تیترمقالات

دورهمی 2: بهترین شخصیت‌ همراه از نظر ویولت گیمرز و کاربران

دورهمی برگشته است و این‌بار با موضوع جذاب مهمان شما کاربران عزیز است. در این سری مقالات، می خواهیم نظر شما کاربران عزیز و خوب و نویسندگان و اعضای تحریریه ویولت گیمرز را در رابطه با موضوعات مختلف بدانیم. در جدیدترین قسمت دورهمی، می‌خواهیم ببینیم بهترین شخصیت همراه برای شما یا هر یک از اعضای تحریریه ویولت گیمرز، کیست؟ پس در ادامه با دورهمی 2 همراه ویولت گیمرز باشید.

بهترین شخصیت همراه
بهترین شخصیت همراه

علی حیدریان

Dina

ده‌ها شخصیت مختلف، دختر و پسر، پیر و جوان، قدرتمند یا ضعیف و… در بازی‌ها، ما را همراهی کرده‌اند. شخصیت‌هایی که شاید هیچوقت مانند شخصیت اصلی دیده نشدند. شخصیت‌هایی که بسیاری از آنها از یادمان رفته است. اما با این حال، این شخصیت‌ها در داشتن بازی‌ها، نقش موثر و بزرگی داشته اند. این سوال که بهترین شخصیت همراه در بین بازی ها چیست؟ سوالی واقعا جالب بوده که شاید کمتر به آن فکر کرده ایم.

شاید حداقل فعلا، نتوانم با قاطعیت نام یک شخصیت را به عنوان بهترین شخصیت همراه بگویم‌. اما از آنجایی که این روز ها باز هم سفر الی، دینا و دیگر کرکتر ها را در دنیای آخرالزمانی The Last of Us Part II شروع کرده ام، دینا در بازی The Last of Us Part II، یکی از شخصیت های همراه جالب در بازی ها برای من بوده است. البته نمی توانم با قاطعیت بگویم این بهترین شخصیت همراه از نظر من می باشد، اما حداقل یکی از به یاد ماندنی هاست.

بهترین شخصیت همراه
بهترین شخصیت همراه

دانیال دامیان

Lee Everett

شخصیت Lee از کاراکتر های اصلی بازی فوق‌العاده The Walking Dead به حساب می‌آید. لی به عنوان یک پدر (Clementine) موظف بود که از فرزندش در اون دنیای سخت و آخرالزمان محافظت کند. لی در همه مواردی که در بازی به آن نیاز دارید عالی بود و هر کاری از او بر می آمد. به همین خاطر در مجموع همه اتفاقات از جمله: دنیای بازی، وجود احساست زیاد در بازی به علاوه پیچیده بودن لی به دلیل سابقه جنایی‌اش، نگرانی‌اش برای ایمن نگه‌داشتن کلمانتینو و حس پدرانه‌ای که به صورت واقعی به کلمانتینو داشت، و موارد دیگه باعث شد که این کاراکتر را به عنوان بهترین شخصیت همراه دنیای گیم انتخاب کنم.

بهترین شخصیت همراه

امیر رضا صادق مقدم

Elizabeth Comstock

نمی شود حتی ثانیه‌ای همراه با الیزابت باشید و عاشق او نشوید؛ در طول بازی پیوسته نگران او نباشید، غرق در تماشا او نشوید و بدون کمک او از مهلکه‌های بایوشاک جان سالم بدر ببرید. الیزابت از یک همراه که تنها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، فراتر می رود. کاری می‌کند که شما وابسته او شوید و اگر ثانیه ای در بازی نبود، دسته بازی را به گوشه ای پرت کنید و بیخیال بازی کردن بشوید

 
بهترین شخصیت همراه
بهترین شخصیت همراه

رهام نقوی

Ellie

ناتی داگ را باید یکی از استودیو‌هایی در تولید بازی‌هایی با داستان و شخصیت پردازی عالی دانست. اوج هنر کار استودیو ناتی داگ در The last of us و با معرفی دو شخصیت دوست داشتنی ویدئو گیم یعنی الی و جوئل در بازی The last of us است. The last of us توانست نگرشی جدید از تعامل بین دو شخصیت در بازی‌های ویدئویی را به وجود آورد.

