاست که می توانید فیلیپ بوک های اختصاصی خود را با تصویر(قطعه فیلم تا حداکثر 30 ثانیه) مورد نظر خود، سفارش دهید. برای خرید و سفارش فیلیپ بوک ها از دکمه های زیر استفاده کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
karen
karen
2 سال‌ قبل

عهههههههههههه از اونایی که بچگیا درست میکردیم. چه جاالب. نمیدونم شاید بخرم ازشون یه پیکی بلایندرز
راستی خیلی خوبه آنباکس گذاشتید تو سایت. لطفا بیشتر آنباکس محصولات مختلفو بذارید. بسیار ممنون

Darth Vader
Darth Vader
2 سال‌ قبل

جالبه
امیدوارم جنگ ستارگان هم داشته باشن

همایون
همایون
2 سال‌ قبل

سلام
با تشکر از ویولت گیمرز و آقای حیدریان برای جعبه گشایی. این فلیپ بوک ها کتاب های جذابین.
لطفا دوباره جعبه گشایی یا آنباکسینگ بذارید تو سایت
تو پیج اینستاشون دوباره لست آف آس داشت از مدلای دیگه. جالب بود منم که طرفدار لستم شاید بگیرم. در هر صورت ممنون
فقط یه چیزی، مقاله در مورد فالوت این روزا زیاد منتشر میکنید آقای حیدریان که بسیار خوبه، در مورد بقیه بازی ها هم سری مقاله میرید؟