انیمهمقالات انیمه

ترسناک ترین انیمه های تاریخ؛ کابوسی از شرق زمین

ترسناک ترین انیمه های تاریخ را میتوان جز منحصر به فردترین آثار پویانمایی جهان به حساب آورد. زیرا از ابتدای تاریخ انیمیشن سازی تلاش بسیاری از سازندگان این آثار چنین بوده است که ثابت کنند آثار پویا نمایی تنها مختص کودکان نیست. گاهی مانند آثار استدیوهای جیبلی و پیکسار که مفاهیم عمیق انسانی را در قالب آثارشان پیاده میکنند. و گاهی مانند برخی از آثار ترسناک و اکشن که وحشت و خشونت دیوانه واری را در قالب این آثار به نمایش میگذارند. اما باید گفت که در دسته دوم آثار پویانمایی ژاپنی و یا انیمه همیشه پیش رو بوده اند.

انیماتور های ژاپنی با گذر از محدودیت ها توانستند وحشت و خشونتی را در آثارشان پیاده کنند که حتی در بسیاری از آثار سینمایی نیز نمیتوان نمونه آن را پیدا کرد. آثاری که کاملا برخلاف تصور عامه از یک پویا نمایی ظاهر میشوند. در این مقاله با ویولت گیمرز همراه باشید تا به معرفی برخی از ترسناک ترین و بهترین انیمه های ترسناک بپردازیم.

توجه: لیست ترسناک ترین انیمه های تاریخ بر اساس تاریخ انتشار لیست شده و دارای رتبه بندی نمیباشد.

1، انیمه Wicked City

بهترین انیمه های ترسناک wicked City

انیمه ترسناک Wicked City یکی از اولین انیمه های ترسناک در زیر ژانر وحشت جسمی یا Body Horror است. این انیمه همچنین یکی از اولین آثاری بود که وحشت و خشونت بی حد و مرزی که یک انیمه میتواند داشته باشد را به رخ همگان کشید. وحشت و خشونت بی حد و مرزی که حتی باعث ممنوع الپخش شدن این انیمه در برخی از کشورهای جهان شد. این انیمه داستان یک مامور مرد انسان و یک مامور زن شیطان را روایت میکند که وظیفه محافظت از یک شخص مهم را میابند. شخص مهمی که هدف حمله شیاطین افراطی بسیار خطرناک شده است. در این انیمه شاهد وحشت جسمی از قبیل قطع شدن اعضای بدن و یا تبدیل بدن شیاطین به موجودات مختلف و مشمئز کننده هستیم. همچنین فضا سازی تاریک و سرد انیمه در ایجاد حس اظطراب و ترس نقش بسزایی دارد.

انیمه Wicked City یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ میباشد که دیدنش به هرکسی توصیه نمیشود. زیرا ممکن است برخی از بینندگان با این حجم از خشونت و وحشت جسمی ارتباط نگیرند.

2، انیمه Akira

Akira

اگر قرار باشد فهرستی از تاثیر گذار ترین انیمه های تاریخ بسازیم قطعا انیمه Akira یکی از گزینه های اول آن لیست خواهد بود. انیمه ای که تاثیر بسزایی در شکل گیری آثار سایبرپانکی و بخصوص سایبرپانک ژاپنی داشته و عموما از آن بعنوان یکی از بهترین انیمه های ترسناک یاد میشود. این انیمه داستان کودکی به نام آکیرا را روایت می‌کند که قدرت های ماورالطبیعی عجیب و قدرتمندی را دارد. قدرتی که سرانجام باعث وقوع یک انفجار بزرگ در توکیو و شروع جنگ جهانی سوم میشود. از آن زمان آکیرا و سه کودک دیگری که قدرت های مشابه او را در ابعادی ضعیف تر داشتند تحت تدابیر امنیتی شدید دولت نگهداری میشدند. اما زمانی که یکی از آن کودکان از زندان فرار می‌کند در میانه راه با یکی از اعضای گنگستر موتور سوار تصادف می‌کند و جوان موتور سوار نیز قدرت هایی مشابه با آکیرا را می‌یابد.

