مقالات بازی

بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5

شما به عنوان یک گیم حتما باید بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 را بشناسید. پایین ترین قیمت، سریع ترین پشتیبانی و بالاترین رضایت مشتری، سه ویژگی اصلی بهترین فروشگاه های خرید بازی است. پس برای اتلاف وقت کمتر، خرید به صرفه تر و اطمینان بیشتر در خرید خود، باید بهترین فروشگاه های خرید اکانت بازی را بشناسید. به همین دلیل قصد داریم تا 10 فروشگاه برتر خرید اکانت بازی پلی استیشن در ایران را به شما معرفی کنیم. در ادامه مقاله همراه سایت ویولت گیمرز باشید.

پیش از معرفی بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 می خواهیم به این سوال بپردازیم که اکانت ظرفیتی پلی استیشن چیست؟ ظرفیت 1، 2 یا 3 یعنی چه؟ کدام ظرفیت بهتر است؟ اگر با پاسخ این سوالات از قبل آشنایی دارید، از این بخش عبور کنید و به بهترین فروشگاه های خرید اکانت بازی برسید.

دنبال خرید اکانت ظرفیتی پلاس هستید یا پلاس دارید؟ پس حتما مقاله بهترین بازی های پلی استیشن پلاس را نیز بخوانید.

اکانت ظرفیتی پلی استیشن چیست؟

اگر شما هم یک کنسول پلی استیشن دارید، قطعا نام اکانت های ظرفیتی را شنیده اید. استفاده از این اکانت ها در ایکس باکس نیز رایج هستند. اگر از کنسول ایکس باکس هم استفاده می کنید، پس بهتر است مقاله اکانت های ظرفیت ایکس باکس را نیز بخوانید. به طور کلی اکانت های ظرفیتی، راه حلی برای خرید و تجربه بازی ها با قیمت بسیار کمتر از قیمت واقعی هستند.

در واقع خرید اکانت بازی به صورت معمولی، با دلار(یا واحد پول های دیگر) از فروشگاه پلی استیشن انجام می شود. اما اگر شما بخواهید با این روش بازی ها را خریداری کنید، باید 70 دلار برای هر بازی هزینه کنید. 70 دلار نیز در حال حاضر بیش از 3 میلیون و پانصد هزار تومان در می آید.

اما همانطور که گفته شد، اکانت های ظرفیتی می توانند به شما کمک کنند تا با قیمت بسیار کمتری بازی ها را بخرید. برای این کار کافی است به بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 مراجعه کنید. اما اگر تمایل دارید تا بدانید دقیقا به چه شیوه ای قیمت این اکانت ها کمتر در می آید و ظرفیت ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند، در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

نحوه ارزان تر شدن خرید اکانت های ظرفیتی پلی استیشن نسبت به خرید دلاری

در ابتدا از تفاوت قیمت خرید اکانت ظرفیتی با خرید دلاری بگوییم. در حال حاضر با مراجعه به بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 می توانید یک بازی 3.500.000 تومانی را به صورت ظرفیت یک با قیمت 100 تا 200 هزار تومان، طرفیت دوم 900 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و قیمت ظرفیت سوم حدود 750 تا 850 هزار تومان می باشد. اختلاف قیمت را ببینید!

اما چطور قیمت ها در اکانت های ظرفیتی ارزان تر می شوند؟ در واقع بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5، به صورت عمده به خرید بازی های دلاری(روش عادی با دلار) می پردازند. در مرحله اول، خرید عمده خودش تاثیری تا حدودی بر روی قیمت بازی می گذارد. در مرحله بعد، فروشگاه های خرید بازی، هر اکانت پلی استیشن را که با دلار می خرند، در چند ظرفیت می فروشند. فروش یک بازی به صورت چند اکانت ظرفیتی جداگانه، دلیل اصلی کاهش قیمت این اکانت ها می باشد.

اما تفاوت این ظرفیت ها چیست؟ اصلا اکانت ظرفیتی قانونی می باشد؟ در بخش بعدی به این موضوع خواهیم پرداخت.

PS5 پلی استیشن 5

راهنمای خرید اکانت ظرفیت یک(فقط آفلاین) PS4 و PS5

ظرفیت یک، ارزان ترین نوع اکانت ظرفیتی است. پس از خرید اکانت از بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5، باید بازی را دانلود کنید. این فروشگاه های خوب، یک زمان برای دانلود به شما خواهند داد. پس از دانلود بازی، باید پلی استیشن خود را آفلاین کنید. یعنی اتصال PS4 یا PS5 خود را به اینترنت را قطع کنید. حالا می توانید هرچقدر که دوست دارید به تجربه بازی مورد علاقه خود بپردازید.

هر زمانی که خواستید بازی دیگری به صورت اکانت بخرید، در آن زمان پلی استیشن خود را به اینترنت وصل می کنید. اما باید توجه داشته باشید که این نوع اکانت، به دلیل قیمت پایین خود فقط تا زمانی که پلی استیشن شما به اینترنت وصل نباشد قابل استفاده است. یعنی پس از آنلاین شدن بازی شما قفل خواهد شد. پس بهتر است ابتدا بازی خود را تمام کنید و مقدار کافی آن را تجربه کنید. سپس به خرید از بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 بپردازید.