وسواس استودیو ناتی داگ بر روی همه شخصیت‌های بازی چه اصلی و چه همراه باعث شد تا الی به یکی از بهترین شخصیت‌ همراه در بازی های چند وقت اخیر تبدیل شود. شخصیت پردازی الی به قدری منحصربه فرد و عالی کار شده است. الی نمونه عالی از یک کودک کنجکاو، پرتحرک و حساس است که مجبور است که در یک دنیای آخرالزمانی باید برای نجات جان خود تلاش کند، احساسات کودکانه خود را سرکوب کند و حتی شاهد کشته شدن بهترین دوست خود در بدترین شرایط ممکن و دیگر اتفاقات برای خود و افراد دیگر باشد. کافی است یک بار با صحنه مرگ رایلی مواجه شوید.

اما تمام ماهیت الی در داستان The last of us خلاصه نمی‌شود. الی در گیم پلی نیز یکی از ارکان مهم بازی به حساب می‌آید. الی با داشتن یکی از منحصربه فردترین هوش مصنوعی‌های تاریخ بازی‌های ویدئویی به شکل حیرت آوری کاور می‌گیرد، فرار می‌کند و حتی در سخت‌ترین لحظات به جوئل کمک می‌کند. یک همکاری بی نظیر که باعث شده تعامل میان الی و گیمر به اوج خود برسد و با طی شدن روند داستانی بازی این تعامل به بالاترین حد خود می‌رسد. با همه این توصیفات به راحتی می‌توان الی را در لیست بهترین‌ همراه در بازی های ویدئویی قرار داد.

بهترین شخصیت همراه
بهترین شخصیت همراه

سهند رشیدی

Cortana

یک همدم واقعی در لباس مصنوعی. باهوش، راهنما و گرم و صمیمی. قطعا اگر بخواهید به همراه فردی خودتان را با یک بمب بزرگ به فضا پرتاب کنید، آن فرد Cortana است.

مرتضی نیکسرد

Elizabeth Comstock

الیزابت در بایوشاک،امیدوارم بیس اصلی هوش مصنوعی اشلی در ریمیک ایول 4 نیز بر اساس این شخصیت طراحی شود.

محمدرضا دیزج خلیلی

Elizabeth Comstock

الیزابت دختر مرموز، قدرتمند و دوست داشتنی Bioshock Infinite قطعا برای من و خیلی‌ها بهترین همراه بود. آرامش و احساساتی که هنگام همراهی الیزابت به من وارد شد فوق‌العاده بود و او برای من بهترین همراه در بازی‌های ویدئویی بوده است.

پارسا قربانی مقدم

Atreus

آترئوس در بازی گاد آو وار 4، بسیار همراه خوبی برای ما بود. او به عنوان فرزند کریتوس، سعی در مراقبت از او داشت و کریتوس هم متقابلا از او محافظت میکرد. و این باعث میشد آترئوس بسیار همراه خوبی در سفر های ما به سرزمین های دور اسکاندیناوی باشد

در آخر نوبت شما کاربران خوب و دوست داشتنی ویولت گیمرز است. ما منتظر هستیم که بببینیم بهترین شخصیت همراه از نظر شما کیست؟ پس نظرات خود را حتماََ با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
#(AC)
#(AC)
2 سال‌ قبل

به‌به دورهمی

به نظر من آترئوس گاد آو وار همراه خیلی خوبی بود و برام اون بهترینه.

اشلی رزیدنت ایول ۴ هم رتبه اول رو داره، البته تو بدترین ها.

ایمان
ایمان
2 سال‌ قبل

درود به همه عزیزان مخصوصا رهام عزیز.
مطلب جالبی بود👌🏻
جا داره یادی کنم از Titan BT-7274 که واقعا موقع بازی کردن تایتان‌فال ۲ به دلم نشست.