حالا این جوان موتور سوار راهی نجات دادن آکیرا در یک جنگ تمام عیار می‌شود اما همه چیز آن طور که او انتظار دارد جلو نمی‌رود. این انیمه به مانند انیمه Wicked City یکی از اولین انیمه های وحشت جسمی است و شامل برخی از ترسناک ترین و شوکه کننده ترین تصاویری است که در یک انیمه می‌توان آن را دید.

3، ترسناک ترین انیمه های تاریخ: انیمه Midori

midori یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ

شیاطین و موجودات ماورالطبیعی از گذشته بسیار دور بخش مهمی از افسانه ها و فرهنگ مردم ژاپن بوده اند. به همین علت بیشتر انیمه های ترسناک حول محور ترس از این موجودات شیطانی هستند. اما در انیمه Midori بزرگترین عامل ترس نه شیاطین بلکه خود انسان ها هستند. انسان هایی که با رفتار خود میتوانند بدتر از هر کابوس و شیطان دیگری برای بینندگان و شخصیت اصلی قصه یعنی میدوری باشند. میدوری دختری است که بعد از مرگ مادرش برای ادامه زندگی وارد یک سیرک میشود. اما آن سیرک تبدیل به جهنمی برای میدوری شده و او بطور مداوم مورد آزار و اذیت سادیسمی اعضای سیرک قرار میگیرد. انیمه Midori سرشار از خشونت و لحظات نفرت انگیزی است که میتواند بسیاری از بینندگان را آزار دهد.

جالب است بدانید این انیمه به علت نمایش بی حد و مرز اجازه پخش در هیچ کشوری را نیافت. پس همین الآن بدانید که این انیمه مناسب همگان نیست. همچنین اگر به آثار مشابه علاقه دارید حتما مقاله انیمه های ممنوعه را بخوانید تا با ممنوعه ترین انیمه های جهان آشنا شوید.

4، انیمه ترسناک Genocyber

Genocyber

انیمه Genocyber داستان دختری را روایت می‌کند که بدنش مورد دستکاری های علمی قرار می‌گیرد و زندگی اش برای همیشه تغییر می‌کند. این دختر حالا باید با اشخاصی که قصد نابودی جهان را دارند رو به رو شود و هم از طرفی با مشکلات درونی خودش دست و پنجه نرم کند. در این انیمه شاهد تغییر شکل ها و یا منفجر شدن اعضای بدن هستیم که با جزئیات بالا به تصویر کشیده می‌شوند. لحظاتی که می‌تواند برای بسیاری از بینندگان شوکه کننده باشد. انیمه Genocyber بی شک یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ است و برخی از خشن ترین لحظات خشونت گرافیکی را در خود دارد. به حدی که عده بسیاری از آن بعنوان خشن ترین انیمه تاریخ یاد می‌کنند. همچنین یکی دیگر از نکات جذاب  این انیمه در کنار خشونت گرافیکی آن موسیقی متن بسیار شنیدنی و هیجان انگیز آن است.

5، انیمه Perfect Blue

Perfect Blue

اتمسفرهای سنگین و پرداخت به تاریک ترین وجه های انسان در بستری کابوس مانند یکی از مولفه های کارگردان افسانه ای دنیای انیمه یعنی ساتوشی کن بوده است. فیلم سازی که آثارش تاثیر بسیار زیادی بر روی فیلم سازان مختلف مانند دارن آرنوفسکی و یا کریستوفر نولان داشتند. این کارگردان در طول عمر کوتاه خود موفق به خلق آثار مختلف سینمایی و سریالی شد اما به احتمال زیاد معروف ترین اثر او انیمه Perfect Blue است. انیمه ای که بزرگترین ترس آن رویارویی انسان با ناخودآگاه خودش است و بی شک میتوان از آن بعنوان یکی از بهترین انیمه های ترسناک نام برد. این انیمه داستان یک دختر خواننده را روایت میکند که به پیشنهاد مدیران خوانندگی را ترک و به سوی بازیگری میرود.