راهنمای خرید اکانت ظرفیت دوم(قابل اکتیو، آنلاین و آفلاین) پلی استیشن

گرانترین و بهترین نوع اکانت های ظرفیتی، مدل قابل اکتیو یا همان ظرفیت دوم می باشد. پس از اینکه از بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 یک بازی ظرفیت دوم بخرید، باید آن را دانلود کنید. اولین مزیت این نوع از اکانت ها این است که هیچ محدودیتی در تعداد یا زمان برای دانلود بازی وجود ندارد. دومین مزیت این است که شما می توانید از تمام بروزرسانی(آپدیت) های آینده بازی خود بهره مند شوید. اما سومین ویژگی که مهم ترین مزیت ظرفیت دوم نسبت به باقی ظرفیت ها می باشد، قابلیت بازی به صورت آنلاین و آفلاین است.

یعنی شما می توانید هر زمان که خواستید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید، بازی های دیگر بخرید یا به فعالیت های اینترنتی در پلی استیشن خود بپردازید و هر زمان که نیاز بود، دوباره اتصال به اینترنت خود را قطع کنید. در انجام این کار هیچ محدودیتی وجود ندارد. همچنین شما می توانید در ظرفیت دوم، بر روی اکانت PS4 و PS5 شخصی خود بازی کنید. امکانی دیگر که در ظرفیت سوم وجود ندارد.

راهنمای خرید اکانت ظرفیت سوم(بدون اکتیو، فقط آنلاین) از بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5

آخرین نوع اکانت های ظرفیتی پلی استیشن، بدون اکتیو است. اکانت بدون اکتیو یا ظرفیت سوم، از ظرفیت یک گران تر و از ظرفیت دو ارزان تر می باشد. شما با خرید یک بازی ظرفیت سوم از بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 می توانید بازی خود را دانلود کنید. پس از دانلود، باید بر روی اکانت خود بازی، به تجربه آن بپردازید. یعنی نمی توانید بر روی اکانت شخصی خود بازی کنید. اکانت شخصی همان اکانت مخصوص شما و اکانت بازی همان اکانتی است که پس از خرید به شما داده می شود.

دومین ویژگی منفی این نوع اکانت، نیاز به اینترنت به صورت همیشگی است. یعنی در صورتی که اینترنت به پلی استیشن شما متصل نباشد، نمی توانید به تجربه بازی بپردازید. اما اگر گیمری هستید که بیشتر آنلاین بازی می کنید، این مورد برای شما تاثیری ندارد.

کدام اکانت ظرفیتی بهتر است؟

صد در صد ظرفیت دوم بهترین نوع اکانت ظرفیتی پلی استیشن می باشد. این نوع اکانت که دو نوع دیگر نیز گران تر است، کامل ترین امکانات را به شما می دهد. اما اگر بخواهیم بین ظرفیت یک و سه، بهترین را برگزینیم، این موضوع فقط به شما بستگی دارد. اگر دوست دارید هزینه بسیار کمتری بدهید و اهل بازی آنلاین نیستید، ظرفیت یک مناسب شماست. اما اگر اهل بازی های آنلاین هستید، باید ظرفیت سه بخرید.

قابلیت فروش مجدد

اکانت های ظرفیت 2 و 3، قابلیت فروش مجدد دارند! یعنی می توانید آن ها را هر زمان که خواستید بفروشید. اما ظرفیت 1 این امکان را ندارد. پس این موضوع نیز یکی از ویژگی های مثبت ظرفیت دوم و سوم محسوب می شود.

آیا اکانت ظرفیتی بازی PS4 و PS5 قانونی می باشد؟ بن ندارد؟

بله. شما با خرید از بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 می توانید به قانونی بودن بازی خود مطمئن باشید. این نوع اکانت ها به دلیل قانونی بودن هیچگونه بن یا مشکلی برای شما به وجود نمی آورند. البته به شرطی که از بهترین فروشگاه ها که در این صفحه به شما معرفی خواهد شد خرید نمائید. برخی فروشگاه های سودجو ممکن است به صورت غیرقانونی به فروش اکانت های ظرفیتی PS4 و PS5 بپردازند.

جمع بندی اکانت های ظرفیتی پلی استیشن

در این قسمت، به صورت خلاصه به تمام ویژگی های گفته شده درباره انواع اکانت های ظرفیتی می پردازیم. این موضوع باعث می شود تا بتوانید بهتر مقایسه انجام داده و خرید خود را انجام دهید.

امکاناتظرفیت یکظرفیت دوظرفیت سه
قابلیت بازی آفلاینداردداردندارد
قابلیت بازی آنلاینندارددارددارد
قابلیت بازی چند نفره با چند کنترلر(دسته)دارددارددارد
قابلیت بازی بر روی اکانت شخصیداردداردندارد
قابلیت فروش مجددندارددارددارد
امکان بروزرسانی بازیندارددارددارد
زمان دانلود دیتای بازیمحدودنامحدودنامحدود
زمان بازی کردنبی نهایتبی نهایتبی نهایت
قیمتکمزیادمتوسط

معرفی بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5

و اما به بخش جذاب مقاله یعنی بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS4 و PS5 می رسیم. بنظر شما بهترین فروشگاه های بازی کشور بر چه اساس رتبه بندی می شوند؟ از کجا باید بدانیم چه فروشگاه اکانت ظرفیتی خوب تر است؟ معیار های سنجش فروشگاه ها چیست؟ در ادامه همراه ویولت گیمرز باشید.

توجه: این مقاله در دست تکمیل می باشد. لطفا در روز های آینده برگردید.

دیگر مطالب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
J.C
J.C
1 سال قبل

یکی از مشکلات همیشگی ما گیمر ها، پیدا کردن یک فروشگاه خوب هست. وقتی بتونیم مقایسه بهترین فروشگاه های خرید اکانت ظرفیتی PS5 رو یکجا داشته باشیم، عالیه. تشکر از مقاله