 اما اندکی بعد او از سوی یکی از طرفداران افراطی اش به طور مداوم تهدید میشود و هم اینکه حرفه بازیگری آن طور که او تصور میکرد برایش جلو نمیرود. این انیمه ضمن نقد سیستم سینمایی حاکم بر ژاپن و یا بطور کلی تر جهان، داستان انسان هایی است که هیچ سلطه ای بر زندگی خود ندارند. انسان هایی که درونیات و خواسته های خودشان را سرکوب کرده و تنها چیزی را به نمایش میگذارند که جامعه از آنان میخواهد. لازم به ذکر است که این انیمه بزرگترین منبع الهام فیلم قوی سیاه ساخته ی دارن آرنوفسکی بوده است. با لیست ترسناک ترین انیمه های تاریخ همراه ما باشید.

6، انیمه Vampire Princess Miyu

Vampire Princess Miyu

انیمه ترسناک Vampire Princess Miyu یکی بهترین انیمه های ترسناکی است که با خون آشام ها سر و کار دارد. این انیمه داستان دختری به نام میو را روایت میکند که سرنوشتش بیرون راندن شیاطین و خون آشام ها از زمین است. او در این سفر با یک شیطان اروپایی و یک خرگوش که چشم راستش توانایی دیدن موجودات ماورالطبیعی را دارد همسفر میشود. این انیمه دارای شخصیت های جذابی است که روابط و شیمی جالبی بین آنان در طول ماجراهایشان برقرار میشود. همچنین استفاده از رنگ های سرد اتمسفر تاریکی را خلق کرده که لحظات شکار شیاطین را بسیار جذاب میکند. این یک انیمه سریالی 26 قسمتی میباشد که بر اساس مانگایی با همین نام و توسط استدیوی AIC ساخته شده است. اما اقتباس دیگری بصورت 4 قسمت ویژه نیز از این مانگا وجود دارد.

7، ترسناک ترین انیمه های تاریخ: انیمه Pet Shop Of Horrors

ترسناک ترین انیمه های تاریخ؛ Pet Shop of Horrors

در محله چینی ها واقع در شهر لس آنجلس یک فروشگاه حیوانات خانگی وجود دارد. فروشگاهی که توسط مردی به نام Count D اداره میشود و میتوان انواع حیوانات کم یاب را در آن پیدا کرد. با اینکه این فروشگاه میتواند برای بسیاری از دوست داران حیوانات خانگی محل جذابی باشد اما همچنین میتواند برای بسیاری از آنان به کابوسی از جنس مرگ تبدیل شود. یعنی زمانی که صاحب مرموز این فروشگاه یعنی Count D به برخی از مشتریانش حیواناتی عجیب به مانند خرگوش انسان نما و یا پری دریایی میفروشد. از نکات جالب این حیوانات عجیب این است که آنان عموما به شکل گناهان و یا حس عذاب وجدان قربانیان در می آیند و از این طریق آنان را با گناهان و اشتباهتشان رو به رو میکنند.

این انیمه جذاب که بی شک یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ است تنها چهار قسمت دارد و هر قسمت آن ماجراهای متفاوتی را روایت میکند. اگر از دیدن این انیمه لذت بردید حتما مانگای آن را نیز بخوانید. زیرا مانگای Pet Shop Of Horrors داستان های بیشتری دارد که انیمیت نشده اند و هم از آن بعنوان یکی از بهترین مانگاهای ترسناک یاد میشود.

8، انیمه Vampire Hunter D Bloodlust

انیمه Vampire Hunter D

انیمه ترسناک Vampire Hunter D انیمه ای ساخته یوشیاکی کاواجیری میباشد که برخی از بهترین انیمه های ترسناک جهان را کارگردانی کرده است. از آثار دیگر این کارگردان میتوان به انیمه Wicked City که پیش تر نیز آن را معرفی کردیم اشاره کرد. اما انیمه Vampire Hunter D داستان یک شکارچی خون آشام به نام D را روایت میکند که خود نیز نیمه انسان و نیمه خون آشام است. یک روز خانواده دختری به نام شارلوت از D میخواهند که دخترشان را از دست یک خون آشام بسیار قدرتمند نجات دهد. همچنین خانواده دختر به او میگویند در صورت تبدیل شدن دخترشان به خون آشام D باید دختر را بکشد.

این انیمه لحظات اکشن بسیار هیجان انگیزی را دارد اما باید گفت که جذاب ترین نکته آن بی شک طراحی های بسیار چشم نواز اثر است. طراحی های گوتیک واری که با شکل و شمایل وسترن و سایبرپانکی ترکیب بینظیری را دارند.

9، انیمه ترسناک Boogiepop Phantom

 معرفی Boogiepop phantom از بهترین انیمه های ترسناک

مفهوم خلاقیت بخصوص در شیوه روایت شاید نکته ای باشد که امروزه در کمتر انیمه ای شاهد آن باشیم. اما در دهه نود میلادی و اوایل هزاره جدید آثار بسیار زیادی بودند که با شیوه های نوینی از روایت از چهارچوب های مرسوم ژانر و داستان گویی خارج شدند و  آثار پیش رو و متفاوتی را خلق کردند. انیمه Boogiepop Phantom نیز یکی از همین آثار است انیمه ای که میتوان از آن بعنوان یکی از بهترین انیمه های ترسناک تاریخ نام برد. این انیمه که توسط استدیو مدهوس ساخته شده داستان اتفاقات مرموزی است که بعد از دیدن یک نور عجیب در شهر اتفاق می افتد. اتفاقاتی مثل غیب شدن دانش آموزان و یا نوجوانانی که قدرت های مرموز و عجیب پیدا میکنند. اتفاقاتی که شایعه حضور یک Boogiepop یا فرشته مرگ در شهر را دامن زده است.

بطور کلی صحبت کردن راجب داستان این انیمه ترسناک کار راحتی نیست. این انیمه یک شیوه روایت کاملا غیر خطی و پازل گونه دارد. به گونه ای که شما در ابتدا شاهد خطوط داستانی و اتفاقاتی هستید که در ظاهر خیلی به یک دیگر مربوط نمیشوند. اما هنگامی که این اتفاقات را در کنار هم قرار میدهید هسته اصلی داستان را پیدا میکنید. البته این خود شما هستید که باید تکه های پازل را در کنار یک دیگر قرار دهید. زیرا خود انیمه رازهایش را به طور آشکار برای بینندگان افشا نمیکند.

پس اگر تنها بدنبال آثاری هستید که یک داستان ساده از کشتار موجودات شیطانی به شما بدهند این انیمه مناسب شما نیست. اما اگر دنبال یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ میگردید که حسابی شما را به چالش بکشد و حتی برای درک بهترش چندین بار آن را تماشا کنید انیمه Boogiepop Phantom یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شما است.

10، انیمه Hellsing

Hellsing

از زمان خلق شخصیت کنت دراکولا توسط برام استوکر این شخصیت منبع الهام بسیاری از آثار ترسناک در مدیوم های مختلف بوده است. شخصیتی که در بین انیمه های ترسناک در سری Hellsing و با اسم آلوکارد او را میشناسیم. این انیمه داستان سازمانی به نام Hellsing را روایت میکند که تخصصش در مبارزه با تهدید های ماورالطبیعی میباشد. سازمانی که یک خون آشام بسیار قدرتمند به نام آلوکارد را در اختیار داشته و برای انجام ماموریت هایش از او استفاده میکند. در طی یکی از این ماموریت ها آلوکارد برای نجات یک افسر پلیس بشدت زخمی به نام سراس یک انتخاب به او میدهد. یا اینکه بعنوان یک انسان بمیرد یا بعنوان یک خون آشام به زندگی ادامه دهد. سراس با انتخاب گزینه دوم بعنوان یک خون آشام وارد سازمان Hellsing میشود.

بیشتر داستان این انیمه را میتوان در مواجه سازمان و آلوکارد با تهدیدهای ماورایی ناشناخته یا سازمان های رقیب اشاره کرد. البته شخصیت سراس و زندگی جدیدش بعنوان یک خون آشام نیز نقش مهمی در داستان دارند. این انیمه سرشار از لحظات ترسناک و بسیار خشونت آمیز است که با موسیقی متن هیجان انگیز به نمایش در می آیند. از مانگای Hellsing یک اقتباس کامل تر بعنوان Hellsing Ultimate نیز وجود دارد. اما از اینجا که این لیست ترسناک ترین انیمه های تاریخ است و نسخه Hellsing فضای ترسناک تری دارد ما به این نسخه اشاره کردیم.

11، انیمه Requiem From The Darkness

Requiem from the Darkness

انیمه Requiem From The Darkness داستان نویسنده جوانی را روایت میکند که قصدش نوشتن مجموعه ای از داستان های ترسناک و افسانه های محلی است. او در طول سفرش با گروهی سه نفره همراه میشود که کارشان پیدا کردن افراد گناه کار و مجازات آنان است. مجازات هایی که لحظات بسیار خشونت آمیز و ترسناکی را رقم میزنند. در این انیمه شاهد دنیای بسیار تیره ای هستیم که فساد و تباهی انسان ها در آن تمامی ندارد. فساد و تباهی که بسیاری وقت ها ممکن است شخصیت های اصلی انیمه نیز به آن مبتلا شوند. رنگ های تیره و تار انیمه مورد دیگری است که به حس و حال ترسناک و خشونت آمیز آن قوت میبخشد. اگر علاقه مند به انیمه های ترسناک که در آن ردپایی از تاریخ نیز دیده میشود هستید دیدن این انیمه را از دست ندهید.

12، انیمه ترسناک Paranoia Agent

Paranoia agent در بهترین انیمه های ترسناک

این انیمه سریالی ساتوشی کن بی شک یکی از بهترین انیمه های ترسناک و روانشناختی است. انیمه ای که بزرگترین ترس در آن جامعه و خود زندگی است!. این انیمه در رابطه با پرونده های مرموزی از اشخاصی است که توسط یک پسربچه با چوب بیس بال مورد حمله قرار گرفته اند. پسر بچه ای که در تاریکی شب قربانیانش را به دام می اندازد و آنان را بشدت مجروح میکند. این موضوع وحشت عمومی گسترده ای را در شهر رقم میزند و برای حل این مشکل و پیدا کردن پسربچه کاراگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز میکنند اما این پرونده بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که بنظر میرسد. انیمه Paranoia Agent بعنوان یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ موضوعات اجتماعی و روانشناختی زیادی را دارد موضوعاتی که در جامعه و زندگی امروزه نیز قابل به لمس هستند.

13، انیمه Elfen Lied

Elfen Lied

از انیمه Elfen Lied همواره بعنوان یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ در زیرژانر وحشت جسمی یاد شده است. اثری که از همان ابتدا با راه انداختن حمام خون و قطع شدن تعداد زیادی از اعضای بدن به خشن ترین شکل ممکن تعداد زیادی از بینندگان را به وحشت می اندازد. انیمه Elfen Lied سرگذشت یک دختر ابر انسان به نام لوسی است که توانایی نابود کردن نسل بشر را دارد. دختری که یک روز در هنگام فرار از آزمایشگاه تعداد زیادی از نگهبانان را به خشن ترین شکل ممکن به قتل میرساند و در نهایت توسط یک تیرانداز تیر میخورد و به دریا می افتد. اتفاقی که باعث میشود لوسی فراموشی حافظه بگیرد.

در ادامه ماجرا دو فرد به نام های کتا و یوکا لوسی را در کنار ساحل پیدا میکنند و به او پناه میدهند. در حالی که افراد آزمایشگاه و دیگر ابرانسان ها همچنان به دنبال لوسی هستند. رنگ های سیاه و قرمز رنگ هایی هستند که بیشتر از همه در این انیمه شاهد آن هستیم. رنگ سیاه بازتابی از دنیای تاریک و سیاه انیمه Elfen Lied و رنگ قرمز حمام خونی که در دل این تاریکی رقم میخورد. نکته ای که انیمه Elfen Lied را خاص تر میکند این است که با وجود این حجم از خشونت همچنان میتوان برخی از پاک ترین احساسات انسانی را در اثر مشاهده کرد.

14، انیمه Hell Girl

انیمه Hell Girl

در میانه های شب در کشور ژاپن یک وب سایت بسیار عجیب در دسترس کاربران اینترنت قرار میگیرد. وب سایت عجیبی که اگر کاربران نام افرادی که از آن ها متنفر هستند را در آن وارد کنند روح آن شخص توسط دختر جهنمی یعنی آی انما به جهنم فرستاده میشود. اما این پایان ماجرا نیست زیرا روح خود فرد درخواست کننده نیز بعد از مرگش به جهنم فرستاده میشود. این مسئله شاید باعث شود که بسیاری از افراد از استفاده از این وب سایت خودداری کنند. اما افرادی نیز هستند که برای گرفتن انتقام حتی حاظر هستند از روح خود نیز بگذرند. انیمه ترسناک Hell Girl که همواره از آن بعنوان یکی از بهترین انیمه های ترسناک روانشناختی یاد میشود داستان زندگی همین افراد است. افرادی که در دوره فراگیری اینترنت و زندگی مدرن در ژاپن با حس عذاب و انتقام زندگی میکنند.

انیمه Hell Girl روایت اپیزودیک دارد و در بیشتر مواقع هر قسمت آن بر روی شخصیت های متفاوتی تمرکز دارد. شخصیت هایی که تنفر بسیار زیادی را نسبت به شخص خاصی دارند. از ویژگی های مثبت این انیمه آن است که تمرکز ویژه ای را در پرداخت به زندگی این شخصیت ها و عذاب و تنفری که آن ها را غرق خود کرده است دارد. موضوعاتی که باعث میشود این انیمه سرشار از تنفر، عذاب و ترسی باشد که بینندگان آن را با تمام وجود حس کرده و به راحتی  از آن  بعنوان یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ نام ببرند.

15، انیمه Basilisk

انیمه Basilisk

اگر علاقه مند به انیمه های سامورایی و بسیار خشن به مانند انیمه تومار نینجا هستید انیمه سریالی Basilisk یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما است. انیمه ای که همواره از آن بعنوان یکی از خشن ترین و ترسناک ترین انیمه های تاریخ ژاپن یاد میشود. داستان این انیمه حول محور جنگ های بین دو قبیله میگذرد. جنگ هایی که قرن ها در جریان بوده و با وجود آتش بس موقت همچنان حس نفرت بین این دو قبیله نسبت به یک دیگر در جریان است. اما زمانی که دو وارث بعدی این دو قبیله دل باخته یک دیگر میشوند سعی میکنند تا صلح و دوستی را بین دو قبیله برقرار کرده و این نزاع طولانی را پایان دهند.

اما زمانی میرسد که دو قبیله برای بدست گرفتن قدرت مجبور به جنگ دیگری میشوند و هر کدام 10 جنگجو را در یک نبرد بسیار خونین در مقابل یک دیگر قرار میدهند. انیمه Basilisk یک داستان عاشقانه را در دل تاریکی ناشی از جنگ دنبال میکند. عاشقانه ای که شاید بتواند بر این تاریکی چیره شود.

16، انیمه When They Cry

انیمه When They Cry

انیمه When They Cry در نگاه اول شاید یک انیمه ساده و دوست داشتنی بنظر برسد. یک پسر جوان به نام کیچی به یک روستای آرام به نام هینامیزاوا نقل مکان میکند. او بلافاصله در آنجا دوستان جدیدی پیدا میکند و آنان برای فستیوال سالانه روستا آماده میشوند. اما زمانی که کیچی با تاریخچه هولناک این فستیوال و قتل های مرموزی که پیرامون آن به وقوع پیوسته اند آشنا میشود اوضاع بصورت تدریجی رنگ عوض میکند و انیمه When They Cry از یک انیمه ساده و دوست داشتنی به یکی از ترسناک ترین انیمه های تاریخ تبدیل میشود.  انیمه ای که لحظات هولناک و شوکه کننده زیادی را به نمایش میگذارد و در کنار آن معماهای جذاب و نفس گیر زیادی را نیز دارد. معماهایی که سوالات زیادی را در رابطه با شخصیت های انیمه و تاریخچه روستا بوجود می آورند.

انیمه ترسناک When They Cry با داشتن داستان بسیار نفس گیر، شخصیت های جذاب و معماها و لحظات شوکه کننده زیاد جز معروف ترین و بهترین انیمه های ترسناک تاریخ است. این انیمه بر اساس یک مجموعه لایت نوول ساحته شده و تا به  اقتباس های سریالی مختلفی از روی آن صورت گرفته است.

17، انیمه ترسناک Ghost Hunt

انیمه Ghost hunt

این انیمه ترسناک داستان گروهی از دوستان در مدرسه است که نسبت به داستان های ارواح علاقه زیادی را دارند. مدرسه ای که یکی از ساختمان های متروکه و رها شده آن مرکز بسیاری از این داستان های ترسناک است. در این بین یک کمپانی تحقیقاتی نیز برای سر در آوردن از ماجرای این ساختمان متروکه تحقیقاتی را شروع کرده است. زمانی که یکی از دانش آموزان گروه به اشتباه به یکی از کارکنان این کمپانی آسیب میزند برای جبران کارش مجبور به گرفتن جای فرد آسیب دیده میشود. و این شروع ماجراهای ترسناک و عجیب این انیمه است. انیمه ای که میتواند یکی از بهترین انیمه های ترسناک با چاشنی کمدی برای علاقه مندان به این سبک باشد.

انیمه Ghost Hunt شامل ماجراهای مختلفی است و در طول آن ممکن است از هر نقطه تاریک ارواحی سر به بیرون آورند. شخصیت های جذاب با ویژگی های مختلف خودشان یکی از نکات جذاب این انیمه در طول این ماجراها هستند و لحظات بسیار به یاد ماندنی را برای بینندگان رغم میزنند.

ادامه لیست در هفته های آینده آپدیت میشود

از اینکه تا این لحظه با ویولت گیمرز در لیست ترسناک ترین انیمه های تاریخ همراه بودید از شما سپاس گذاریم. ما در نظر داریم که در هفته های آینده انیمه های ترسناک بیشتری را در ادامه همین مقاله به شما همراهان خوب ویولت گیمرز معرفی کنیم. پس حتما را دنبال کنید. همچنین اگر به مقالات مشابه علاقه دارید حتما مقاله های ترسناک ترین فیلم های تاریخ و ترسناک ترین بازی های تاریخ را مطالعه کنید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
AraAra
1 سال قبل

خسته نباشید. Wicked city به هم به عنوان یکی از بزرگترین منابع الهام اثار زیر ژانر خودش شناخته میشه ، مردان سیاه پوش یکی از اون عنوان هاییه که تاثیر زیادی از این انیمه گرفته، واقعا لایق رتبه اش هست. همونطور که معلومه بیشتر عناوین مقاله رو انیمه هایی تشکیل دادن که خیلی وقت پیش منتشر شدن ، همین مورد نشون میده چقدر هرچی به جلو تر حرکت کردیم این ژانر از انیمه کمتر مورد لطف قرار گرفت ، بیشتر عناوین جدید صرفا یه خشونت و جامپ اسکر مسخره رو ارائه میدن بدون اینکه عمقی ارائه بدن و از ضعف داستانی و حفره های خیلی شدید رنج میبرن. Made in abyss رو نمیدونم میشه از این دسته اثار نام برد یا نه ولی اون هم بعضی قسمت ها عملکرد خوبی توی ارائه این حس وحشت و دلهره داشت(البته اون هم بعضی مواقع زیاده روی های غیر منطقی روی خشونت داشت) ، Another هم تقریبا میشه گفت شناخته ترین هستش از این ژانر ولی خودم زیاد دوستش نداشتم ، حفره های داستانی خیلی زیادی داشت که چند لول انیمه رو از سطح استاندارد پایین میاورد ولی بازم چند بار از همرده های خیلی ضعیف خودش بهتره. این هم باید گفت انیمه های لیست در معنای کلمه لزوما ترسناک نیستن و بیشتر اون حس تعلیق و ماجراجویی توی دنیای تاریک و مرموزشون هست که بیننده رو مجاب به دیدن میکنه وگرنه به اون لحاظ که برای ترسوندن باشه ، انیمه ها واقعا چیزی برای ارائه ندارن.
ویژوال ناول Higurashi When They Cry هم تعریف هایی زیادی ازش شنیدم ، ولی انیمه ادپشن اش رو نمیدونم تا چه حدی تونسته اقتباس خوبی باشه

2b9s
2b9s
1 سال قبل

وای خندم اومد، عنیمه کلا مال بچه هاست ترسناک و خشن دیگه چی چی هست، دو تا جیغ و غول کشی که این حرف ها رو نداره

.....
.....
8 ماه قبل

دیگری…
بهترین و شناخته ترین انیمه ترسناک تو این لیست نبود؟؟
البته تا حدودی رمزآلود بود اما پارت های ترسناک خیلی خوبی داشت